Gå til innhold

Hva er din forbudte fantasi?

Gjest atti

Anbefalte innlegg

Jeg har mange fantasier, men en forbudt? Det må vel være å parre seg med en sel - under vann. De har så deilig pels og sensuelt blikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mange fantasier, men en forbudt? Det må vel være å parre seg med en sel - under vann. De har så deilig pels og sensuelt blikk.

Finner ikke noe i Norske lovverk som nevner akkurat det....??? :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han faktisk greier å gjennomføre noe slikt uten å bli skamfert til det ugjenkjennelige, OG havne i hele verdens media, så er han fan meg KONGE! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenkte jeg mer "forbudt" i forhold til hva man tør å innrømme enn hva loven sier.

Min selfetisjisme oppsto da jeg nylig besøkte Akvariet i Bergen. Helt sykt hva disse deilige skapningene gjør for en sild. De hoppet gjennom ringer og gjorde andre sexy akrobatiske øveler. Tenk hvis damene var like bra og ga oss gutta en blow job for en Kvikklunch!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi!! Lucky girl ;)

Jepp, håper hun syntes det i så fall. Men skal nok innrømme at jeg ikke har kropp til det akkurat nå, hun vil helst ha ganske veltrente menn, så jeg får se om jeg ikke får trent vekk minipondusen før sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min fantasi er å ha sex med en mann som enten er gift eller i forhold,å at vi blir ferska av konen akkurat i det han fyller munnen min opp av sperm!

Denne tror jeg vel er ganske vanlig. ;) :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kjekk, eldre professor (ca 30-45 år) som bytter mellom å undervise meg, og å knulle meg samtidig som jeg er bundet fast til en pult. Mot min vilje. Av og til er rommet også fullt av unge, mannlige studenter som denne professoren tillater å knulle meg som belønning for riktig svar :sjenert:

Ellers er jo også tanke på å være slave for x antall menn ganske pirrende. Det samme med å prostituere seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slikkern

Min fantasi er vel ikke forbudt, men kan nok virke noe kinky eller syk for enkelte... :fnise:

Noen ganger blir jeg litt grisete i tankene mine når jeg er kåt, og da kommer fantasien om å være slikkeslave eller toalett for kvinner. Et av scenariene jeg ser for meg er et dameparty, symøte eller annet hyggelig samvær hvor jeg varter opp med å servere mat og drikke til damene. Etter hvert som stemningen stiger og praten går så blir noen av jentene litt småkåte og vinket på meg for å spørre om jeg kan hjelpe dem litt. Jeg takker selvfølegelig ja og setter meg ned mellom deres ben og forsyner meg grådig av skrevet deres med munn, tunge og fingre mens de sitter tilbakelent i stoler og sofa med beina på skuldrene eller ryggen min. Pluteselig er det en dame som tennes av nye tanker og holder hodet mitt fast mens hun tisser. Dette er starten på en orgie utenom det helt vanlige. Alle ønsker ettehvert å ha samme behandling, det ender med at jeg ligger på gulvet og blir brukt som toalett for hele gjengen. Og ettehvert er det ikke bare tissing jeg blir brukt til, jeg må slikke bæsjerumper og blir brukt på det groveste av de småfulle og overkåte damene :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tror jeg vel er ganske vanlig. ;) :rødme:

Men ingen mann som vil hjelpe meg å fullføre den fantasien!

Makan til slemme mannfolk asså hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid hatt lyst på et show av to mann folk som rå kliner og koser med hverandre. Vil ikke se noen blow jobs eller anal sex. Det er vel det drøyeste jeg har av fantasier.

Standard fantasi er jo eldre menn, er heldig nok til å ha funnet en kar som er 15 år eldre enn meg, men det hadde ikke gjort noe om han var i 40 årene i stedet (altså eldre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg så mye møkk dere drømmer om. Har aldri i min villeste fantasi drømt om noe sånt. Faen meg mange dritne folk. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang hunden til svigerforeldrene mine slikker meg på hånda, begynner jeg å fantasere om hvordan det hadde vært å kjenne den gjøre det mellom beina mine. Blir både flau og kåt når jeg tenker sånn. Dette er første gang jeg forteller det til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen fantasier er forbudte.. Det er handlingen som kan være forbudt men en fantasi i seg selv er ikke forbudt. F.eks om du fantaserer om sex med dyr det er lov og fantasere men om du faktisk gjør noe med fantasien og har sex med f.eks en ku da blir det forbudt. Det er ikke fantasien som er forbudt det er handlingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filming av meg og typen når vi har sex. Men ikke fokus på meg, men på han siden jeg ikke er så fornøy med utseendet. Gjerne at jeg ikke er helt naken mens han må være det. Helst ei venninne som filmer for å få bra kameravinkler.

Har nesten hatt lyst til å spørre han, men kan jo ikke det hvis det bare blir han som skal prestere og gjøre seg deilig foran kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg har bind for øynene mens jeg ligger fastbunnet i senga. Jenta kommer å setter seg over meg å rir meg sakte og kysser meg på overkroppen mens jeg kjenner noen begynner å poke meg i rompa og det er da en gutt. Så kommer vi alle samtidig etter et stund :rødme:

Vet ikke hvor mange ganger jeg har fått orgasme med den fantasien :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
At jeg har bind for øynene mens jeg ligger fastbunnet i senga. Jenta kommer å setter seg over meg å rir meg sakte og kysser meg på overkroppen mens jeg kjenner noen begynner å poke meg i rompa og det er da en gutt. Så kommer vi alle samtidig etter et stund :rødme:

Vet ikke hvor mange ganger jeg har fått orgasme med den fantasien :danse:

Har du hatt noen erfaringer med menn? Eller er det kun i fantasien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt noen erfaringer med menn? Eller er det kun i fantasien?

Er nok ikke bare i fantasien nei, men aldri i det settingen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...