Be Nice xxx Skrevet 9. mai 2024 #721 Del Skrevet 9. mai 2024 Gjest Gjest skrev (På 21.12.2009 den 19.55): Fy faen! OMG sååå sjukt barnslig måte å eventuelt reagere på. Synes det høres ut som en sunn og ganske så vanlig fantasi jeg! Er jo teknisk sett myndig når man er 18 da sååå. Stå på, tommel opp for deg! 😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. mai 2024 #722 Del Skrevet 9. mai 2024 TomSawyer skrev (På 25.4.2024 den 16.00): Bare for å trykke ned han mindre pene ? Så utrolig sjarmerende.. du har ikke draget på meg uansett hvordan du ser ut frøken. Dette er sjarmerende 😉. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. mai 2024 #723 Del Skrevet 9. mai 2024 En av mine fantasier er faktisk å bli dominert....Har enda ikke skjedd til dags dato...Bare bli tatt fullstendig kontroll over.... Jeg kan dominere....Det har jeg gjort tidligere pluss at jeg ofte er den som har tatt litt "regien" på en måte. Og gi meg fullstendig hen til en annen mann har jeg aldri turt, så det er en drøm jeg bærer på..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 9. mai 2024 #724 Del Skrevet 9. mai 2024 Trekant med Tiril Eckhoff og Ingrid Landmark Tandrevold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #725 Del Skrevet 9. mai 2024 Fantaserer stort sett om menn jeg møter gjennom jobben og gjennom fritidsaktiviteter. Jeg er gift, men vi har ikke hatt sex på månedsvis. Jeg fantaserer og onanerer flere ganger i uken om andre menn. Synes det er litt trist og håper jeg finner tenning med mannen min igjen. Anonymkode: 4413b...7c4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #726 Del Skrevet 10. mai 2024 Fantasien min er vel ikke spesiell kontroversiell, men jeg har i flere år fantasert om en mann jeg kjenner godt, og som jeg har kjent i flere år. Han er 25 år eldre, fantastisk karismatisk og vi har noen skikkelig fine samtaler. Vi er begge gift, han i et åpent forhold, mens jeg ønsker meg et åpent forhold siden mannen min og jeg ikke har hatt sex på flere år. Fantaserer om å bli begjært av denne mannen og «bli tatt med storm», lange vinkvelder, å reise med ham… Anonymkode: f1aa7...4cb 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #727 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er gift, men vi har ikke hatt sex på månedsvis. Fordi du ikke vil, eller fordi han ikke vil? Anonymkode: c817c...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 10. mai 2024 #728 Del Skrevet 10. mai 2024 Reverse gangbang med meg og 20 russejenter i en russebuss. 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #729 Del Skrevet 10. mai 2024 Fantaserer om å være bundet fast naken i sjøstjerneposisjon, med bind for øynene. Flere menn (og kvinner om de vil) bytter på å ta på meg, slikke å fingre meg, kna meg på brystene, til jeg kommer igjen, og igjen og igjen. Deretter bli knullet av den ene etter den andre, mens noen fortsetter å suge meg på brystvortene. Når alle er ferdigtømt, kommer en siste og rengjør, og slikker meg til ny orgasme. Anonymkode: 64099...9d1 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #730 Del Skrevet 18. mai 2024 Ha sex med stedatter på 23 😉 Anonymkode: 6d7da...fe4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #731 Del Skrevet 18. mai 2024 Vil ligge med naboen. Jeg er 36, hun er 66. Hun trener veldig mye og har en fantastisk kropp for alderen. Jeg har alltid likt eldre damer. Drømmer om at hun skal komme på besøk en kveld og at jeg kan bruke tunga mellom beina hennes. Anonymkode: 7aaa7...0ec 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #732 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ha sex med stedatter på 23 😉 Anonymkode: 6d7da...fe4 Fyf***! Ligger du å tenker på henne når du napper løken eller knuller moren hennes? 🤮 du burde finne deg en dame uten en datter eller døtre. Å ha sånne tanker om stebarnet sitt er sykt uansett alder!. Anonymkode: 27e30...033 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 18. mai 2024 #733 Del Skrevet 18. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 10.5.2024 den 20.45): Fantaserer om å være bundet fast naken i sjøstjerneposisjon, med bind for øynene. Flere menn (og kvinner om de vil) bytter på å ta på meg, slikke å fingre meg, kna meg på brystene, til jeg kommer igjen, og igjen og igjen. Deretter bli knullet av den ene etter den andre, mens noen fortsetter å suge meg på brystvortene. Når alle er ferdigtømt, kommer en siste og rengjør, og slikker meg til ny orgasme. Anonymkode: 64099...9d1 Denne er 10/10. 😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #734 Del Skrevet 19. mai 2024 Min fantasi er at jeg bader naken i et skogsvann for meg selv. Tørker på et svaberg. Så kommer en mann og tar seg et bad på samme sted. Jeg ligger på rygg med bena litt opp, ene kneet litt til siden og koser meg i sola. Han ser på meg mens han svømmer, og jeg beveger bena litt tilfeldig slik at han ser mer. Jeg glinser og fitta er hoven. Når han kommer opp legger han seg ved siden av meg. Smiler. Ser meg i øya. Litt tilfeldig tar jeg på meg selv, det er så godt at jeg ikke stopper. Han spør om han kan få se på. Jeg sier ja. Han legger seg nedenfor meg, har god utsikt til fitta. Jeg masserer klitten, stikker fingrene inn i fitta, er glinsende og våt. Han kommer nærmere med ansiktet, snuser, ser på øya hans at han er kåt. Jeg koser meg videre, elsker at han ser på. Så setter han seg opp, sier at han skjønner det er godt, samtidig litt rampete der i offentligheten. Han klapper seg på fanget, sier jeg må få litt straff. Spank på rompa. Jeg er enig i det, og legger meg over fanget hans, kuken presser mot magen. Våt, glatt og hard. Han slår meg systematisk på rompa, men ikke så hardt. Jeg ber om hardere. Tuter litt med rompa. Så spanker han meg deilig så det svir. Stopper opp og han sjekker fitta mi. Han stikker inn tre fingre som blir våte og vil ha mer. Så spanker han mer. Stopper igjen. Denne gangen fire fingre, så fister han meg og knuller meg med hånda, fyller hele meg og knuller meg til jeg kommer. Etterpå bader vi sammen i det kalde vannet. Anonymkode: bfdea...53a 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #735 Del Skrevet 19. mai 2024 Min fantasi som tenner meg skikkelig er at kjæresten er en Hotwife og jeg er en Cuck som er sterilisert også vil hun bli gravid også får jeg se på at hun har sex med hennes elsker som knuller henne å kommer inni henne😊 hun har sluttet med p piller fordi at jeg er steril også nyter hun sexen så mye at han kommer inni henne sånn at hun blir gravid. Etter et par uker så viser hun meg graviditetstesten også begynner magen å vokse (kun fantasi) Anonymkode: 8951f...819 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #736 Del Skrevet 19. mai 2024 Mora til kompisen min. Hun er blond å har silikon pupper. Digger når det er sol og sommer å jeg er på besøk til kompisen min,å hun ligger å soler seg i bikini. Anonymkode: 9a3e2...bee 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 19. mai 2024 #737 Del Skrevet 19. mai 2024 Odhrán Ó Máille skrev (På 10.5.2024 den 1.12): Trekant med Tiril Eckhoff og Ingrid Landmark Tandrevold Mens Ola Lunde kommenterer på siden? "Midt i!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #738 Del Skrevet 19. mai 2024 Herregud jeg må være usedvanlig kjedelig. Kommer ikke på noen seksuelle fantasier jeg har hatt i set hele tatt😅 Anonymkode: 318ae...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #739 Del Skrevet 19. mai 2024 Foreldrene mine har et vennepar…mannen der er noe av det kjekkeste jeg vet om. Må konsentrere meg for ikke å bli helt idiot når jeg treffer på ham. Han er så bredskuldret og solbrun og fin, med nydelige øyne og et herlig smil. Skulle så gjerne bare smeltet mot ham og latt han gjøre hva faen han ville. Anonymkode: ac161...520 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 19. mai 2024 #740 Del Skrevet 19. mai 2024 DelvisPresley skrev (38 minutter siden): Mens Ola Lunde kommenterer på siden? "Midt i!" Nei, mens de andre skiskytter kvinnene, ser på og onanerer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå