Gå til innhold

Hva er din forbudte fantasi?

Gjest atti

Anbefalte innlegg

1. Å få rundslikke den deilige arbeidsvenninnen til kona.

2. Å få en gammel barndomsvenn til å knulle den deilige kona mi, og til slutt sprute henne full hvor jeg da slikker henne ren og fyller henne opp på nytt igjen.

Anonymkode: d5bc3...622

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En forbudt fantasi, nokså fjernt fra virkeligheten. 

Jeg arrangerer pokerkveld. En del av opplegget er at dama til den som arrangerer skal servere og oppvarte kameratgjengen. Hun serverer og viser seg fram i tettsittende topp og er truseløs i tights. De vinker henne til seg etter tur, hun lar de velvillig beføle henne på intime steder. Hun nyter oppmerksomheten fra alle de spreke guttene. Hun vandrer rundt bordet og setter seg på fanget til en etter en. Kysser og kliner, mens hun utspekulert legger en forsiktig hånd på bulen i buksa, for å nyte hvordan hun får den til å vokse. Etter mye flørting og kortspill avsluttes kvelden ved at vinneren kler av henne, kysser henne i triumf, og bærer henne til soverommet. De knuller heftig og intenst, bytter stillinger, og nyter hverandre. Vi andre står og ser på og heier dem fram med lystige kommentarer. Jeg elsker å se henne så seksuell av livsglede og lyst, elsker å se hvor deilig hun har det, og hvordan hun jukker i mot med hoftene, og nyter kuken til kameraten min. Hun ser på meg i takknemlighet, mens hun står på alle fire og blir pult bakfra. Puppene duver av støtene, han lugger håret hennes, trekker hodet bakover. Hun lukker øynene og nyter, jeg lener meg mot henne og kysser henne, et langt intenst tungekyss. Når de begge er tilfredsstilte, blir de liggende og kose, kysse og leke ertende med tungene til hverandre. Jeg legger meg og begynner å slikke henne ren, hun smiler og løfter det ene benet, for at jeg skal komme bedre til. Ser på at sæden hans renne sakte ut av henne, slikker den i meg, ser samtidig at han har en finger som leker inne i det trange rumpehullet hennes. Jeg flytter meg over til han, og lar en annen slippe til på henne. Han ligger på rygg med den ene foten utenfor sengekanten, den halvstive kuken ligger nedover låret, jeg tar den i munnen og runker forsiktig ut de siste dråpene, slikker og suger den ren, jeg ser de tynne fingrene til damen massere og klemme kjærlig over de deilige ballene hans.

Anonymkode: 4f684...92c

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eller flere kvinner som tvinger meg til å slikke dem mens de driter, og at jeg må slikke dem rene etterpå.

Anonymkode: 03ad5...513

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er å kunne se på far til en av venninnene mine mens han onanerer. De har utedusj på hytta si og en morgen så jeg ham tilfeldigvis da han dusjet. Han onanerte ikke men hadde skikkelig ståpikk. Det har jeg aldri glemt.

Anonymkode: 8030e...50c

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er å kunne se på far til en av venninnene mine mens han onanerer. De har utedusj på hytta si og en morgen så jeg ham tilfeldigvis da han dusjet. Han onanerte ikke men hadde skikkelig ståpikk. Det har jeg aldri glemt.

Kunne du tenke deg å hjelpe han med det?

Anonymkode: 492e2...67c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer forbudt tanke det da. Har vel aldri turt å ta tanken så langt. Tror heller ikke det ville vært realistisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å gå tur rundt et avsides vann en varm sommerdag med kjæresten. Vi er helt alene, hun må bæsje. Hun ber meg holde vakt, løfter opp skjørtet, setter seg på huk i vannkanten, og klemmer sakte ut en kabel, tisser en fin stråle ned i sanden etterpå. Hun ber meg fjerne bæsjen og dekke den godt til for turgåere, i mellomtiden er hun ute i vannet og vasker seg. Hun kommer deretter opp og legger seg på ryggen i gresset, løfter benene , og ber meg om å slikke henne, slik at hun blir helt ren foran og bak, før vi går videre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2018 den 14.43, AnonymBruker skrev:

2. Å få en gammel barndomsvenn til å knulle den deilige kona mi, og til slutt sprute henne full hvor jeg da slikker henne ren og fyller henne opp på nytt igjen.

Forbudt ja, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2018 den 6.54, AnonymBruker skrev:

At neste gang svigermor ringer, så begynner dama å suge og runke meg, med mål om å få meg til å komme før samtalen er over!

Anonymkode: 0787b...200

🤣

Anonymkode: 64e8b...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.12.2009 den 19.44, Gjest Gjest skrev:

Drømmer om å ha sex med et lik. Vet ikke hvorfor jeg gjør det, men har drømt om det i flere år. Men ikke et gammelt, må være i midten av 20-årene til begynnelsen av 30-årene.

2009 var jammen en tøff tid for de fleste, ser jeg.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2018 den 12.58, AnonymBruker skrev:

Å gå tur rundt et avsides vann en varm sommerdag med kjæresten. Vi er helt alene, hun må bæsje. Hun ber meg holde vakt, løfter opp skjørtet, setter seg på huk i vannkanten, og klemmer sakte ut en kabel, tisser en fin stråle ned i sanden etterpå. Hun ber meg fjerne bæsjen og dekke den godt til for turgåere, i mellomtiden er hun ute i vannet og vasker seg. Hun kommer deretter opp og legger seg på ryggen i gresset, løfter benene , og ber meg om å slikke henne, slik at hun blir helt ren foran og bak, før vi går videre.

Fifty shades volume 302.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2018 den 6.25, AnonymBruker skrev:

Han så deg nok..derfor..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømmer at jeg blir tatt litt rått av kollegaen min. Er gift....men skulle helt seriøs ønske at han "tok" meg....litt lett kvelning....litt lett ris....osv...hvor som helst.....spiller ingen rolle....han kunne få gjøre det han ønsket med meg....hvor lenge han ønsket...sukk....

Anonymkode: 200f4...3ca

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/21/2018 at 11:21 PM, AnonymBruker said:

Ikke en forbudt fantasi, men en drøm om at kjæresten skal ønske og ta initiativ til noe ekstra, for eksempel:

- Hjelpe meg til å bli bedre i å gi oralsex, ved å instruere/la meg prøve meg frem, og bruke god tid på det. Gjerne hver dag en uke eller mer.

- Motsatt. Ønske å trene opp blowjob-kunnskapen, eller prøve å få til deepthroat. Foreslå å gi meg det hver kveld i flere dager.

- Ønske å ha langvarig sex. Timesvis. Hvor orgasmen ikke er målet, men hvor målet er å lære hverandre å kjenne enda bedre, og nyte hvert sekund på veien dit.

- Dele fantasier. Forsøke å lage nye fantasier sammen. Kan hende med mål om å utforske noen, og ellers fantasere for fantasiens skyld sammen.

- Utforske nye ting sammen, selv om man ikke tror det er noe man har personlig glede av i utgangspunktet. Kan hende vi lærer noe mer om oss selv? Alt fra rollespill, planlegging og innspilling av film, sex på nye steder, nye leketøy, mild bondage.

Anonymkode: 0787b...200

Litt off-topic, men jeg bare lurer. Hvorfor tar du ikke initiativ til noe av dette selv?

Anonymkode: d1ec1...0d1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer om å ta mannen min og nabomannen på fersken. Også får jeg bli med. DP. 

Og at jeg møter på samme naboen på tur i skogen en varm sommerdag, så finner han noe kvist og riser meg skikkelig mens han fingerknuller meg mellom slaga.. 

Anonymkode: d1cb5...87c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse

Jaaa.. altså min svigermor ... fyf...hu er så deilig!! Har vært sånt siden jeg så henne nydusjet og naken på rommet sitt mens hun bøyde seg helt fremover!! Og mitt synsvinkel der og da var var ufattelig perfekt. Så rett på den nydelige herligheten hennes !! Snart 10 år siden dette...! Og så var jeg på ferie med familien og svigermor i Hellas . Plutselig kom hu ut på terrassen etter dusjingen og hadde på seg en slags blondetruse,.. svart..! Men hun la seg på magen så baken hennes var i min 45˚ vinkel..! Kunne se nøye uten å måtte røre på hue😍 Og da fikk jeg se herligheten igjen...!En natt da hun sov hos oss så hadde hun byttet rom fra den faste rommet i 2 og ned t rommet i 1 etg og min samboer sov med guttungen den natten. Mørkt som svarte faen og all blod jeg hadde var mellom beina, lista jeg meg avsted. Inn på rommet hvor jeg trodde min samboer sov og jeg skimtet skygge av en kvinne i senga ... Jeg la meg inntil og begynte å nappe på den ene brystvorten..! Men HEY.. noe var annerledes med den!! Jeg dukket ned, startet forsiktig med å slikke og tunga bearbeidet hele herligheten! Jeg koste meg lenge med herligheten hennes. Ååh... men så.. Jeg tittet opp og så at det var svigermor.. hun sov med en liten smil og stønnet svakt. Plutselig avbrøt hun meg og jeg unnskyldte meg og gikk til senga mi. Neste dag kom hun til meg og sa:-Jeg er ikke sint og ingen skal få vite. Jeg trodde det var en deilig drøm og ville ikke våkne, for det var jo kjempedeilig. Så glem dette og ikke tenk mer på det! -

Og nå tenker jeg ikke på noe annet og fantaserer om henne. Vil gjerne gjøre det engang t og kjøre løpet heelt ut. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2018 den 14.43, AnonymBruker skrev:

Gud så grov du er i språkbruken. Lite hyggelig å lese

Anonymkode: 336f1...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Mystery man skrev:

Jaaa.. altså min svigermor ... fyf...hu er så deilig!! Har vært sånt siden jeg så henne nydusjet og naken på rommet sitt mens hun bøyde seg helt fremover!! Og mitt synsvinkel der og da var var ufattelig perfekt. Så rett på den nydelige herligheten hennes !! Snart 10 år siden dette...! Og så var jeg på ferie med familien og svigermor i Hellas . Plutselig kom hu ut på terrassen etter dusjingen og hadde på seg en slags blondetruse,.. svart..! Men hun la seg på magen så baken hennes var i min 45˚ vinkel..! Kunne se nøye uten å måtte røre på hue😍 Og da fikk jeg se herligheten igjen...!En natt da hun sov hos oss så hadde hun byttet rom fra den faste rommet i 2 og ned t rommet i 1 etg og min samboer sov med guttungen den natten. Mørkt som svarte faen og all blod jeg hadde var mellom beina, lista jeg meg avsted. Inn på rommet hvor jeg trodde min samboer sov og jeg skimtet skygge av en kvinne i senga ... Jeg la meg inntil og begynte å nappe på den ene brystvorten..! Men HEY.. noe var annerledes med den!! Jeg dukket ned, startet forsiktig med å slikke og tunga bearbeidet hele herligheten! Jeg koste meg lenge med herligheten hennes. Ååh... men så.. Jeg tittet opp og så at det var svigermor.. hun sov med en liten smil og stønnet svakt. Plutselig avbrøt hun meg og jeg unnskyldte meg og gikk til senga mi. Neste dag kom hun til meg og sa:-Jeg er ikke sint og ingen skal få vite. Jeg trodde det var en deilig drøm og ville ikke våkne, for det var jo kjempedeilig. Så glem dette og ikke tenk mer på det! -

Og nå tenker jeg ikke på noe annet og fantaserer om henne. Vil gjerne gjøre det engang t og kjøre løpet heelt ut. 

Fin fantasi som tydeligvis aldri har skjedd. 

Anonymkode: 336f1...091

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...