Gå til innhold

Hvordan ble dere sammen?


Gjest LittleMeee

Anbefalte innlegg

Jeg så han på kjøpesenteret i mars 2006, litt før jeg fylte 16.

Sto å så på han og syntes at han var så utrolig fin!

Den høsten begynte jeg på vgs, og der så jeg han (S) som var med denne fine karen (J) første gang jeg så han. Begynte å prate med denne fyren på skolen, som altså er kompis av "han fine jeg så på kjøpesenteret" :ler:

Så ble ei daværende venninne av meg sammen med S, og takket være dette fikk jeg i september møte han fine jeg så på kjøpesenteret :sjarmor:

Jeg hadde også funnet han på hamarungdom, og var mye innpå profilen hans.. Han har sagt senere at han kjente igjen navnet mitt og så at jeg ofte var der :fnise:

Så, jeg og min venninne dro ned til byen den 15 september 2006, der møtte vi S og J og en kar til. Vi bare hang sammen, prata og hygga oss.

I løpet av kvelden tok jeg J sin tlf og lagra nummeret mitt :ler:

Så, den 21 september sa J "Kjæresten min" på msn, og slik ble vi sammen :rødme: :fnise:

Siden vi møttes til vi ble sammen, var jeg mye hos han og vi snakka masse på msn og over sms.

Og tickeren under sier vel sitt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi møttes på nachspiel hos felles vennar :)

Visste om kvarandre frå før, men eg hadde aldri før tenkt på han i dei baner. Plutselig sa det pang, og vi vart ganske fort eit par.

3 år sidan igår :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute på byen med vennegjengen da en kompis kom bort og presenterte en fyr som hadde flyttet tilbake til her vi bor og skulle jobbe i samme kjede som vi gjorde.. Så på han og tenkte *nam nam* men at jeg ikke hadde noe sjanse uansett, så jeg gjorde ikke noe mer ut av det..

Han ble med i vennegjengen vår og vi snakket mer og mer sammen, mens jeg var stupforelsket, men alt for sjenert til å si noe eller gjøre noe med det... Vi var vel venner i ca 6.mnd før han ba meg på filmkveld og øl sammen med noen kompiser som jeg ikke kjente noe særlig godt, når vi var på vei ut døren for å gå var jeg sist ut, og da tok han tak i meg og ga meg et laaaangt og godt kyss :rødme:

Trodde jeg skulle gå rett i bakken der og da! De som hentet oss maste at jeg måtte komme, vet ikke om jeg var borti bakken på veien til bilen :fnise: Dette var rett etter jul, på nyttårsaften var vi på fest sammen igjen, da både han og jeg tok sjansen (etter litt for mye alkohol vel å merke...)

Jeg ble med han hjem og overnattet... Våknet dagen etter og var redd vi hadde ødelagt vennskapet eller at jeg kun var et ons, men når han krøp inntil meg og holdt rundt meg mens vi pratet visste jeg at alt var perfekt! Vi ble sammen den dagen, uten å egentlig ha snakket om det...

Vi er sammen den dag i dag og har en nydelig datter på 5mnd.. Vi har straks vært sammen i 3år :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi møttes hos en felles venn.

hvis du klarer å sosialisere deg litt, eller få deg venner kan det kanskje være en start.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caramiacaramella

Vi møttes på byen gjennom en felles venninne. Vi snakket, danset, flørtet, og på slutten av kvelden ga jeg ham nummeret mitt. Han sendte melding kanskje en time etter at vi hadde gått hver vår vei og spurte om jeg ville bli med på kino dagen etter :) Siden den dagen har det ikke gått en dag uten at jeg har sett eller snakket med ham minst 14 ganger :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes på lesesalen før eksamen. Da en venninne var hypp på ham fikk jeg litt innsideinfo fra henne, feks at han aldri datet før eksamen. Jeg fortalte henne at jeg var interessert, men ingen av oss hadde nok forventet at han skulle være interessert tilobake. Men, etter mange fine lesepauser sammen, og en helg etter siste eksamen ble vi sammen! Da hadde jeg først skrevet på sms noe om at jeg alltid hadde det så kjekt sammen med ham, og han svarte det samme tilbake. Så ble det en kveldstur (som bare ble lengre og lengre), før jeg ble med ham hjem for å høre på gamle lp´er. Han tok mot til seg å klarte å kyssse meg midt i en setning, og etter det har det vært oss. To år etter ble vi forlova, og vi gifter oss nå til sommeren:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi møttes på fotballkamp, en bortekamp faktisk. Felles interesser er en fin ting! Satt sammen på bussen hjem hvor vi utvekslet nummer og hadde det generellt koslig.

Jeg greide å legge igjen telefonen på bussen og måtte hente den hos busselskapet dagen etter, og da lå det to meldinger å ventet på meg. Vi avtalte å møtes etter et par dager, og da var det gjort. Her tok vi det iallefall ikke rolig. Gjorde ingenting, for vi er da sammen enda! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Møttes på byen. jeg ble med han hjem og vi knullet vilt. Jeg dro hjem til meg og fikk masse sms og mms om hvor mye han likte meg osv... JEG holdt han litt på pinebenken, men han var jo så digg å ha sex med, at jeg gav han en sjanse hehe

Nå er vi samboere og har vært sammen i nesten 2 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte 'min-sin' hos en felles venn. Denne vennen min ringte, mens jeg var på vei til han, og lurte på om jeg kunne kjøpe med noen øl.

Når jeg kom dit satt verdens kjekkeste, og hyggeligste mann jeg noen gang har møtt.

Vi snakket ikke så mye. Jeg ble litt sjenert, og jeg dro hjem litt tidligere enn de andre i fra denne "festen".

Nøyaktig en uke senere dro jeg til en kiosk, for å leie en film. De hadde ikke den jeg var ute etter.

I det jeg skal snu, for å gå, ser jeg HAN i døråpningen. Det var nesten et lite kjærlighet ved første (ehem - andre) blikk, for jeg og han bare stirret på hverandre i en liten evighet, også klarte jeg til slutt å bryte ut med et kjempe høyt "Heeeeeiii ******".

Han spør meg hva jeg bedrev kvelden med, og sa det som det var. Han tilbyr meg da for å kjøre meg til en annen kiosk for å finne filmen jeg lette etter.

Kvelden endte ikke med sex, eller noe spesielt. Ikke no spesielt romantisk enn gang, men vi utvekslet telefon.nummer.

Noen uker senere var vi kjærester, og nå skal vi gifte oss. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Vi møttes på nett. Skrev masse brev, skravlet på msn og telefon, og etter ett par-tre måneder kom han på besøk til meg første gang. Det var bare full klaff på alle måter. Nå har vi vært sammen i litt over et år, og om bare noen dager flytter jeg til han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk på samme ungdomsskole, og møtte hverandre første gang i 1999. Jeg husker han som høy og tynn, og han sier han husker meg som liten og søt (her er det snakk om en real høydeforskjell). :gjeiper: Vi ble først ordentlig kjent da bestevenninna mi ble sammen med bestekameraten hans. Året etter begynte han i klassen min på videregående, og vi begynte å henge litt sammen. Etter hvert fikk jeg meg kjæreste og flytta bort for å studere. Da han fant ut at jeg hadde blitt singel, ble han veldig ivrig. De neste ukene var vi sammen nesten hele tiden. Jeg hadde litt vanskeligheter med å se på det som noe annet enn vennskap. Etter nesten fem år i forhold, var jeg veldig klar for å leve singellivet. Men da han kysset meg på en fest i november i fjor, var det gjort. Jeg flyttet inn hos han etter knapt en måned, og i oktober fridde han. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar den korte versjonen jeg siden jeg skal på jobb om noen få timer :fnise:

Vi traff hverandre på en pokerkveld hos en kompis av meg.

Jeg og han var som erteris hele kvelden. På byen traff jeg han som jeg da bodde i kollektiv sammen med om jeg "fikk lov" å dra med meg han hjem. Fikk "godkjennelse" av vennen min. Og siden da har vi vært sammen. :ler:

Edit: Han er forresten min beste venn, og jeg takker alt som går an å takke for at han plutselig bare dukket tilfeldig opp i livet mitt.

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff ham på dans. :fnise: Av en eller annen merkelig grunn hadde han tatt seg turen innover på ''landet'' på dans, han som er en skikkelig bygutt. Heldigvis får jeg si, fordi nå er vi gift, 8,5 år senere. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Camilla_*

Venninna mi var kjæreste med bestekompisen hans,de mente vi ville passe perfekt sammen og inviterte oss dit på en koselig kvled sammen med dem.....jeg smeltet:) det gjorde tydeligvis han også:) hehe. Nå har vi vært sammen i 4 år,og har det helt herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Jeg var ute med en gjeng fra jobben, og de hadde tatt med seg en kompis, som jeg kjenner såvidt til for vi jobbet på samme plass i en måneds tid året tidligere, men i forskjellige avdelinger. Utpå kvelden så hadde jeg fått i meg noen glass vin og satte meg på den ledige stolen ved siden av han, for jeg hadde merket tidligere på kvelden at det var noe med han som tiltrakk meg, bortsett fra utseendet hans :fnise:

Kvelden ble en suksess og når baren stengte så var ingen av oss klare for å gå hjem, de var en nydelig sommernatt og været var fantstisk, så vi dro alle sammen på nachspill til han ene i gjengen. Utpå morgenkvisten ble hele gjengen kastet høflig ut, fordi verten var litt for full og litt for trøtt. :fnise:

Så da tok min kjære hånda mi og geleidet meg opp trappa og inn i hans leilighet, uten spørsmål. Det var som om vi hadde blitt enige om det selv om vi ikke hadde nevnt det med et ord. :nigo:

Idet jeg kom inn i leiligheten hans så kastet jeg meg over han og vi hadde sex i flere timer, helt utrolig bra! Jeg gikk hjem med tidenes største glis klistret i ansiktet klokken 8 neste morgen.

Ingen av oss hadde planer om at det skulle gjenta seg, men det gjorde det.. dagen etter og dagen etter der osv osv.. :ler:

Jeg hadde gått ut av et 2 år langt samboerforhold dagen før jeg møtte han, så jeg hadde INGEN planer om å involvere meg med noen som helst på en goood stund! Men ting blir ikke som man planlegger...

Så etter en fuktig kveld på byen for en måneds tid siden så sier han til meg "Så... hva sier du... jeg tenker.. lissom meg og deg. Kun oss to liksom?" han var visst litt nervøs, søtingen min. Vi hadde da sagt til alle og enhver (og hverandre :fnise: ) at vi bare datet og at vi bare hadde det gøy sammen.

Så jeg spurte han om han mente at vi skulle si at vi var sammen? "Ja, det hadde vært veldig fint om vi kunne være kjærester." Fikk jeg til svar, utrolig sjenert for å være han :rødme: Så nå sier vi til alle at vi har vært sammen i snart 6 måneder, selv om det kun ble offisielt for 1 måned siden. :ler: Det høres ut som om vi er 16, men vi er faktisk 23 og 24. :sjenert:

Og nå er han hjemme på juleferie og skal være borte i 3 uker til og jeg savner han masse. :trist:

Endret av Little princess
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Magne_*
Jeg er en jente i 20-åra som har problemer med å få meg kjæreste. Jeg ville syntes det var kjempeinteressant hvis DU her inne kunne fortelle om hvordan DU og kjæresten din ble sammen. Hvor dere møttes, hva dere gjorde, osv. Takk på forhånd :D

Feil mann på feil sted til feil tid. Fikk 2 barn med henne innen 2 år. Er fastlåst. Elsker barna, liker mora. Vi møttes på en fest, hvor jeg kjente halvparten og hun den andre halvparten.

Hadde det ikke vært for barna skulle jeg ønske jeg aldri møtte henne.

Trasig, men slik er det.

Jeg skal holde ut til barna blir såpass store at de tar minst mulig skade av at pappa blir borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg :rødme: så han for første gang på ferie hjemme hos ste beste moren min , herregug så kjekk han ( det var det første jeg tenkte :fnise:

Vi fikk god kontakt i den perioden jeg var der , trodde jo bare at det var en flørt og slik for herregud han bodde jo på andre siden av jorden , og jeg var jo ikke mer en 15.5 og han nesten 18

2 uker etter at jeg kom hjem i gjenn til Norge fortsatte vi kontakten og vi savna hverandre så enormt mye , husker enda at han skrev en lang mail om at han hadde grenet mye etter at jeg hadde dratt så uuuutrolig søtt :rødme:

jeg tok første hintet og skrev fult ut om mine følelser og svaret var like langt og positivt tilbake:D

og neste månde har vi vært sammen i 7 år og forlovet i nesten 3 år og skal gifte oss høsten 2010 :yvonne:

Jeg er i dag 22.5 og han fyller 25 :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde jobbet sammen i flere år. Plutselig begynte vi å flørte masse og endte opp med å rote på en firmafest. Jeg ble i løpet av kort tid hodetstups forelsket i han.. Nå har vi vært sammen i over ett år :) Vi er like forelska til tross for at vi ser hverandre MYE både hjemme og på jobb, og må ofte snike opp ut i lunsjen og ta en "kjapp en" fordi vi bare ikke klarer å vente til vi kommer hjem... ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...