Gå til innhold

Den store miljøbløffen

Morgan

Anbefalte innlegg

Jepp,har ventet på det! Godt å få det frem i lyset :

http://e24.no/makro-og-politikk/article3424652.ece

Det er bra de skriver om slike ting.Synd at de ødelegger for seg selv på denne måten,det er jo ufattelige penge summer de drar inn på disse miljø-tingene...og det må det kjempes om!

Jeg tittet innom sidene til Bellona,ettersom de skriver at de ikke har tid til å avlegge bedrifter besøk og kontroller lenger....hjelpe meg hvor mange sponsorer de har fått i forretningslivet?!

Nei her er det penger å hente du,best jeg begynner med noe sånn miljø-dill jeg også :-D

And for the record- nei forurensing er ikke kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest brutal_mann

Se her ja. Nå begynner jeg å få svar på hvorfor ting jeg lærte på barneskolen tilsynelatende ikke stemmer med CO2 hysterikerne sine påstander.

Nå ligger vi an til en rekordkall vinter her i Norge også. Vi vet ikke hvor det ender, men det er påfallende å se noen (mangel på) reaksjoner.

Om vi til sommeren skulle, mot all formodning, få tre uker med varme og sol så vil CO2 hysterikerne slenge seg på og fortelle oss at vi alle vil drukne innen 2050. Mens nå som pilen peker andre veien er det helt tyst. eller en blir fortalt at en ikke kan ta en slik kuldeperiode til inntekt for noe som helst. (På tross av C=2 hysterikerne sin hang til å bruke en hver sommerdag som tegn på at nå går alt til helvete).

Det som er trist med alt dette er hvordan miljøorganisasjoner som tidligere bedrev viktig arbeide nå fokuserer ensidig på denne klimabløffen. Hvor ble det av fokus på giftstoffer og overbefolkning? Særlig det siste der burde bekymre enhver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er trist med alt dette er hvordan miljøorganisasjoner som tidligere bedrev viktig arbeide nå fokuserer ensidig på denne klimabløffen. Hvor ble det av fokus på giftstoffer og overbefolkning? Særlig det siste der burde bekymre enhver.

Gro Harlem Brundtland bestemte for ca.20 år siden at jorden tåler en befolkning på 15 milliarder.

Jeg synes det er meget uhøflig at du stiller spørsmålstegn ved Landsmoderens bestemmelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
så denne linken er altså mer troverdig enn FN?

nei, vet du hva!

Follow the money...

Det er lite ved FN sitt klimapanel som er troverdig. Spørsmålet er hvem som tjener penger på denne galskapens politikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Gro Harlem Brundtland bestemte for ca.20 år siden at jorden tåler en befolkning på 15 milliarder.

Jeg synes det er meget uhøflig at du stiller spørsmålstegn ved Landsmoderens bestemmelser.

La oss si at moder Gro har rett. Når vil folketallet på Tellus nå 15 milliarder? Og ikke minst, hva gjør vi da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mymlen
Follow the money...

Det er lite ved FN sitt klimapanel som er troverdig. Spørsmålet er hvem som tjener penger på denne galskapens politikk.

SPAR MEG! TROR DU FN FÅR BETALT? OG IKKE EN SLIK LITEN UBETYDELIG NETTSIDE?

planteten vår tåler ikke flere folk som deg, som bare driter i alt som heter miljø. du har virkelig ingen medfølese! det samme gjalt i en annen tråd jeg lagde for en stund siden.

sånne egoer som deg fortjener ikke et liv her på jorden. virkelig! dette innlegget kommer sikkert til å bli sletta, men ÅH! så jævelig pisst jeg blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

planteten vår tåler ikke flere folk som deg, som bare driter i alt som heter miljø. du har virkelig ingen medfølese! det samme gjalt i en annen tråd jeg lagde for en stund siden.

sånne egoer som deg fortjener ikke et liv her på jorden. virkelig! dette innlegget kommer sikkert til å bli sletta, men ÅH! så jævelig pisst jeg blir.

Din medfølelse strekker seg langt ser jeg.

Når det kommer til CO2 hysteriet så er det på sin plass både for politikere og menigmann å stille en del relevante spørsmål. Problemet er at disse spørsmålene nektes besvart, eller blir omgått ved den type juks som nettopp har blitt avslørt.

Logikken hos miljøbevegelsen er dessverre fraværende i dette spørsmålet.

Forøvrig synes jeg takhøyden på KG bør være stor nok til at du ikke blir moderert for din siste post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg. Tar man fra gjennomsnittsmennesket livsløgnen, tar man fra det livsgleden samtidig.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Stakkars deg. Tar man fra gjennomsnittsmennesket livsløgnen, tar man fra det livsgleden samtidig.

Det tror jeg dessverre er mye av sannheten i miljøbevegelsen sin ukritiske omfavnelse av CO2 myten. Det var rett og slett for få store synlige viktige ting igjen for dem å slåss for.

Ikke missforstå, det finnes nok av miljøgifter og annet faenskap å ta tak i, men CO2 tror jeg nok er en stor og veldig lang blindvei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke missforstå, det finnes nok av miljøgifter og annet faenskap å ta tak i, men CO2 tror jeg nok er en stor og veldig lang blindvei.

Enig. Det er så mange store problemer (overbefolkning, energimangel, matmangel, mm) at man nesten begynner å lure på om klimasvindelen er et påskudd for å trekke oppmerksomheten vekk fra disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mymlen

nåh, så søt liten som har gjort leksa si om henrik ibsen.

hadde forresten ingenting med det jeg skrev å gjøre. skriv heller noe som har med saken neste gang, du. det er meningen med et forum. :) f-o-r-u-m hvis du skulle ha problemer med stavelsen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mymlen
Enig. Det er så mange store problemer (overbefolkning, energimangel, matmangel, mm) at man nesten begynner å lure på om klimasvindelen er et påskudd for å trekke oppmerksomheten vekk fra disse.

åja, dette var veeldig overbevisende! jeg tror det kan kalles en aha-opplevelse!

selvfølgelig skal jeg bare kjøre bil og fly hele tiden. og vitsen med kollektivtrafikk? ha-ha, for noen dummies ass.

-.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_haha_*
åja, dette var veeldig overbevisende! jeg tror det kan kalles en aha-opplevelse!

selvfølgelig skal jeg bare kjøre bil og fly hele tiden. og vitsen med kollektivtrafikk? ha-ha, for noen dummies ass.

-.-

HAHA tydelig at noen plages med pms.

Ingen som tar deg seriøst når du blir så forbanna, jeg må bare le meg ihjæl..

Hadde de brydd seg mer om miljøet enn om penger hadde de vell ikke økt prisene på kollektivtrafikk hele tiden? Det koster faan meg 30kr å ta buss, det er nesten så man like gjerne tar taxi.

Vitsen med kollektivtrafikk liksom øhh, penger??

Og selvfølgeligs skal du kjøre bil og fly HELE tiden!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mymlen
HAHA tydelig at noen plages med pms.

Ingen som tar deg seriøst når du blir så forbanna, jeg må bare le meg ihjæl..

Hadde de brydd seg mer om miljøet enn om penger hadde de vell ikke økt prisene på kollektivtrafikk hele tiden? Det koster faan meg 30kr å ta buss, det er nesten så man like gjerne tar taxi.

Vitsen med kollektivtrafikk liksom øhh, penger??

Og selvfølgeligs skal du kjøre bil og fly HELE tiden!!! =)

åh, søten. lille naive søtklump :)

tror ikke jeg gidder å svare hvis flere skriver om hvor feil FN tar osv. jeg VEIT at dere tar feil uannsett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...