Gjest viaN Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 NRK melder nå at Iran har nøytron-detonator. Det har de hatt teknologi til helt siden 2007,heter det. Er dette rett ligger bomben klar. Snart må de naive skjønne alvoret. Det er INGEN annen sak som er viktigere for menneskeheten NÅ!
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 NRK melder nå at Iran har nøytron-detonator. Det har de hatt teknologi til helt siden 2007,heter det. Er dette rett ligger bomben klar. Snart må de naive skjønne alvoret. Det er INGEN annen sak som er viktigere for menneskeheten NÅ! Ja da er vi isåfall klar for Harmageddon da.Kanskje gale Ronny får rett likevel?
Ursus Maritimus Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 NRK melder nå at Iran har nøytron-detonator. Det har de hatt teknologi til helt siden 2007,heter det. Er dette rett ligger bomben klar. Snart må de naive skjønne alvoret. Det er INGEN annen sak som er viktigere for menneskeheten NÅ! Hvor melder NRK det, da? Og hva er en "nøytron-detonator"?
Gjest viaN Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Hvor melder NRK det, da? Og hva er en "nøytron-detonator"? Jeg kan nesten ikke flytte inn hos deg for å slå på radioen din. En nøytrondetonator er den mekanismen som utløser atom-bomben. Skal si det går unna i nyhetsbildet for tiden. Og verre blir det vel.
Ursus Maritimus Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Jeg kan nesten ikke flytte inn hos deg for å slå på radioen din. En nøytrondetonator er den mekanismen som utløser atom-bomben. Skal si det går unna i nyhetsbildet for tiden. Og verre blir det vel. Jeg spør bare fordi jeg ikke kan finne noen referanser til denne nyheten på NRKS`s nettsider. Man skulle tro at det ville fortjent et par setninger på nettsiden. Jeg fant en artikkel i Dagens Næringsliv der det sies at avisen "The Times" rapporterer at de har tilgang på hemmelige notater om at Iran skaffet seg tekniske data for bygging av en nøytrondetonator fra Pakistan i 2007. Men det er ikke det samme som at de har en, er det vel?
Gjest vianagiG Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Jeg spør bare fordi jeg ikke kan finne noen referanser til denne nyheten på NRKS`s nettsider. Man skulle tro at det ville fortjent et par setninger på nettsiden. Jeg fant en artikkel i Dagens Næringsliv der det sies at avisen "The Times" rapporterer at de har tilgang på hemmelige notater om at Iran skaffet seg tekniske data for bygging av en nøytrondetonator fra Pakistan i 2007. Men det er ikke det samme som at de har en, er det vel? Beklager. Helt enig med deg. Det eiegode,hjertevarmende presteskapet i Iran ville ALDRI finne på å utvikle slik styggedom.Vi får tro på det gode i mennesket vi.
Ursus Maritimus Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 Beklager. Helt enig med deg. Det eiegode,hjertevarmende presteskapet i Iran ville ALDRI finne på å utvikle slik styggedom.Vi får tro på det gode i mennesket vi. Vet ikke om du kan huske så langt tilbake som til 2003, da USA og Storbritannia i fellesskap besluttet å gå til angrep på Irak, og da det også florerte med beskrivelser av Iraks Weapons of Mass Destruction, eller for korthets skyld, WMDs? Og jeg vet ikke om du kan huske hva de fant, etter at de godt og vel hadde invadert landet? Absolutt ingenting. Ikke så mye som en eneste liten mikrobe eller kjemikaliefabrikk. Og i ettertid viste det seg at man hadde fabrikert de "bevisene" man ikke klarte å finne den gangen, så man skulle ha i det minste et lite fikenblad av troverdighet når man gikk til krig. Eller hva med den første gulfkrigen, i 1991, og de falske vitnesbyrd fra bl.a datteren til den kuwatiske ambassadøren til FN, som lot som om hun var sykepleier og fortalte hvordan irakiske soldater hadde stormet inn på sykehuset og hevet spedbarn ut av kuvøsene før maskinene ble lastet på biler og kjørt til Irak? Ser du noen åpenbare paraleller her? JEg kunne tenke meg mange potensielle kilder til desinformasjon om Irans atomvåpenmakt. F.eks Israel. De har lenge vært redde for Iran på dette området. Kanskje de har en hemmelig liten drøm om å få Vesten til å gjøre drittjobben for seg? Igjen?
Gjest vianagiG Skrevet 14. desember 2009 #8 Skrevet 14. desember 2009 Vet ikke om du kan huske så langt tilbake som til 2003, da USA og Storbritannia i fellesskap besluttet å gå til angrep på Irak, og da det også florerte med beskrivelser av Iraks Weapons of Mass Destruction, eller for korthets skyld, WMDs? Og jeg vet ikke om du kan huske hva de fant, etter at de godt og vel hadde invadert landet? Absolutt ingenting. Ikke så mye som en eneste liten mikrobe eller kjemikaliefabrikk. Og i ettertid viste det seg at man hadde fabrikert de "bevisene" man ikke klarte å finne den gangen, så man skulle ha i det minste et lite fikenblad av troverdighet når man gikk til krig. Eller hva med den første gulfkrigen, i 1991, og de falske vitnesbyrd fra bl.a datteren til den kuwatiske ambassadøren til FN, som lot som om hun var sykepleier og fortalte hvordan irakiske soldater hadde stormet inn på sykehuset og hevet spedbarn ut av kuvøsene før maskinene ble lastet på biler og kjørt til Irak? Ser du noen åpenbare paraleller her? JEg kunne tenke meg mange potensielle kilder til desinformasjon om Irans atomvåpenmakt. F.eks Israel. De har lenge vært redde for Iran på dette området. Kanskje de har en hemmelig liten drøm om å få Vesten til å gjøre drittjobben for seg? Igjen? Mulighet A): Du har sett lyset! Mulighet B): Du har sett lyset! Gratulerer og velkommen som medlem blant de upopulære!
Mann 42 Skrevet 14. desember 2009 #9 Skrevet 14. desember 2009 Ja da er vi isåfall klar for Harmageddon da.Kanskje gale Ronny får rett likevel? Kanskje Gale Ronny får tvangstrøye? Hvem vet?
Gjest Ronny Skrevet 14. desember 2009 #10 Skrevet 14. desember 2009 Kanskje Gale Ronny får tvangstrøye? Hvem vet? To Your Commander in Chief Mann42. Last Christmas mr. SD! SCJC
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #11 Skrevet 14. desember 2009 Vi ser nå den mest dramatiske verdenssituasjonen ever utspille seg foran oss. Obama har nå sin fulle hyre med å holde Israel i ørene.Den blodferske Obama har liten strategisk eller taktisk evne utover å få massene til å velge ham.Derfor siger Munchen 1938 og Neville Chamberlain sakte men sikkert innover oss.Men vi ser ingen Churchill. Når dette nå baller på seg blir det få eller ingen virkemidler tilbake fra å stanse en totalødeleggende krigssituasjon for jordens innbyggere. Det må et knivskarpt taktisk sverd til for å løse denne gordiske knuten. Og svaret som kan forene de store - Europa,Kina,Nord-Amerika,Australia,Russland - ja det er like enkelt som genialt: RELIGION MÅ FJERNES! Så mye som det er mulig. Og når muslimene ser at Allah ikke hjelper dem selv om moskeene deres ødelegges overalt, mens kristenheten blir vitne til at deres vakre,arkitektoniske bygninger rives for verdensfredens skyld samt ditto på alle kontinenter - ja da vil alle til slutt stemme i et verdensomspennede utrop : "Fred og sikkerhet"!! Endelig kan verdensfred avløse den selvutslettende situasjonen som har hersket til nå. Det de IKKE vet er at det kommer mer.Dette var bare første kapittel i historien.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #12 Skrevet 14. desember 2009 Vi ser nå den mest dramatiske verdenssituasjonen ever utspille seg foran oss. Obama har nå sin fulle hyre med å holde Israel i ørene.Den blodferske Obama har liten strategisk eller taktisk evne utover å få massene til å velge ham.Derfor siger Munchen 1938 og Neville Chamberlain sakte men sikkert innover oss.Men vi ser ingen Churchill. Når dette nå baller på seg blir det få eller ingen virkemidler tilbake fra å stanse en totalødeleggende krigssituasjon for jordens innbyggere. Det må et knivskarpt taktisk sverd til for å løse denne gordiske knuten. Og svaret som kan forene de store - Europa,Kina,Nord-Amerika,Australia,Russland - ja det er like enkelt som genialt: RELIGION MÅ FJERNES! Så mye som det er mulig. Og når muslimene ser at Allah ikke hjelper dem selv om moskeene deres ødelegges overalt, mens kristenheten blir vitne til at deres vakre,arkitektoniske bygninger rives for verdensfredens skyld samt ditto på alle kontinenter - ja da vil alle til slutt stemme i et verdensomspennede utrop : "Fred og sikkerhet"!! Endelig kan verdensfred avløse den selvutslettende situasjonen som har hersket til nå. Det de IKKE vet er at det kommer mer.Dette var bare første kapittel i historien. Svært mange mener det er for tidlig for en blodfersk president å få fredsprisen. Før resultatene foreligger. Verden har imidlertid ikke tid til å vente. Biffspiserne på verdens tak vil mane freden frem, før krigen knuser dem.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #13 Skrevet 14. desember 2009 NRK melder nå at Iran har nøytron-detonator. Det har de hatt teknologi til helt siden 2007,heter det. Er dette rett ligger bomben klar. Snart må de naive skjønne alvoret. Det er INGEN annen sak som er viktigere for menneskeheten NÅ! So what !!! Israel har hatt dette i mange år, og for øyeblikket er Israel MYE mer aggresive enn Iran.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #14 Skrevet 14. desember 2009 So what !!! Israel har hatt dette i mange år, og for øyeblikket er Israel MYE mer aggresive enn Iran. Men Israel er IKKE en religiøs suicidalstat mr. Ningkompo.
Gjest HeiHallo Skrevet 14. desember 2009 #15 Skrevet 14. desember 2009 So what !!! Israel har hatt dette i mange år, og for øyeblikket er Israel MYE mer aggresive enn Iran. Så du bryr deg ikke om at et prestestyre som praktiserer radikal islam skaffer seg atomvåpen? Jeg tror nok Iran skal være i en nokså desperat situasjon før de eventuelt ville brukt atomvåpen. Det jeg frykter mest er at Iranske atomvåpen kan havne i hendene på visse terrororganisasjoner. Det er da allerede en kjent sak at Iran forsyner slike organisasjoner med våpen og utstyr. Det faktum at Iran hemmeligholder ulike aspekter ved sitt atomprogram gjør at jeg håper USA eller Isreal bomber de Iranske anleggene til småbiter. Et Iran med atomvåpen vil ha et meget sterkt kort på hånden(Nord Korea er et godt eksempel på dette) og dermed få en mye sterkere posisjon i regionen og i verden. Verden blir ikke et bedre sted ved at Iran skaffer seg atomvåpen.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #16 Skrevet 14. desember 2009 NRK melder nå at Iran har nøytron-detonator. Det har de hatt teknologi til helt siden 2007,heter det. Er dette rett ligger bomben klar. Snart må de naive skjønne alvoret. Det er INGEN annen sak som er viktigere for menneskeheten NÅ! LINK?
Gjest HeiHallo Skrevet 14. desember 2009 #17 Skrevet 14. desember 2009 LINK? Her er artikkelen alle oppslagene i norske medier stammer fra: http://www.timesonline.co.uk/tol/news/worl...icle6955351.ece
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #19 Skrevet 14. desember 2009 Takk. Tenker Ahmadinejad er fornøyd med at verden er opptatte med klimaballongen - eller Goebbels 2, som de avgiftskåte kaller den.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #20 Skrevet 14. desember 2009 Tenker Ahmadinejad er fornøyd med at verden er opptatte med klimaballongen - eller Goebbels 2, som de avgiftskåte kaller den. Og ellers har du det bra?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå