Gå til innhold

100% Garantert resultat for å bli slank!!!!!!!


tettra

Anbefalte innlegg

Hei alle dere som kjøper i dyre dommer:

Kremmer

Børster (Til celulitter, som faktsk er

fettoppsamlinger under huden)

Slankebukser

Cla

Eplecideredikk

Edikk

Syre og alskens middel.

-DET FUNKER IKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fabrikkene LURER DERE!!!- FÅRSTÅ DET!!!

Har vært her inne i noen år, og altid er det spørsmål om slanking, og hva som virker.

DET ER EN TING SOM HJELPER: MOSJON!!!!!Finnes ikke noen lettvindt kur som gjør at du går ned 10 kilo på en uke.

Det som høres for godt ut til å være sant, er som regel ikke sant.!!!

Begynn å bevege dere. Gå en tur annenhver dag, minst!

Du får:

Bedre blodgjennomstrømmning(fin farge i ansiktet, og ellers på kroppen)

Fastere muskler og hud

Bedre humør

Bedre kondis

Blir automatisk mer sosial av bedre selvtilitt, når du føler deg i finform.

Lavere kolestrol

Penere hud

Blankere hår

Blankere negler(-hårrøttene og neglerøttene får mere næring fra blodet da hår, negler er dødt vev,

klarere øyne.

osv

Musklene er tyngre enn fett, så vekta blir noe den samme (avhengig hvor mye man tar av seg. Mål med målband)

DU må spise, og trimme. Hjelper ikke å slutte å spise heller. Da får du så lavt blodsukker, at du blir:

Irritabel

Trett

Dårlig konsentrasjon(Fare i trafikken)

Altid sulten, og lett for å hive innpå fire melkeruller på en gang i butikken.

OG DETTE ER VIKTIG: FÅR Å ORKE Å TRIMME, MÅ MAN HA MAT. MAN MÅ SPISE NORMAL MAT. ALT KROPPEN TRENGER, FINNES I ALLEMATVARER.

TRENGER INGEN KOSTTILLSKYDD, KROM ELLER SINK, MINERALER+++ANDRE

-(OM MAN IKKE ER ORDENTLIG SYK,OG IKKE GREIER Å TA TIL SEG NÆRING ELLER HAR VÆTRT PÅ FYLLA. DA HAR ALKOHOLEN VASKET UT ALLE MINERALER OG SALTER OG DERFOR BLIR MAN SÅ TØRT DAGEN ETTER.)

Alt vi mennesker trenger finnes i matvarer. Så spis regelmessig og veldig variert.

Vær så snill å ikke bli lurt av de såkalte effektive kurene. Og om man ikke spiser, og slanker seg på den måten, så merker kroppen det, og lagrer fettlagre i bakhånd til neste slanke uke.

Blir bare fetere av det. Fettet er fra "gammle dager", og om det da kom magre tider, så tærte vi på fettet.

Men tran er bra for alt!

Huden er det siste prioriteringen kroppen gir olje til. Hjelper ikke med dyre kremmer heller på lang sikt.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et bra innlegg, tettra!

Jeg er sikker på at du har fullstendig rett i det du skriver! Sunt bondevett er og blir det beste når alt kommer til alt, og "vidunderkurer" har jeg ingen tro på!

Hilsen meg som ble inspirert til å skjerpe meg og virkelig komme i gang med turgåingen min!!!

Klem12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg ble så inspirert av inlegget ditt, at jeg tok en sykkel+ridetur i dag! Det er jo kjempefint å få mosjon!

vær-79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg er muligens den eneste som ble provosert av innlegget ditt. Tror du undervurderer dine medsøstre til en viss grad.

Et eksempel. Ta den nye vidunderkremen Comet Evolution Cream. Dersom noen smører den på og oppdager at de får mindre lår etter en stund, skal du da si at dette er umulig fordi ingen slike ting virker?

Og visste du at celluliter kan ramme den mest veltrente person? Skal de da bare akseptere at cellulittene er der fordi det kun i flg. deg er trening som hjelper ?

Og om ikke alle slankemidler virker på alle personer kan det jo ha en placebo effekt som gir folk stå-på vilje til å fortsette.

Er ikke noen motstander av mosjon, det er klart noe folk burde satse på. Men om noen vil bruke noen av disse vidundermidlene la dem gjøre det. Ikke rakk ned på dem som ønsker å prøve ut slike ting. De kan sikkert prøve og feile på egen hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...