Steinar40 Skrevet 15. desember 2009 #41 Del Skrevet 15. desember 2009 Noe jeg aldri har sagt eller aldri har påstått. Det jeg dog har sagt, er at du ikke kan skjære noen, verken kvinner eller menn over en kam med bakgrunn i kjønn! Hadde du gått i tiara når du vasket huset, hadde jeg dog blitt litt engstelig. Heldigvis har jeg null behov for noen tiara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 15. desember 2009 #42 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg er egoistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 15. desember 2009 #43 Del Skrevet 15. desember 2009 Heldigvis har jeg null behov for noen tiara Ikke vasker du huset heller regner jeg med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 15. desember 2009 #44 Del Skrevet 15. desember 2009 Da jeg var singel satt jeg og pratet med venner over internett/skype til langt på natt, la meg aldri før ved 4-tiden om morgenen. Vekkeklokka ringer tradisjonelt sett hvert 10. minutt fra 1 time før jeg syns jeg bør stå opp, til 1 time senere (heldigvis har jeg nå en kjæreste som sover tyngre enn meg, så han synes det er greit). Noen av favorittmiddagene mine var ovnstekte fiskepinner eller fiskegrateng - 0 oppvask, billig, ikkeno tilberedning og jeg personlig elsker smaken. Kjæresten min er IKKE enig i at dette teller som menneskeføde engang. (For the record; jeg er en brukbar kokk og vi lager all mat fra bunnen av, sunt og flott og hele pakka... Men det er ikke noe jeg ville valgt å gjøre for bare meg selv.) Vaske gulv tas en gang i halvåret og katta kan med fordel sove tvers over ansiktet mitt. Eksamenslesing starter 03:00 og krever musikk til. Er jeg singel, så ser jeg nesten utelukkende komedier og komi-serier - fordi jeg bruker TV til å koble av. Når jeg er i et forhold blir TV fort "kveldskosen" og jeg blir tvunget til å oppgradere til det kjæresten anser som "bra" TV (heldigvis har min nåværende god smak - exen insisterte på Big Brother og Hotel Cæsar *yuck*). Om søpla ikke lukter, så haster det da ikke å ta den med ut. Å ha 10 poser potetgull i kjøkkenskapet er helt greit. Samme med å ta med seg en superspennende bok på do og bli der i en time. Og jeg liker å bruke gutteboxere istedenfor jenteundertøy - men vil jo helst se sexy ut for kjæresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 15. desember 2009 #45 Del Skrevet 15. desember 2009 Da jeg var singel satt jeg og pratet med venner over internett/skype til langt på natt, la meg aldri før ved 4-tiden om morgenen. Vekkeklokka ringer tradisjonelt sett hvert 10. minutt fra 1 time før jeg syns jeg bør stå opp, til 1 time senere (heldigvis har jeg nå en kjæreste som sover tyngre enn meg, så han synes det er greit). Noen av favorittmiddagene mine var ovnstekte fiskepinner eller fiskegrateng - 0 oppvask, billig, ikkeno tilberedning og jeg personlig elsker smaken. Kjæresten min er IKKE enig i at dette teller som menneskeføde engang. (For the record; jeg er en brukbar kokk og vi lager all mat fra bunnen av, sunt og flott og hele pakka... Men det er ikke noe jeg ville valgt å gjøre for bare meg selv.) Vaske gulv tas en gang i halvåret og katta kan med fordel sove tvers over ansiktet mitt. Eksamenslesing starter 03:00 og krever musikk til. Er jeg singel, så ser jeg nesten utelukkende komedier og komi-serier - fordi jeg bruker TV til å koble av. Når jeg er i et forhold blir TV fort "kveldskosen" og jeg blir tvunget til å oppgradere til det kjæresten anser som "bra" TV (heldigvis har min nåværende god smak - exen insisterte på Big Brother og Hotel Cæsar *yuck*). Om søpla ikke lukter, så haster det da ikke å ta den med ut. Å ha 10 poser potetgull i kjøkkenskapet er helt greit. Samme med å ta med seg en superspennende bok på do og bli der i en time. Og jeg liker å bruke gutteboxere istedenfor jenteundertøy - men vil jo helst se sexy ut for kjæresten Bortsett fra fiskepinnene og unisex-undertøyet kunne dette godt passet på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. desember 2009 #46 Del Skrevet 15. desember 2009 Ikke vasker du huset heller regner jeg med... Det skjer faktisk, men støvsugeren er nok favoritten hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #47 Del Skrevet 15. desember 2009 Alle er gift...alle på job og alle ellers jeg kjenner. Det er bare meg igjen, på 37 år. Alle mener jeg er pen og hyggelig. Men alle er gift og jeg treffer ingen som liker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucia Skrevet 18. desember 2009 #48 Del Skrevet 18. desember 2009 - Har blitt arbeidsnarkoman - Blitt enda mer ambisiøs (når mitt forrige samboerforhold gikk i vasken, hva er garantien for at det neste holder? Jeg tror nok den er ganske høy, men likevel... jeg vil ikke miste livsgrunnlaget mitt). - Sitter oppe halve natta (og vel så det) - Blitt sukkeravhengig - Har sluttet å se gode/viktige filmer, til fordel for søtsuppete jentefilmer. - Har blitt skikkelig uselvstendig. Det vil si at jeg snakker med foreldrene mine minst fem-seks ganger i løpet av en uke. Jeg tror faktisk jeg har en eller annen form for kontakt med dem hver dag. - Tilbringer så mye mer tid sammen med venninner at jeg tar meg i å si/gjøre skikkelig "jentete" ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 18. desember 2009 #49 Del Skrevet 18. desember 2009 Alle er gift...alle på job og alle ellers jeg kjenner. Det er bare meg igjen, på 37 år. Alle mener jeg er pen og hyggelig. Men alle er gift og jeg treffer ingen som liker meg. Joa, det gjør du nok etterhvert. Du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 18. desember 2009 #50 Del Skrevet 18. desember 2009 - Har blitt arbeidsnarkoman - Blitt enda mer ambisiøs (når mitt forrige samboerforhold gikk i vasken, hva er garantien for at det neste holder? Jeg tror nok den er ganske høy, men likevel... jeg vil ikke miste livsgrunnlaget mitt). - Sitter oppe halve natta (og vel så det) - Blitt sukkeravhengig - Har sluttet å se gode/viktige filmer, til fordel for søtsuppete jentefilmer. - Har blitt skikkelig uselvstendig. Det vil si at jeg snakker med foreldrene mine minst fem-seks ganger i løpet av en uke. Jeg tror faktisk jeg har en eller annen form for kontakt med dem hver dag. - Tilbringer så mye mer tid sammen med venninner at jeg tar meg i å si/gjøre skikkelig "jentete" ting. Kjenner meg igjen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 18. desember 2009 #51 Del Skrevet 18. desember 2009 Alle er gift...alle på job og alle ellers jeg kjenner. Det er bare meg igjen, på 37 år. Alle mener jeg er pen og hyggelig. Men alle er gift og jeg treffer ingen som liker meg. gifte par suger. De er alltid sånn nedlatende: :nååå stakkars deg, du finner nok noen snart og ser skikkelig ned på de som ikke er gifte ennå, eller så ser de deg som en trussel( Dette gjelder ikke alle ifte par da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. desember 2009 #52 Del Skrevet 18. desember 2009 gifte par suger. De er alltid sånn nedlatende: :nååå stakkars deg, du finner nok noen snart og ser skikkelig ned på de som ikke er gifte ennå, eller så ser de deg som en trussel( Dette gjelder ikke alle ifte par da) En klassisk problemstilling. Spesielt hvis du er kompis med en mann i et forhold så vil du bli sett på som en trussel. I hvert fall hvis du ser sånn noenlunde normalt ut Men det er visst ikke helt lett for alle å (ville) forstå denne problemstillingen tydeligvis ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 18. desember 2009 #53 Del Skrevet 18. desember 2009 En klassisk problemstilling. Spesielt hvis du er kompis med en mann i et forhold så vil du bli sett på som en trussel. I hvert fall hvis du ser sånn noenlunde normalt ut Men det er visst ikke helt lett for alle å (ville) forstå denne problemstillingen tydeligvis ... Ikke dra den diskusjonen inni denne tråden også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #54 Del Skrevet 18. desember 2009 Det verste med mange par/familier er at de skal være så ekslusive. Man føler seg nærmest heldig de gangene man får være med dem. Jeg skjønner jo at man vil være alene og kose seg med kjæresten og sånt, men utrolig kjipt for oss som ikke har kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 18. desember 2009 #55 Del Skrevet 18. desember 2009 Det verste med mange par/familier er at de skal være så ekslusive. Man føler seg nærmest heldig de gangene man får være med dem. Jeg skjønner jo at man vil være alene og kose seg med kjæresten og sånt, men utrolig kjipt for oss som ikke har kjæreste. Ja. Kjenner til den følelsen fra da jeg var singel og så var det den stadige spleisinga. Det var til stadighet de skulle spleise meg med den ene og den andre som jeg ikke klaffa med i det heeele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå