Gå til innhold

Dårlige singelvaner ...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg er ikke perfekt, men jeg lager mye mat fra bunnen av, også er jeg glad i å bake.

Fornuftig :)

Et gammelt godt ordtak som sier at veien til mannens hjerte går igjennom maven ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mer som Walters mandler og hockeypulver.

Frokosten min i dag faktisk.

Fy faen så nasty..

Man kan jo bli mørkredd av mindre enn å lese her!

Hvor er alle de perfekte husmødrene sier nå jeg!?

De fleste kvinner nå for dags lider av en vrangforestilling om at vi vil ha dem maskuline.

Jeg er ikke perfekt, men jeg lager mye mat fra bunnen av, også er jeg glad i å bake.

Flink pike. Lær deg å gi skikkelig head også, så har du nådd en kvinnes topp-potensial!

Skrevet
Flink pike. Lær deg å gi skikkelig head også, så har du nådd en kvinnes topp-potensial!

Dust

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Fornuftig :)

Et gammelt godt ordtak som sier at veien til mannens hjerte går igjennom maven ;)

Det var sikkert lenge siden? Flott med både menn og kvinner som kan lage god mat fra råvarestarten av.

Skrevet
Det var sikkert lenge siden? Flott med både menn og kvinner som kan lage god mat fra råvarestarten av.

Enig.

Skrevet

Vel, jeg tror nok at dette ordtaket fortsatt gjelder.

Men i disse mer likestilte tider så er det selvfølgelig viktig at begge kan lage mat.

Gjest Gjest_laksen_*
Skrevet

min dårligste singelvane er at jeg går til sengs med den første og kjekkeste jeg treffer på byen sånn ca annenhver helg! :lur:

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg glor for mye på kvinnfolk. Blir vanskelig å legge av seg den vanen etter noen år som single om man finner seg kjæreste.

Er vel lov å se men ikke røre?

Skrevet

Jeg legger meg ofte før ti og ligger og leser bok med masse puter og dyner...

Jeg vasker leiligheten hver helg MED tiara, for å få litt glamour i hverdagen. (og er rimelig neat-freak):sjenert:

Skrevet
Er vel lov å se men ikke røre?

Meg som er TS her, jeg regget meg. Ja, det er lov å se men ikke når du har kjæreste, da blir det bråk. Jeg snakker ikke om å bevisst ogle damene, men den ubevisste 'kvalitetssjekken' som kommer mer eller mindre av seg selv etter mange år som single. Den blir det vanskelig å legge av seg, selv om jeg selvfølgelig ikke vil gjøre det.

Men, takk for støtten :ler:

Skrevet

Jeg vasker leiligheten hver helg MED tiara, for å få litt glamour i hverdagen. (og er rimelig neat-freak):sjenert:

Hjelper tiara på lysten til å gjøre husarbeid? ;)

Må testes :jepp:

Skrevet

Det må være noe av det kuleste jeg har sett for meg, jeg skal også begynne å vaske med tiara! :fnise:

Skrevet

Selvsagt hjelper det! Man føler seg glamorøs og kul og skikkelig fjollete! :sjenert:

Gjest Bianca26
Skrevet
Selvsagt hjelper det! Man føler seg glamorøs og kul og skikkelig fjollete! :sjenert:

kult:)

Skrevet

Når jeg leser dialogen i innleggene rett over her, så er det i hvert fall ikke mye tvil om at det er damemennesker som skriver! :ler:

Skrevet
Når jeg leser dialogen i innleggene rett over her, så er det i hvert fall ikke mye tvil om at det er damemennesker som skriver! :ler:

Øh?

Skrevet
Øh?

Det er ingen grunn til å innbille seg at kvinner og menn er spesielt like på noen som helst måte hehe

Skrevet

Noe jeg aldri har sagt eller aldri har påstått. Det jeg dog har sagt, er at du ikke kan skjære noen, verken kvinner eller menn over en kam med bakgrunn i kjønn!

Hadde du gått i tiara når du vasket huset, hadde jeg dog blitt litt engstelig.

Skrevet
Ja, det har jeg i søkk og kav!

Skjønt dårlige.. Jeg synes ikke de er dårlige selv. :klø: Men skulle jeg mot formodning ønske en mann inn i livet mitt igjen, måtte han først og fremst være et utpreget b-menneske, eller i det minste ha et utrolig godt sovehjerte. Heldigvis har jeg en jobb tilpasset min døgnrytme, ellers ville det ha gått riktig galt..

I natt har jeg f.eks malt gangen min, og skal snart gå løs på taklistene. Deretter har jeg tenkt å bevilge meg selv et digert rundstykke med så mye rart på at det ville ha fått Hellstrøm til å kaste opp.

Så bærer det til sengs med fuglekvitter og vannskvulp i hodeputa (har tinnitus) og 3 stk puser på tvers i senga (der det etter enkeltes mening burde ligget en mann).

Jeg leser litt, og skulle jeg finne på å bli småfysen før jeg sovner, trasker jeg ut på kjøkkenet i mine lekre filttøfler og finner meg f.eks en kakemann. Denne nytes høylytt med hodet på puta like før sola står opp.

Når det er "morgen" tusler jeg ut på kjøkkenet i en 5 nr. for stor pysj, men jeg synger med skjærende stemme og av full hals (igjen tinnitusen) et eller annet avgått fra 80-tallet. Dusjen tar jeg etterpå, og da mener jeg DUSJ. :dusje: Det formelig spruter over hele badet (har badekar og ikke dusjforheng). Gjør jo ikke meg noe, jeg bare tørker opp etterpå. En intetanende mann på bare ben inn der derimot.. morsomt syn.

I tillegg liker jeg ikke at noen snakker til meg den første timen etter at jeg har stått opp, men det ville muligens ikke bli noe problem siden han da sikkert allerede har dratt på jobb. ;)

Middagen er en liten historie for seg selv da jeg foretrekker veldig god, sunn og ren mat, men samtidig er en kløne på kjøkkenet. Kan ta sin tid og koste penger m.a.o.

Jeg leser mye og studerer en del også etter jobb, og da må jeg ha det STILLE rundt meg. Jeg engasjerer meg i en del som resulterer i at jeg plutselig må forlate hjemmet på flekken, eller at det plutselig dukker opp vilt fremmede mennesker i mitt hjem.

Jeg har dessverre begynt å røyke igjen, og jeg røyker når jeg vil, hvor jeg vil her hjemme. :smoke:

Jeg vet hvor jeg har ting, og kan finne dem på 2 sekund, og blir lettere irritert når jeg ikke finner det, hvilket betyr at det ikke bør flyttes på..

Stakkars arme eventuelt framtidige samboer!! :klem: Jeg tror det er best han blir der han er! :Hehe:

:ler:

Du høres veldig sjarmerende ut, da! Mulig du hadde redda deg på det. :ler:

Skrevet
Noe jeg aldri har sagt eller aldri har påstått. Det jeg dog har sagt, er at du ikke kan skjære noen, verken kvinner eller menn over en kam med bakgrunn i kjønn!

Hadde du gått i tiara når du vasket huset, hadde jeg dog blitt litt engstelig.

Jeg er mann og hadde definitivt testet det om det hadde hjulpet på husarbeids-lysten :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...