Gå til innhold

OSLOTREFF 4.OKTOBER

*Lillian*

Anbefalte innlegg

mener ikke å blande meg inn i dine særs organisatoriske evner, Du er flink altså!!!  

:lol: Takker! :blunke:

*håper fortsatt på en sekretærjobb hos noen KG-mennesker* :ler:

Jeg tror nok vi må bestille bord, ja, men vi trenger vel ikke gjøre det enda? Egentlig så tenkte jeg å delegere den oppgaven til Lasse, jeg :sjarmor: Det kunne kanskje vært greit om den som bestiller sender PM til folka etterpå og forteller hvilket navn det er bestilt til? Så ikke alle her som ikke kommer trenger å vite navnet det er bestilt i? :lol: (Vil ikke ha noen kikkere rundt oss, vil vi vel?!?!) :wink:

Til slutt et ytterst lite og delikat spørsmål, er det noen flere her som ikke drikker?

Det kommer sikkert til å være noen som skal kjøre selv eller noe, kanskje? Ellers så drikker ikke jeg konstant iallfall :ler: Ikke skal jeg bli snydens heller, vil ikke bli erta for mine sjarmerende berusede egenskaper i all evighet etterpå :lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Søta 8) Det med PM var ultralurt, jammen smart du Lillian! Tenkte på det, nemlig med reservering med et offentlig KG-navn, også en gjeng anonyme kikkere som satt rundt om kring med avisene opp ned og solbriller :ler:

Gi ansvaret til Lasse og Lurven du, der er jeg helt enig, på tide at mannfolka tar i et tak og gjør noe fornuftig her! Eneste de snakker om er hver de skal flørte med.... :blunke:

Hvis den drikkings kommentaren min kunne tolkes som at jeg er imot alko, så er det ikke korrekt, jeg er meget for alko :sjarmor: men jeg drikker altså ikke... og blir jeg den eneste edru, skal jeg legge ut lange referater her inne og si at joda, sånn var det for jeg var edru, så det veit jeg 8) NOT :wink:

Gleder meg litt jeg, Lillian, bra initiativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt gjøre d jeg, men d haster da ikke sånn! D er en MÅNED til....!!! Kan jo ringe og høre hvor langt tid i forveien de må ha bestillingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med PM var ultralurt, jammen smart du Lillian!

Jepp, skulle ikke vært dum, jeg :ler:

eh....kan ikke noen i Oslo gjøre dette da... ?...

Eeeh....går det ikke an å ringe til Oslo fra fonen din kanskje...? ... :sjarmor:

Vi stresser ikke med det, men bestiller ikke Lasse så blir det ikke treff :ler:

Lillian :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Kjekken :wink: Noen i Oslo klarer det nok, men du er nok den flinkeste av oss alle til å reservere bord... Har du tenkt på det at det kanskje er der dine anlegg ligger?

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan godt gjøre d jeg, men d haster da ikke sånn! D er en MÅNED til....!!! Kan jo ringe og høre hvor langt tid i forveien de må ha bestillingen!

Hehe, okei! Da ringer Chimp og bestiller, men som Chimp sier, det er ikke noe å haste med for det er ennå leeeenge til.... (Ikke si det 'a, da betyr det jo at det er lenge til jeg skal til Kreta også da.... :roll: )

Jaggu slapp du unna, Lasse. *hmpf* :wink:

Lillian *håpe å bli frisk til treffet i det minste*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Alså, veit jo også at det er lenge til, dah :-? men det er typisk at alle tror at sånt blir ordna, så blir det ikke det! Takk Chimp, for at du fikser 8) Siden Lasse tydlivis ikke har tellis i Agder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkel Donald ligger der gamle Barokk var før.' date=' Diva.. Du vet den som ligger i samme gate som studenten :wink:[/quote']

men hva heterden gata da liksom

hilsen lurven bonde i byen :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør her.... Jeg har gått i flere klasser der jeg var enete eller neten eneste gutt... Hva skjer? Jo jeg eller en anne av de meeeget få blir tillitsvalgt!... Typisk! Er det så mye som et eneste manneben i hurven, så får de ansvaret dersom det skal deles ut noe!.... :roll: Hvorfor er det slik da?...

Forøvrig superklem til Chimp og Lillian da som trosser trender og føringer i en gal gal verden... :-?

*Lasse har en kjip dag i dag... :briller::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Altså, Jugger! Greit det var jeg som begynte denne hetsen, (som du tydeligvis føler at det er) av deg! Jeg foreslo ikke at du skulle gjøre så fryktelig mye! Jeg bare lurte på om vi skulle reservee bordet under navnet Lasse?! For å ære deg liksom, eneste mann så bruker vi ditt navn. Kunne ikke akkurat reservere bord under navnet Lurven, heller :o Men neida, sur blir du, ikke glad, jeg som bare prøvde å være god og snill og vakker :( Nå er jeg trist nå, flate altså... Alltid misforstått, alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: søt jente med store blafrende øyne hjelper ikke i dag... Er i et forferdelig tordenvær av et humør serru... :-? Går ut over alle det.. beklager...

Men du kunne jo også bestilt og satt det på "Lasse" vettu.... :wink:

Men Chimpis tar saken som den driftige (oi... hehe...dobbelt bunn) dame hun er! Ta det som en hint du kjære Glammy.. Liker damer med initiativ jeg... :sjarmor:

sur og gretten eller ikke.. jeg har et poeng... men kanskje til en annen tråd... :wink: skal luske meg ut og gretne i solitude jeg tror jeg... 8)

*Lasse i litt bedre humør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Ikke helt dagen din i dag skjønner jeg, ikke min heller, så pass deg :evil: Altså, det var jo det jeg mente, at noen, gjerne jeg, skulle bestille bord, men i ditt navn... fåkk this... glem det Lasse. Vet ikke hva initiativ er en gang jeg, skal spørre Chimp, greit... *lusker seg ut for å furte i fred* :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:Gjesp: Hva med å heller diskutere noe viktig, Glam. Eks: hva slags mat serverer de på Onkel Donald? (også lurer jeg litt på hva jeg skal ha på meg :ler: ). Drikker du aldri, Glam? Da kan jo du være referent da :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Ok Embla, sorry ass! Rota meg tydeligvis helt bort her.... har tatt meg inn igjen nå. Altså, Onkel serverer alt fra sinnsykt gode kylling-burgere m aioli, til wok, til ordentlig indrefilet middag. Mye pasta, fisk, salater og vegetar. Noe for enhver smak og lommebok, mener jeg. De har gode desserter også, sjoookolaaadebombe, mmm... Klær, ja, du bør nok ha på deg noe, selv om Lurven nok blir skuffa da :wink: Ikke noen spesiell kleskode der som jeg har lagt merke til.

Drikker ikke pga jobben, og for å finne ut hvor viktig jeg egentlig syns det er med alko. Har vært uten et halvt år nå, og det er stort sett helt OK, men av og til savner jeg det, helt klart.

Men referent skal bli!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med å ikke drikke er vel mye vanesak? Hvis stemningen er på topp og man er uthvilt og glad, er det jo bare å "slå seg løs" selv om man er edru!

Hm, sjokoladebombe, sier du :P Tror nok jeg skal klare å finne noe jeg har lyst på der ja *sikle*

Lurven, ja.. Kanskje best å ta på klær likevel da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Det med å ikke drikke er vel mye vanesak? Hvis stemningen er på topp og man er uthvilt og glad, er det jo bare å "slå seg løs" selv om man er edru!

quote]

Nettopp, utfordringen i å bryte en vane... Det er liksom det jeg prøver å få til. Nå høres det ut som jeg var den drankeren :ler: Og jeg har det gøy når jeg går ut! Selv om spørsmålene alltid er mange, man må liksom ha en gyldig grunn til ikke å drikke. Var vel derfor jeg tok det opp her, på forhånd, men kan svare for meg jeg ass, skakke stå på det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...