Gå til innhold

OSLOTREFF 4.OKTOBER


*Lillian*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

NY OPPDATERING:

KOMMER HELT SIKKERT:

Lasse

Lurven

Lillian

Tex

Chimp

Starie

Embla s

Liv

:-) anna

Aniqa

Bippbipp

Jordbær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan er åpningstidene på Justisen da? Fant ikke ut noe om det på nettsiden, jeg... Og hvor i byen ligger det?

Er åpningstiden god der, så stemmer jeg også for Justisen :P

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, hva slags aldersgrense er det der da? :lol:

*lille meg*

Lillian

Det aner jeg faktisk ikke. Det er en stund siden jeg måtte forholde seg til denslags :blunke:

Men det er vel neppe over 20 - tror jeg ....

Nei, jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh, utifra alle som skal bli med så kan nok justisen bli i minste laget :wink: bare en liten innvending :blunke:

Det fine med justisen er at man kan sitte i grupper, det er god plass til å rusle rundt, snakke med alle. Jeg er enig i at det kan bli litt trangt med plassen, men det er bare hvis alle skal sitte rundt ETT bord. Det er da ikke nødvendig, er det? Det er da mer hyggelig med små grupper, og rullere litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest glamourgirl

Hm, forrige Oslo treff måtte jeg jobbe, og jeg bestemte meg for at neste treff skulle jeg gå på. Selv om jeg syns det er skummelt, og bare er en skarve "ganske godt kjent" bruker :-? Syns dere aktive at det er greit, lissom? For da kommer jeg gitt!

Har dere tenkt på Onkel Donald? Der er det mulig å bestille bord, og å både drikke, prate og spise...

:hjerte: Glam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkel Donald er en ok plass, der det er plass til mange, og man kan spise eller la være.

Så langt av forslagene stemmer jeg for Donald....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk tenkt på om jeg skal feire bursdagen min på Onkel Donald 4. oktober.... Kanskje smugtitte på dere...? Eller kanskje jeg tør å hilse på etter noen drinker... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...