Gå til innhold

OSLOTREFF 4.OKTOBER

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Embla s
Jeg skal ikke flørte med noen, jeg skal observere mest, jeg! Og drikke... :P

Lillian

Tror jeg slår meg sammen med deg, jeg Lillian! observere og drikke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være meg selv jeg. Blir mest hyggelig da tenker jeg.... :wink:

Det er ikke godt å si det, da... :ler: Tror jeg skal være.... :roll: ..... Ludvig! Skal være Ludvig, jeg.....Sitte stille og redd i en krok og tro at alle er farlig :ler:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, Veslejenta! :D

NY OPPDATERING:

KOMMER HELT SIKKERT:

Lasse

Lurven

Lillian

Tex

Chimp

Starie

Embla s

Liv

anna

Aniqa

Bippbipp

Jordbær

Glamourgirl

LilleBille

KOMMER KANSKJE:

¤Arwen¤

Maiken

Care

Tusenfryd

Atacand

Linemor

MzFire

Lisa-Beth

Fruenge

Dixie

Veslejenta

Missuganda?

LØRDAG 4.OKTOBER 2003 KL. 20.00 PÅ ONKEL DONALD

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NY OPPDATERING:

KOMMER HELT SIKKERT:

Lasse

Lurven

Lillian

Tex

Chimp

Starie

Embla s

Liv

anna

Aniqa

Bippbipp

Jordbær

Glamourgirl

LilleBille

KOMMER KANSKJE:

¤Arwen¤

Maiken

Care

Tusenfryd

Atacand

Linemor

MzFire

Cruella

Fruenge

Dixie

Veslejenta

Missuganda?

LØRDAG 4.OKTOBER 2003 KL. 20.00 PÅ ONKEL DONALD

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Dere har valgt rett plass, skjønner jeg?

For å få en opptur etter paella-skuffelsen satset vi på varme brownies med iskrem og crème brulée med sorbet som avslutning på måltidet. Men plutselig var servitøren vekk! Tiden gikk, glassene våre var tomme, og nye gjester kom strømmende til. Endelig! Der kom vår kelner stressende - rett forbi oss . . . Omsider fikk vi brownies og brulée. Den varme sjokoladebomben var svidd, og så vel krem som det brente sukkerlokket var kalde og smakte som meierienes karamellpudding. Da betalte vi og gikk.

http://www.oslopuls.no/cityguides/nav/revi...aurant&id=-7707

På kveldstid blir stedet til det vi på godt norsk kaller et "kjøttmarked". Velkledde "herrer" mingler rundt på jakt etter de velkledde "damer". Dette er trolig ikke et sted for de dype og meningsfulle samtaler.

http://go.kvasir.sol.no/n/http://www.nattg....no/utested/424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nah, tør ikke :(

Føles skummelt faktisk. Føler vel at jeg ikke er helt med på notene, og det er nok bedre for min egen del å heller møte de jeg har mest kontakt med her. Mulig vi skal møtes engang :D

Frister en del asså, men jeg har litt dårlige vibber ang å møte alle de ukjente KG`re.....

- DivaPysa :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Onkel Donald ligger der gamle Barokk var før.' date=' Diva.. Du vet den som ligger i samme gate som studenten :wink:[/quote']

HÆ ? Er ikke Barock mer ?

hehe,,, ser du hvor mye jeg er ute i Oslo fortida :ler:

Akkurat :D

Takk for opplysningen x :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkel Donald ligger der gamle Barokk var før.' date=' Diva.. Du vet den som ligger i samme gate som studenten :wink:[/quote']

Kan du tenke deg å beære oss med ditt åsyn da... eller er vi for treige?... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Altså, ser at jeg har glemt å følge med på denne tråden, jeg... Onkel Donald er som Xeyes(?) nevnte der gamle Barock holdt til før. De har mat, dritgode cocktails, langbord osv. Oppkalt etter onkelen til en av eierne, ikke Duck... Servicen er litt treig, som noen har funnet framt til på nettet, men det er ganske så greit der til denne typen ting, tenker jeg.

Lillian, kommer du til å bestille bord? Tror det er lurt, hvis ikke bør vi kanskje tenke på litt før 8 (mener ikke å blande meg inn i dine særs organisatoriske evner, Du er flink altså!!! :heiajente: ) Hvis du bestiller bord, hvilket navn? Lasse :ler:

Til slutt et ytterst lite og delikat spørsmål, er det noen flere her som ikke drikker? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener ikke å blande meg inn i dine særs organisatoriske evner, Du er flink altså!!!  

:lol: Takker! :blunke:

*håper fortsatt på en sekretærjobb hos noen KG-mennesker* :ler:

Jeg tror nok vi må bestille bord, ja, men vi trenger vel ikke gjøre det enda? Egentlig så tenkte jeg å delegere den oppgaven til Lasse, jeg :sjarmor: Det kunne kanskje vært greit om den som bestiller sender PM til folka etterpå og forteller hvilket navn det er bestilt til? Så ikke alle her som ikke kommer trenger å vite navnet det er bestilt i? :lol: (Vil ikke ha noen kikkere rundt oss, vil vi vel?!?!) :wink:

Til slutt et ytterst lite og delikat spørsmål, er det noen flere her som ikke drikker?

Det kommer sikkert til å være noen som skal kjøre selv eller noe, kanskje? Ellers så drikker ikke jeg konstant iallfall :ler: Ikke skal jeg bli snydens heller, vil ikke bli erta for mine sjarmerende berusede egenskaper i all evighet etterpå :lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...