Gå til innhold

OSLOTREFF 4.OKTOBER

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Vi kan gjerne gå et sted å spise først, rundt klokka 18.30-19.00 tenkte jeg kanskje, da?!

Hvis vi går et sted og spiser og sitter der så lenge vi vil først, så kan vi gå på bar etterpå eller noe?! Tenker mest sånn i tilfelle spisestedet stenger tidlig, jeg, da. Hvis evt. spisested er oppe lenge så kan vi jo godt bare sitte der også. Det er ikke slik at alle spise, kan hende noen av oss foretrekker å allerede ha spist. Men drikke funker fint om alle gjør :ler: Neida, ikke noe drikkepress her altså.. Men poenget mitt er at de sleger jo alkohyler på spisesteder også (iallfall som regel) så om det er gode åpningstider på det, så kan vi gjerne bare være der. Finner noen virkelig tonen etterhvert, er det jo ikke noe problem at disse går ut på byen etterpå om de vil :blunke:

Tja...Det var mine tanker... Anyone?

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillian, sleng embla opp på KOMMER, og Maiken opp på Kankskje du ... :D Her rekrutteres det!...

Steder kan vi vel bli enige om etter hvert, men jeg er klar for mat først jeg... En bup etterpå er bra! Chimp, du er vel litt bevandret?... :wink: Jeg vet bare om noen stille og koselige på Majorstua jeg... Jeg er forresten klar for en helaften jeg.. så supert om flere setter av noen timer inn i søndagen også!.. :wink:

Finner tonen forresten... hehe... :sjarmor:

Men vi vil ha flere med! Care? Flere?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vil ta et barbesøk først, slik det var sist, bare at da var jeg ikke med :lol: . Kanskje de som ikke vil spise middag, kan møtes å ta en cocktail :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lea: hadde du kommet skulle jeg fortalt hva lekekompisen dn holder på med, og hvem kanskje... :wink:

Eh.. Lillian: Kan du skrive kun Lasse på lista... Ser litt teit ut med hele regla... :-? :briller:

Care: Kan ta coctail, spise eller bare drikke mer og så gå ut og drikke enda mer vel tenker jeg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg vilo. Men jeg skal ikke på tur i Torggata i nærheten av noe action i hvert fall. Action i Torggata er litt for masete for meg... :roll: Men siden jeg ikke vet om jeg vil så skal ikke jeg påvirke akkurat det, kanskje action i Torggata er morsomt og jeg ombestemmer meg... :ler:

Jeg skal si fra på forhånd om jeg kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Kanskje vi må finne sted når vi vet hvor mange som kommer!

*Embla syns det er ganske hyggelig på Justisen og på Asylet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm.. Smart!... Kan vi ikke bare si at programmet er (coctail) , mat pub/drikke og etc, og så får folk melde seg på?...

Jeg trenger definitivt noe å drikke, for jeg er ikke så flink til smalltalk.... :-? Kanskje vi kan tyvstarte med en flaske Embla.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Ja kanskje det :wink: (Eller du kan få sitte på med limosinen, Dorian er sjaårøf, care er konduktør, og vi må plukke opp Mie i bergen. Da kan du sitte bak sammen med meg og drikke whisky) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor::gape: ååååååååå Embla og Lasse i baksetet satt... deeeeer de hauger (!) av whiskey og greier de drakk!... ååååååå De tullet og tøyset og loooooooo ... Og Care og Dorian måtte bare glo... :gape:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Så morsomme dere er :ler: ....ehe...forresten det er alkoholforbud i limmonen. Bare spør doriansen :blunke:

Ha ha, det var den morroa :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi må finne sted når vi vet hvor mange som kommer!

*Embla syns det er ganske hyggelig på Justisen og på Asylet*

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen kloke hoder ta en avgjørelse da, det er lettere for folk å si om de kommer eller ikke hvis man har noe konkret å forholde seg til....

Chimp, herved går oppfordringen til deg!!

( Det var det med kloke hoder vettu... :blunke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*stønn*....

Kan ikke noen bare bestemme noe da?!..

Det vi trenger er en pub (!) der det er bord til en del og rimelig stille og rolig/koselig, samt masse god drikke...

Nærme denne puben må det være et spisested med enkel mat, der det også er mulig å sitte sammen en gjeng...

Er ikke de stedene på Majorstua ok da? Men spise der?...

Skal vi videre ut og herje, skan vi jo bare dra ned i byen... Er greit å være et sted med ikke så mange folk i begynnelsen? Er en del steder i andre bydeler også vet jeg.. f eks på Grünerløkka.... (så slipper jeg å ta masse baner og greier.. hehe..)

http://www.nattguiden.no/utested

http://folk.uio.no/oeivinda/lokkarest.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal sjekke opp litt i løpet av uka....Vi trenger ikke ta den bestemmelsen NÅ!!! IDAG!!!! Ingen grunn til panikk! :ler: D er over en måned til dah.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...