Gå til innhold

OSLOTREFF 4.OKTOBER

*Lillian*

Anbefalte innlegg

eh.... Er det bare jeg som kan ta EN halvliter eller?... :wink: Er en mellomting mellom å drikke seg studrita og ta en liten en til maten og for kosen?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eh.... Er det bare jeg som kan ta EN halvliter eller?...  :wink:  Er en mellomting mellom å drikke seg studrita og ta en liten en til maten og for kosen?...

Hæ? Skal det være så skal det være :eeeh: Så, ja, det er nok bare d u som behersker den kunsten her :wink: (Embla planlegger å drikke seg sørpe-dritings og få alle sammen kastet ut innen det har gått en time) :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh.... Er det bare jeg som kan ta EN halvliter eller?...  :wink:  Er en mellomting mellom å drikke seg studrita og ta en liten en til maten og for kosen?...

*rekker opp hånda* Jeg kan det, vel! Jeg har jo allerede sagt det, jeg skal drikke litt men ikke mye - for jeg vil ikke bli dritings og drite meg totalt ut.. Vil nemlig ikke være mobbeoffer på KG i all fremtid etterpå :ler: Men - kan nok hende jeg tar litt mer enn EN halvliter, da...

Lillian *drikker forsiktig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det med å ikke drikke er vel mye vanesak? Hvis stemningen er på topp og man er uthvilt og glad, er det jo bare å "slå seg løs" selv om man er edru!

Hm, sjokoladebombe, sier du  :P  Tror nok jeg skal klare å finne noe jeg har lyst på der ja *sikle*

Lurven, ja.. Kanskje best å ta på klær likevel da  :roll:

renger med at jeg kommer til å danse naken utover kvelden hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o *vurderer å trekke meg da jeg begynne å ane hva slags mennesker det er jeg skal treffe*

Lillian

Jepp, me to :wink: Tror jeg står over :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe Lillian!.. Jeg levver nå etter mottoet at man ikek skal være større i kjeften enn det man er... Så....Chimp: Lyst til å oppleve noe nytt, epokegjørende og utrolig forfriskende... ?... :wink::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en tull, dah! :wink:

Jeg er da vel for f... ingen pingle som trekker meg fordi om noen av folkene virker litt for normale for meg :briller:

Lillian - fortsatt med :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Etter bare en liten time med drikking var jeg ikke nevneverdig edru... (fritt etter Loe)

Etter at jeg plutselig så denne signaturen begynte jeg å lure på hvorfor i huleste Lasse har sagt han er nødt til å starte med "cocktails" minst et par timer før vi skal treffes alle sammen...... :ler:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...