Kreps Skrevet 31. august 2003 #141 Del Skrevet 31. august 2003 .. og hvorfor det... -- har du ikke tenkt å melde deg på?? tja si det, det må jeg ihvertfall tygge lenge på. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. august 2003 #142 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg skal ikke flørte med noen, jeg skal observere mest, jeg! Og drikke... Lillian Tror jeg slår meg sammen med deg, jeg Lillian! observere og drikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 31. august 2003 #143 Del Skrevet 31. august 2003 Skal være meg selv jeg. Blir mest hyggelig da tenker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 31. august 2003 Forfatter #144 Del Skrevet 31. august 2003 Skal være meg selv jeg. Blir mest hyggelig da tenker jeg.... Det er ikke godt å si det, da... Tror jeg skal være.... ..... Ludvig! Skal være Ludvig, jeg.....Sitte stille og redd i en krok og tro at alle er farlig Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 1. september 2003 #145 Del Skrevet 1. september 2003 Skriv meg opp på kanskjelista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 1. september 2003 Forfatter #146 Del Skrevet 1. september 2003 Kult, Veslejenta! :D NY OPPDATERING: KOMMER HELT SIKKERT: Lasse Lurven Lillian Tex Chimp Starie Embla s Liv anna Aniqa Bippbipp Jordbær Glamourgirl LilleBille KOMMER KANSKJE: ¤Arwen¤ Maiken Care Tusenfryd Atacand Linemor MzFire Lisa-Beth Fruenge Dixie Veslejenta Missuganda? LØRDAG 4.OKTOBER 2003 KL. 20.00 PÅ ONKEL DONALD Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. september 2003 #147 Del Skrevet 1. september 2003 men hvor ligger onkel donald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 1. september 2003 #148 Del Skrevet 1. september 2003 Kremt, kremt, Lillian; Lisa-Beth=Cruella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 1. september 2003 Forfatter #149 Del Skrevet 1. september 2003 NY OPPDATERING: KOMMER HELT SIKKERT: Lasse Lurven Lillian Tex Chimp Starie Embla s Liv anna Aniqa Bippbipp Jordbær Glamourgirl LilleBille KOMMER KANSKJE: ¤Arwen¤ Maiken Care Tusenfryd Atacand Linemor MzFire Cruella Fruenge Dixie Veslejenta Missuganda? LØRDAG 4.OKTOBER 2003 KL. 20.00 PÅ ONKEL DONALD Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 4. september 2003 #150 Del Skrevet 4. september 2003 Dere har valgt rett plass, skjønner jeg? For å få en opptur etter paella-skuffelsen satset vi på varme brownies med iskrem og crème brulée med sorbet som avslutning på måltidet. Men plutselig var servitøren vekk! Tiden gikk, glassene våre var tomme, og nye gjester kom strømmende til. Endelig! Der kom vår kelner stressende - rett forbi oss . . . Omsider fikk vi brownies og brulée. Den varme sjokoladebomben var svidd, og så vel krem som det brente sukkerlokket var kalde og smakte som meierienes karamellpudding. Da betalte vi og gikk. http://www.oslopuls.no/cityguides/nav/revi...aurant&id=-7707 På kveldstid blir stedet til det vi på godt norsk kaller et "kjøttmarked". Velkledde "herrer" mingler rundt på jakt etter de velkledde "damer". Dette er trolig ikke et sted for de dype og meningsfulle samtaler. http://go.kvasir.sol.no/n/http://www.nattg....no/utested/424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 4. september 2003 #151 Del Skrevet 4. september 2003 Hva i alle dager er "Onkel Donald" ????? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 4. september 2003 #152 Del Skrevet 4. september 2003 Hva i alle dager er "Onkel Donald" ????? :-? Det lurte jeg odså på, trudde først det var Mc donalds de skulle på jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 4. september 2003 #153 Del Skrevet 4. september 2003 Hehe, aner ikke jeg ? Har lissom bodd i Oslo noen år, men dette har jeg aldri hørt om : nysgjerrig : Ha det kult i allefall :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 4. september 2003 #154 Del Skrevet 4. september 2003 Du skal ikke melde deg på da Diva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 4. september 2003 #155 Del Skrevet 4. september 2003 Onkel Donald ligger der gamle Barokk var før., Diva.. Du vet den som ligger i samme gate som studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 4. september 2003 #156 Del Skrevet 4. september 2003 Nah, tør ikke Føles skummelt faktisk. Føler vel at jeg ikke er helt med på notene, og det er nok bedre for min egen del å heller møte de jeg har mest kontakt med her. Mulig vi skal møtes engang :D Frister en del asså, men jeg har litt dårlige vibber ang å møte alle de ukjente KG`re..... - DivaPysa :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 4. september 2003 #157 Del Skrevet 4. september 2003 Onkel Donald ligger der gamle Barokk var før.' date=' Diva.. Du vet den som ligger i samme gate som studenten [/quote'] HÆ ? Er ikke Barock mer ? hehe,,, ser du hvor mye jeg er ute i Oslo fortida Akkurat :D Takk for opplysningen x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 4. september 2003 #158 Del Skrevet 4. september 2003 Onkel Donald ligger der gamle Barokk var før.' date=' Diva.. Du vet den som ligger i samme gate som studenten [/quote'] Kan du tenke deg å beære oss med ditt åsyn da... eller er vi for treige?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. september 2003 #159 Del Skrevet 4. september 2003 :o Altså, ser at jeg har glemt å følge med på denne tråden, jeg... Onkel Donald er som Xeyes(?) nevnte der gamle Barock holdt til før. De har mat, dritgode cocktails, langbord osv. Oppkalt etter onkelen til en av eierne, ikke Duck... Servicen er litt treig, som noen har funnet framt til på nettet, men det er ganske så greit der til denne typen ting, tenker jeg. Lillian, kommer du til å bestille bord? Tror det er lurt, hvis ikke bør vi kanskje tenke på litt før 8 (mener ikke å blande meg inn i dine særs organisatoriske evner, Du er flink altså!!! ) Hvis du bestiller bord, hvilket navn? Lasse Til slutt et ytterst lite og delikat spørsmål, er det noen flere her som ikke drikker? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. september 2003 Forfatter #160 Del Skrevet 4. september 2003 mener ikke å blande meg inn i dine særs organisatoriske evner, Du er flink altså!!! Takker! :blunke: *håper fortsatt på en sekretærjobb hos noen KG-mennesker* Jeg tror nok vi må bestille bord, ja, men vi trenger vel ikke gjøre det enda? Egentlig så tenkte jeg å delegere den oppgaven til Lasse, jeg Det kunne kanskje vært greit om den som bestiller sender PM til folka etterpå og forteller hvilket navn det er bestilt til? Så ikke alle her som ikke kommer trenger å vite navnet det er bestilt i? (Vil ikke ha noen kikkere rundt oss, vil vi vel?!?!) Til slutt et ytterst lite og delikat spørsmål, er det noen flere her som ikke drikker? Det kommer sikkert til å være noen som skal kjøre selv eller noe, kanskje? Ellers så drikker ikke jeg konstant iallfall Ikke skal jeg bli snydens heller, vil ikke bli erta for mine sjarmerende berusede egenskaper i all evighet etterpå Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå