chimp Skrevet 27. august 2003 #81 Del Skrevet 27. august 2003 Nei, hvor har du d fra? Velkommen skal du være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 27. august 2003 Forfatter #82 Del Skrevet 27. august 2003 NY OPPDATERING: KOMMER HELT SIKKERT: Lasse Lurven Lillian Tex Chimp Starie Embla s Liv :-) anna Aniqa Bippbipp Jordbær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 27. august 2003 #83 Del Skrevet 27. august 2003 http://www.justisen.no/?1061993922866 Stemmer for denne, jeg! Har alle rettigheter, bar og restaurant, ligger sentralt til, stille og rolig slik at vi ikke blir overdøvd av musikk under skravlinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 27. august 2003 Forfatter #84 Del Skrevet 27. august 2003 Men hvordan er åpningstidene på Justisen da? Fant ikke ut noe om det på nettsiden, jeg... Og hvor i byen ligger det? Er åpningstiden god der, så stemmer jeg også for Justisen Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 27. august 2003 Forfatter #85 Del Skrevet 27. august 2003 dobbelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 27. august 2003 #86 Del Skrevet 27. august 2003 Justisen er et veldig hyggelig sted, det kan trygt velges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. august 2003 #87 Del Skrevet 27. august 2003 hvor ligger justisen a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 27. august 2003 #88 Del Skrevet 27. august 2003 I Møllergata, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 27. august 2003 Forfatter #89 Del Skrevet 27. august 2003 Forresten, hva slags aldersgrense er det der da? *lille meg* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 27. august 2003 #90 Del Skrevet 27. august 2003 Ehhh, utifra alle som skal bli med så kan nok justisen bli i minste laget bare en liten innvending :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 27. august 2003 #91 Del Skrevet 27. august 2003 Forresten, hva slags aldersgrense er det der da? *lille meg* Lillian Det aner jeg faktisk ikke. Det er en stund siden jeg måtte forholde seg til denslags :blunke: Men det er vel neppe over 20 - tror jeg .... Nei, jeg vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 27. august 2003 #92 Del Skrevet 27. august 2003 Ehhh, utifra alle som skal bli med så kan nok justisen bli i minste laget bare en liten innvending :blunke: Det fine med justisen er at man kan sitte i grupper, det er god plass til å rusle rundt, snakke med alle. Jeg er enig i at det kan bli litt trangt med plassen, men det er bare hvis alle skal sitte rundt ETT bord. Det er da ikke nødvendig, er det? Det er da mer hyggelig med små grupper, og rullere litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. august 2003 #93 Del Skrevet 27. august 2003 Samme for meg, jeg er med over alt.. Stoler på dere!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. august 2003 #94 Del Skrevet 27. august 2003 jeg er like liten som liljan så vi må på et sted med sånn fjortis grense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 28. august 2003 #95 Del Skrevet 28. august 2003 jeg er mindre enn lillian og deg, såh! :evil: (men jordbær sniker seg inn sammen med alle de "gamle" ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. august 2003 #96 Del Skrevet 28. august 2003 Noen som har bestemt hvor vi skal?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. august 2003 #97 Del Skrevet 28. august 2003 (men jordbær sniker seg inn sammen med alle de "gamle" ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 28. august 2003 #98 Del Skrevet 28. august 2003 Hm, forrige Oslo treff måtte jeg jobbe, og jeg bestemte meg for at neste treff skulle jeg gå på. Selv om jeg syns det er skummelt, og bare er en skarve "ganske godt kjent" bruker :-? Syns dere aktive at det er greit, lissom? For da kommer jeg gitt! Har dere tenkt på Onkel Donald? Der er det mulig å bestille bord, og å både drikke, prate og spise... Glam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. august 2003 #99 Del Skrevet 28. august 2003 Onkel Donald er en ok plass, der det er plass til mange, og man kan spise eller la være. Så langt av forslagene stemmer jeg for Donald.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 28. august 2003 #100 Del Skrevet 28. august 2003 Har faktisk tenkt på om jeg skal feire bursdagen min på Onkel Donald 4. oktober.... Kanskje smugtitte på dere...? Eller kanskje jeg tør å hilse på etter noen drinker... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå