*Lillian* Skrevet 25. august 2003 #1 Del Skrevet 25. august 2003 Herved hører jeg på Juggernaut og legger ut en tråd om Oslotreff 4.oktober. Meld dere på folkens - sålangt kan: Juggernaut/Lasse lurven Lillian Vi kan vel bli flere, vel? Jeg kommer til å oppdatere etterhvert som folk melder seg på, slik at jeg hele tiden har med alle som kan og vil :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. august 2003 #2 Del Skrevet 25. august 2003 Rettelse: Juggernaut/Lasse/Maskemannen etc etc... Blir fort fullt på min stol ja... Men er veldig klar 4. oktober!... :D Hva med Madison Og xeyes??... Og Embla da! Og Tusenfryd, og Chimpidoo og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. august 2003 #3 Del Skrevet 25. august 2003 Hvor og hva da!!!! *utålmodig* Er med, jeg.... Hvis jeg får lov,da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 25. august 2003 #4 Del Skrevet 25. august 2003 I'm in!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. august 2003 #5 Del Skrevet 25. august 2003 Chimp sier hun er med! Skriv deg på da Chimp!!!... Tex, klart, alle har lov! Ikke sant Lillian?!!... Flere flere!-- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. august 2003 #6 Del Skrevet 25. august 2003 eh unnskyld at jeg spør om det her men er det modesty blaise du har på avataren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 25. august 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 25. august 2003 Hvor og hva da!!!! *utålmodig* Er med, jeg.... Hvis jeg får lov,da..... Forslag tas imot med takk :D Okei, Tex er også med! OG Chimp... Da har vi: Juggernaut/Lasse lurven Lillian Tex Chimp Flere, flere Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 25. august 2003 #8 Del Skrevet 25. august 2003 Kunne dere ikke legge treffet til Vikingeskipet på Hamar....?? :blunke: Der er det avsluttende runde i speedway-GP den 4 okt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. august 2003 #9 Del Skrevet 25. august 2003 Kan du sette meg på kanskje liste? Har nemlig en del eksamen ti dager etter, så må se hvordan jeg ligger an først.. dessuten kan det hende jeg ikke tør gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. august 2003 #10 Del Skrevet 25. august 2003 Embla sier hun er med!... Ikke sant Embla?!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 25. august 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 25. august 2003 Kommer helt sikkert-liste: Juggernaut/Lasse lurven Lillian Tex Chimp Kommer kanskje-liste: ¤Arwen¤ Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. august 2003 #12 Del Skrevet 25. august 2003 hvor gamle er dere folk da hadde vært ok om det kom noen rundt min alder og har jo ikke peil på hvor gamledereer såå.. jeg er 22 forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 25. august 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg er også 22. Embla, du er med, ja? Setter deg opp jeg Kommer helt sikkert-liste: Juggernaut/Lasse/Maskemannen lurven Lillian Tex Chimp Kommer kanskje-liste: ¤Arwen¤ Embla s Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. august 2003 #14 Del Skrevet 25. august 2003 ok da er det greit da kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. august 2003 #15 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg kommer helt sikkert ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. august 2003 #16 Del Skrevet 25. august 2003 joa bli med a lea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. august 2003 #17 Del Skrevet 25. august 2003 Selvsagt bytter jeg gjerne ut en uke eller to i Spania med en kveld i Oslo! Eller forresten.. Jeg drar til Spania jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. august 2003 #18 Del Skrevet 25. august 2003 Selvsagt bytter jeg gjerne ut en uke eller to i Spania med en kveld i Oslo! Eller forresten.. Jeg drar til Spania jeg :D øøy du får det mye morsommerer med oss altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. august 2003 #19 Del Skrevet 25. august 2003 Tviler ikke, lurven. Men jeg får nok heller henge meg på neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. august 2003 #20 Del Skrevet 25. august 2003 jeg blir gjerne med til spania :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå