Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #41 Skrevet 13. desember 2009 De aller fleste har vel fått med seg at den offisielle historien er at Jackson bleket huden fordi han hadde vitiligo. Han hadde nok av penger han kunne kjøpe falske legeerklæringer for. Det var ikke noe problem for ham, men det blir ikke mindre tragisk av den grunn. Den "offisielle" historien at han bleket huden fordi han ville være hvit, og nå, at han hadde vitiligo er en medieskapt løgn. Det finnes heller ingen bevis på at han brukte såkalte "blekekremer", men det finnes bevis for at han hadde pigmentflekker, og det tviler jeg på at han hadde hatt om han bleket huden. Da ville nok huden hatt en ganske så gjevn farge, noe den ikke hadde. Og hvorfor skulle han bleke huden for å bli hvit, samtidig som han bruker sterk sminke? Ville ikke det vært fulstendig bortkastet? Tenk over det. Han har selv sagt at han har vitiligo (noe både familie og venner også støtter) og at han brukte sminke for å dekke over pigmentflekker. Det er hans ord og det er det jeg velger å tro på. Han har aldri sagt noe om at han bruker blekekremer. Det han derimot har sagt er at han ikke vet om en slik krem. Jeg synes nå er mer tragisk og også forferdelig stygt å ikke tro på noen når de sier de har en sykdom og attpåtil dikte opp historier. MJ snakket skjelden om vitiligo også så jeg vil tro det har måtte vært en ganske så sårt tema. Og ting ble sikkert ikke bedre når folk til og med skal sitte å synse om det ene og det andre. Hvorfor er det så vanskelig å tro at han hadde vitiligo? Hvorfor skal folk på død og liv sitte å dikte opp historier?
Tabris Skrevet 13. desember 2009 #42 Skrevet 13. desember 2009 http://www.contactmusic.com/news.nsf/story...e-black_1108588 http://www.anomalies-unlimited.com/Jackson.html Hva tror du er grunnen til at MJ endte opp kritthvit, med x antall plastiske operasjoner for å fjerne de negroide trekkene? Den første lenken er til påstander fra Quincy Jones. Det er umulig å verifisere eller falsifisere hans påstander. Den andre er en heller snodig side som vel ikke har størt troverdighet med tanke på hva den tar for seg. Det er liten tvil om at MJ har tatt plastiske operasjoner - men hvor mange er det vel mange kontroverser om. Men ingen av disse lenkene dokumenterer at han ikke hadde vitiligo. Den første er en påstand, den andre går gjennom hans plastiske operasjoner - som det som sagt er kontroverser om.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #43 Skrevet 13. desember 2009 Den "offisielle" historien at han bleket huden fordi han ville være hvit, og nå, at han hadde vitiligo er en medieskapt løgn. Det finnes heller ingen bevis på at han brukte såkalte "blekekremer", men det finnes bevis for at han hadde pigmentflekker, og det tviler jeg på at han hadde hatt om han bleket huden. Da ville nok huden hatt en ganske så gjevn farge, noe den ikke hadde. Og hvorfor skulle han bleke huden for å bli hvit, samtidig som han bruker sterk sminke? Ville ikke det vært fulstendig bortkastet? Tenk over det. Han har selv sagt at han har vitiligo (noe både familie og venner også støtter) og at han brukte sminke for å dekke over pigmentflekker. Det er hans ord og det er det jeg velger å tro på. Han har aldri sagt noe om at han bruker blekekremer. Det han derimot har sagt er at han ikke vet om en slik krem. Jeg synes nå er mer tragisk og også forferdelig stygt å ikke tro på noen når de sier de har en sykdom og attpåtil dikte opp historier. MJ snakket skjelden om vitiligo også så jeg vil tro det har måtte vært en ganske så sårt tema. Og ting ble sikkert ikke bedre når folk til og med skal sitte å synse om det ene og det andre. Hvorfor er det så vanskelig å tro at han hadde vitiligo? Hvorfor skal folk på død og liv sitte å dikte opp historier? Tror du virkelig stakkaren ville innrømme at han bleket huden hvit fordi han hatet utseende sitt? Det er HAN som har diktet opp historier om vitiligo og det ene med det andre. Men MJ-fans vil aldri innse at det store ikonet deres egentlig led hele livet sitt, fordi han var født med feil hudfarge.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #44 Skrevet 13. desember 2009 Jeg tror dette passer veldig godt her.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #45 Skrevet 13. desember 2009 Den første lenken er til påstander fra Quincy Jones. Det er umulig å verifisere eller falsifisere hans påstander. Den andre er en heller snodig side som vel ikke har størt troverdighet med tanke på hva den tar for seg. Det er liten tvil om at MJ har tatt plastiske operasjoner - men hvor mange er det vel mange kontroverser om. Men ingen av disse lenkene dokumenterer at han ikke hadde vitiligo. Den første er en påstand, den andre går gjennom hans plastiske operasjoner - som det som sagt er kontroverser om. Så lenge MJ var så opptatt av å skjule den egentlige grunnen til at han ble kritthvit, ikke bare i ansiktet, men hele kroppen sin, tror du vel ikke det ligger ute noen offisielle sider som bekrefter at historiens hans er en bløff? Det går an å tenke litt selv, og det er ikke vanskelig å finne eksempler på at MJ mislikte sterkt sitt eget utseende. Hvorfor tror du for eksempel MJ fikk operert ansiktet sitt til det ugjenkjennelige? Fordi han var stolt over utseende sitt?
Gjest Gjest_gjesteline_* Skrevet 13. desember 2009 #46 Skrevet 13. desember 2009 hvorfor i himmelens navn og rike skulle en svart person (hvor hele slekta er svarte) ønske å bleke seg kritthvit ??? Bare det i seg selv er en merkelig tanke. Jeg har større tro på at han hadde hudsykdommen vitiligo. Men jeg skjønner at noen her tror blindt på media, de solgte jo flere blader av å hevde han var gæærn.
Gjest Gjest_gjesteline_* Skrevet 13. desember 2009 #47 Skrevet 13. desember 2009 Hvorfor tror du for eksempel MJ fikk operert ansiktet sitt til det ugjenkjennelige? Fordi han var stolt over utseende sitt? En hvit person med negroide trekk ? Tror jeg ville gjort det samme om jeg var han.
Tabris Skrevet 13. desember 2009 #48 Skrevet 13. desember 2009 (endret) Så lenge MJ var så opptatt av å skjule den egentlige grunnen til at han ble kritthvit, ikke bare i ansiktet, men hele kroppen sin, tror du vel ikke det ligger ute noen offisielle sider som bekrefter at historiens hans er en bløff? Han var jo ikke opptatt av å skjule det - han var jo åpen de senere årene om at han hadde vitiligo. Resten blir bare spekuleringer, og det har jeg ingen interesse av. Endret 13. desember 2009 av Tabris
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #49 Skrevet 13. desember 2009 hvorfor i himmelens navn og rike skulle en svart person (hvor hele slekta er svarte) ønske å bleke seg kritthvit ??? Bare det i seg selv er en merkelig tanke. Forstår du virkelig ikke hvorfor MJ ville være hvit? Jeg har større tro på at han hadde hudsykdommen vitiligo. Men jeg skjønner at noen her tror blindt på media, de solgte jo flere blader av å hevde han var gæærn. Tror hva du vil du. Noen her tror ikke blindt på media, de er istand til å tenke selv.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #50 Skrevet 13. desember 2009 En hvit person med negroide trekk ? Tror jeg ville gjort det samme om jeg var han. Ok, så han visste han kom til å bli "angrepet" av vitiligo og dermed startet med å transformere ansiktet lenge før det "skjedde"?
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #51 Skrevet 13. desember 2009 Han var jo ikke opptatt av å skjule det - han var jo åpen de senere årene om at han hadde vitiligo. Resten blir bare spekuleringer, og det har jeg ingen interesse av. Det var en løgn. MJ var ingen helgen som ikke kunne lyve.
Gjest Gjest_gjesteline_* Skrevet 13. desember 2009 #52 Skrevet 13. desember 2009 . Forstår du virkelig ikke hvorfor MJ ville være hvit? Tror hva du vil du. Noen her tror ikke blindt på media, de er istand til å tenke selv. Nei, hvorfor ville han være hvit? Du kjente tydeligvis michael jackson personlig siden du sitter inne med slik informasjon.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #53 Skrevet 13. desember 2009 Nei, hvorfor ville han være hvit? Du kjente tydeligvis michael jackson personlig siden du sitter inne med slik informasjon. Han mislikte sitt eget fargede utseende. Det han han bekreftet selv.
Tabris Skrevet 13. desember 2009 #54 Skrevet 13. desember 2009 Det var en løgn. MJ var ingen helgen som ikke kunne lyve. Du har fortsatt ikke vist noen dokumentasjon som tilsier at han ikke hadde viltigo. Så før jeg ser det, så blir påstander om at han lyver bare spekulasjoner.
Gjest Gjest_gjesteline_* Skrevet 13. desember 2009 #55 Skrevet 13. desember 2009 Kanskje litt greit å vise til hvor han skal ha sagt dette da. Men for all del, tro hva du vil. Det forandrer ikke det faktum at mannen er død og at den diskusjonen for lengst har gått ut på dato. For min del har jeg aldri brydd meg om hans hudfarge, og hvorfor skulle jeg? Så lenge musikken og mennesket var godt, så gir jeg egentlig blanke. Alt man har hørt om Michael Jackson har man hørt gjennom media. I rest my case.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #56 Skrevet 13. desember 2009 Hvorfor tror du for eksempel MJ fikk operert ansiktet sitt til det ugjenkjennelige? Fordi han var stolt over utseende sitt? Når media sier den samme tingen om i gjen og om i gjen, ja da tror mange på det. Så, det går an å tenke litt selv og bruke øynene. Det du sier der er faktisk ikke sant. MJ ser ikke så forskjellige som fiolk skal ha det til. Du vet, sminke kan forandre en person, det kan også hårfrisyre og alder. Forresten, ser du like dan ut nå som du gjorde da var ti? Det gjør ikke jeg, så jeg har nok plastisk kirurgi jeg Slutt å tro på media, de lyver, de ødelegger og det som verre er. Det var en løgn. MJ var ingen helgen som ikke kunne lyve. Alle lyver, men det betyr ikke at de lyver om alt. Hvorfor skulle han lyve om dette? Han mislikte sitt eget fargede utseende. Det han han bekreftet selv. Nei, det har ikke sagt. Slutt å spre løgner. Ta å se Opera intervjuet fra 1993, tror du finner det på youtube. Der sier MJ han har vitiligo, han har tatt to neseopperasjoner, han ikke har gjort noe selv for å bli hvit. Han sier selv at han er svart amerikaner og at han er stolt av å være svart og sin famlilie (husker ikke helt ordrett).
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #57 Skrevet 13. desember 2009 Har det egentlig noen betydning om Michael Jackson hadde vitiligo eller andre sykdommer? Er det noe vi har noe med? Han er død. La han hvile i fred.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #58 Skrevet 13. desember 2009 Når media sier den samme tingen om i gjen og om i gjen, ja da tror mange på det. Så, det går an å tenke litt selv og bruke øynene. Det du sier der er faktisk ikke sant. MJ ser ikke så forskjellige som fiolk skal ha det til. Du vet, sminke kan forandre en person, det kan også hårfrisyre og alder. Forresten, ser du like dan ut nå som du gjorde da var ti? Det gjør ikke jeg, så jeg har nok plastisk kirurgi jeg Slutt å tro på media, de lyver, de ødelegger og det som verre er. Alle lyver, men det betyr ikke at de lyver om alt. Hvorfor skulle han lyve om dette? Nei, det har ikke sagt. Slutt å spre løgner. Ta å se Opera intervjuet fra 1993, tror du finner det på youtube. Der sier MJ han har vitiligo, han har tatt to neseopperasjoner, han ikke har gjort noe selv for å bli hvit. Han sier selv at han er svart amerikaner og at han er stolt av å være svart og sin famlilie (husker ikke helt ordrett). Du er tydeligvis hjernevasket, dette gidder jeg ikke å kaste bort tiden min på å svare på. -over og ut-
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #59 Skrevet 13. desember 2009 Har det egentlig noen betydning om Michael Jackson hadde vitiligo eller andre sykdommer? Er det noe vi har noe med? Nei, over hode ikke. Han vil alltid bety det samme for meg, uansett hva. Men jeg synes det er forferdelig sårende når folk skal sitte å dikte opp historier.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #60 Skrevet 13. desember 2009 Du er tydeligvis hjernevasket, dette gidder jeg ikke å kaste bort tiden min på å svare på. -over og ut- Eller kanskje det er du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå