Gå til innhold

ÅÅHHHH.. er sååå sinna nå!!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t

Jeg fikk en ring av min kjære til bursdagen min, 24/07. en fin glatt gullring med en stripe av hvitt gull på hver side av en perle. og den var for stor, så jeg leverte den inn. "kan komme om to uker å hente den." javel, greit det, jeg skulle jo ha ringen alikevel..så kom jeg da etter to uker. da var det hvite gullet slipt vekk.. da jeg sa det til hun i butikken sa hun;" ops.. om det betyr møe for deg det?" jeg mener hallo!!! :o jeg trodde jeg skulle gå i bakken når jeg hørte det!! jeg sa jo at seff er det viktig for meg, det var jo sånn ringen var når jeg fikk den. asså.. jeg driter i om det hadde vært falskt hele greia, men de kan jo ikke holde på sånn???? jeg måtte skikkelig bite meg i leppa for å ikke si noe.. men jaffal ,jeg fikk beskjed om å komme inn om en uke. dvs torsdag forrige uke. jeg hadde ikke anledning til å komme da, så jeg tro i dag. i god tro på at den var ferdig. men hva skjedde så? joooda.. ringen var ikke kommet!!! :frustrert: så de ringte inn til de som hadde "fikset" ringen min da. og de sa at den burde kommet til gullsmeden i dag da. noe den absolutt ikke hadde gjort.. så jeg har fått de til å sende den til meg med rekomandert post når den kommer. og jeg sa tydelig i fra om at viss det er noe mer galt på den, så kommer jeg inn med en helskikkens fart...

jeg har lov til å være sinn, frustrert og galen? over tre uker har jeg ventet på den til sammen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår godt at du er både sint og frustrert.

Det er alltid noe spesielt med ting man har fått av andre. Det er jo akkurat DEN han valgte ut til deg!!!

Jeg har selv revet meg i håret utallige ganger over dårlig/manglende service. Kommentaren om "det er så viktig for deg", var passe frekk. De burde beklaget med en gang feilen ble oppdaget!

Håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

ja ikke sant?? jeg ble helt vekke når den komentaren kom.... tror jeg skal få noen til å ta bilnøklene mine når ringen kommer tilfelle det er noe galt med den nå og`.. :ler: slipper jeg jaffal å bli buret inne for mord....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si du har bestilt bryllupsreise til Hawaii.

Så ringer reiseselskapet og sier at det har skjedd en overbooking.

"Men vi har EN ledig campinghytte igjen" på Roligheten Camping i Kristiansand. Det er vel ikke SÅ viktig for dere"? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t
i Det er vel ikke SÅ viktig for dere"?

ja ikke sant!!!! viss de finner ut at jeg er fra krsand og at vi kjenner de som eier hamresanden camping, så får vi vel leie der... MOT betaling!!!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

jeg hentet ringen 4 dager etter de sa jeg kunne hente den. og da var den fremdeles ikek kommet inn!!! fanken asså.. så jeg fik de til å sende den rekomandert til meg da.. og når jeg hentet den,så den fin ut. tok bare ett kjapt blikk på den siden det var så lang kø.

nå jeg kom hjem og skulle se på den nydelige ringen min, så var det ikk typisk hvitt gull på den.. det var mer gul/sort gull på den... så jeg tok den med til en annen gullsmed og sa akkurat det samme som jeg tenkte. så hu nsa at jeg skulle bare levere den tilbake igjen og få den sånn som den var når jeg fikk den til bursdagen. viss de lagde noe problemer, skulel jeg bare ta saken videre. og det er jeg ikke redd for å gjøre heller!!!

så jeg freser avgårde i morgen til den helsikkens gullsmeden og de kan vååååge å si noe annet enn "ja seff skal vi fikse dette" ellers blir det boller og baluba!!!

:evil: :kjempesinna: :fy: :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå har jeg levert ringen tilbake. igjen!!

de hadde lagt på noe tynnere enn forgylling.. og det ser ut som skittent gult gull.. og det sa til og med en annen gullsmed jeg var inne på så det er ikke bare meg..

hun som jobbet da jeg skulle levere den var like oppgitt som meg, neste litt sinna var hun..hehe!!! hun er kjempekoselig og skulle gi de ei lekse til viss det ikke ble bra. så jeg fikk tlfnr dit og kunne ringe å høre om den var klar, så jeg slapp å kjøre inn hele tiden, men hun skulle også ringe meg viss hun var på jobb når den kom inn :blunke:

men nå er jeg lei av å vente!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

må jo bare få med litt om det verkstedet de sender tingene til...

-fire par jeg vet om har sendt inn forlovelsesringene sine der og fått de tilbake med feil skrift eller feil inngravering.

- ett par fikk gifteringene sine forlagt.

-ett par fikk forlovelsesringene forlagt når de skulle gravere de inn til bryllupet og ble spurt;er det så farlig, kan dere ikke bare kjøpe nye?

jeg spurte hun dama som jobbet i butikken om de ikke kunne skifte plass, men hun sa at det var ikke opp til henne og smilte. og det stemmer jo. men hun sa også, viss det hadde vært opp til henne.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
La oss si du har bestilt bryllupsreise til Hawaii.

Så ringer reiseselskapet og sier at det har skjedd en overbooking.

"Men vi har EN ledig campinghytte igjen" på Roligheten Camping i Kristiansand. Det er vel ikke SÅ viktig for dere"?

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at ringen din er fin igjen. Skulle jo bare mangle.....snakk om servicebedrift :evil: Jeg blir også forbanna når jeg treffer på såklate servicebedrifter med denne typen betjening og ikke minst holdning. Kos deg med ringen din du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...