Gjest Nyyx Skrevet 28. mai 2012 #41 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har en haug med historier... Kan vel si at jeg kjenner meg igjen. Når meg og svigermor bruker samme størrelse.. Jeg bruker 36/38. Og hadde akkurat kjøpt meg verdens fineste brudepike kjole, til min bestevenninne sitt bryllup.. Da tar merra den kjolen med ut for å spise med sine venninner. IKKE nok med det, dette var i Paris, og hun kom ikke hjem før dagen etter bryllupet. Det var flekker på den også. Jeg hadde lagt kjolen, fint inne i skapet. Og tenkte ikke noe på den før 5 dager før bryllupet.. Fytti helvete. Ble masse rabalder da, ja. Makan. Vi er ikke så gode venner nå. nei...
Gjest føggel Skrevet 10. februar 2013 #42 Skrevet 10. februar 2013 Svigermoren din har selvsagt ikke lov å ta penger av dere! Min gjør ikke det,for jeg fjerner alt sånt. Men for å spare penger dusjer hun her, og bruker mine hårprodukter(dyre) Hjemme har hun bare billigste merke. Hun stjeler også småting som doruller o.l. Dette er jo ingen krise, men hun sutret over at mitt barn spiste for mye, her hjemme hos oss! Det var drøyt! Må legge til at han er slank og vokser mye så han trenger det. Han er ikke hennes barnebarn. De har alltid fått gjøre hva de vil. De er blitt deretter. Bortskjemte og vanskelige. Tror hun prøver desperat å finne feil på mitt barn, fordi hennes egne barnebarn ikke har lykkes i livet. Hun er sjalu( og gjerrig)
Fossefall Skrevet 10. februar 2013 #43 Skrevet 10. februar 2013 Svigermoren din har selvsagt ikke lov å ta penger av dere! Min gjør ikke det,for jeg fjerner alt sånt. Men for å spare penger dusjer hun her, og bruker mine hårprodukter(dyre) Hjemme har hun bare billigste merke. Hun stjeler også småting som doruller o.l. Dette er jo ingen krise, men hun sutret over at mitt barn spiste for mye, her hjemme hos oss! Det var drøyt! Må legge til at han er slank og vokser mye så han trenger det. Han er ikke hennes barnebarn. De har alltid fått gjøre hva de vil. De er blitt deretter. Bortskjemte og vanskelige. Tror hun prøver desperat å finne feil på mitt barn, fordi hennes egne barnebarn ikke har lykkes i livet. Hun er sjalu( og gjerrig) Her tror jeg at jeg hadde fjernet alle frisørproduktene fra badet og satt frem first price produkter i stede og sett om jeg fikk en kommentar på det Og da svart at de dyre produktene er MINE og ikke til tilfeldig utlån, litt spesielt å dusje hos dere for å spare penger.... 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #44 Skrevet 10. februar 2013 Syns ditt argument om at dere bruker henne som dagmamma for at hun skal få et forhold til barnet. Holder ikke. Om svigers er så dårlig på alt,så bruker du ikke henne. Du skriver at hun utnytter dere,nei det er dere som utnytter henne på det groveste. Dere betaler 20 kr timen. Hva? Selv om det er svart, så er det grovt underbet. Du sier dere ikke har råd til barnehage...hallo. Når man planlegger barn,så tar man slikt i betrakning. Du skriver også at det er vanlig pris der dere bor. Javel...finn en annen dagmamma. Om hun passer barnet 7 t pr. dag så er det 140. kr dagen. Om dere betaler dårlig, så er ikke det unnskyldning for å stjele. Du fjerner spareglasset. Dere skal ha bryllupsreise,men dagmamma har dere ikke råd til? Er det ikke bedre å legge av penger til dagmamma istedenfor? Din prioritering er feil. Vi skal ha bryllupsreise,men dagmamma har dere ikke råd til. Du kan ikke sammenligne uføre med lønnsinntekt. Anonym poster: 5b0c5944a04eb8a4e6186fc3db34e99d 2
Gjest LanaLane Skrevet 10. februar 2013 #45 Skrevet 10. februar 2013 Min grusomme svigermorhistorie? Vel, moren til min samboer ser ut til å ha lagt meg for hat. Jeg har ikke fin nok utdannelse (selv om jeg har en bachelorgrad og er i gang med en ny) for hennes kjære sønn. Hun misliker dessuten familien min fordi de "er for karriereorienterte" (til informasjon er min far advokat, det samme som min samboer), og min mor jobber som leder i det offentlige mens svigermor er HR-sjef i en større bedrift. Hun mener tydeligvis at jeg gjør hennes sønn ulykkelig ved at jeg ikke rydder etter ham og lager mat til ham hver eneste dag (selv om han selv ikke klager.) På grunn av et par diskusjoner, hvor svigermor har diskutert meg til mødrene til barndomsvenner av min samboer (altså mødrene er venninnene hennes) og vi har fått vite at hun har omtalt meg som alt som supersnobb (noe alle som kjenner meg vet at jeg -ikke- er), psykopat og sykelig sjalu (jeg sliter ærlig talt med å se hvordan de beskrivelsene kan passe). Hun kommer riktignok med kritikk som i det minste stemmer i den form at fakta faktisk er relle, det går på at jeg ikke er en ordentlig kvinne siden jeg ikke lager mat og vasker huset hver dag, som visstnok er viktig for henne. Ironisk nok gjorde hun det ikke selv, heller. Personlig synes jeg hele dama er latterlig, heldigvis gjør min samboer det samme. Så sånn går no dagan... 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #46 Skrevet 10. februar 2013 Min grusomme svigermorhistorie? Vel, moren til min samboer ser ut til å ha lagt meg for hat. Jeg har ikke fin nok utdannelse (selv om jeg har en bachelorgrad og er i gang med en ny) for hennes kjære sønn. Hun misliker dessuten familien min fordi de "er for karriereorienterte" (til informasjon er min far advokat, det samme som min samboer), og min mor jobber som leder i det offentlige mens svigermor er HR-sjef i en større bedrift. Hun mener tydeligvis at jeg gjør hennes sønn ulykkelig ved at jeg ikke rydder etter ham og lager mat til ham hver eneste dag (selv om han selv ikke klager.) På grunn av et par diskusjoner, hvor svigermor har diskutert meg til mødrene til barndomsvenner av min samboer (altså mødrene er venninnene hennes) og vi har fått vite at hun har omtalt meg som alt som supersnobb (noe alle som kjenner meg vet at jeg -ikke- er), psykopat og sykelig sjalu (jeg sliter ærlig talt med å se hvordan de beskrivelsene kan passe). Hun kommer riktignok med kritikk som i det minste stemmer i den form at fakta faktisk er relle, det går på at jeg ikke er en ordentlig kvinne siden jeg ikke lager mat og vasker huset hver dag, som visstnok er viktig for henne. Ironisk nok gjorde hun det ikke selv, heller. Personlig synes jeg hele dama er latterlig, heldigvis gjør min samboer det samme. Så sånn går no dagan... Uff... Anonym poster: 98eee456e77a4fc67440ec4ac12efd01
Adhara Skrevet 10. februar 2013 #47 Skrevet 10. februar 2013 Jeg kjenner jeg er litt glad for at min kjære ikke har så mye kontakt med sin mor. Så grusomt som det enn høres ut 1
Gjest LanaLane Skrevet 10. februar 2013 #48 Skrevet 10. februar 2013 Uff... Anonym poster: 98eee456e77a4fc67440ec4ac12efd01 Takk for klemmen:) Er ikke noe gøy, men jeg trøster meg med at det tross alt kunne vært verre. Dama er jo så selvmotsigende at man ikke vet om man skal le eller gråte. Og jeg har venninner som har svigermødre som fryser dem ut uten at sønnen merker det. Så, det kunne vel vært verre... antar jeg.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2013 #49 Skrevet 10. februar 2013 Det blir trukket frem enn slik eldgammel tråd?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2013 #50 Skrevet 17. februar 2013 Er det ulovlig å skrive i gamle tråder? Anonym poster: 765f6689a478705a7ee8dc2785b95ee2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå