Engel Skrevet 28. mai 2004 #261 Del Skrevet 28. mai 2004 Er du jobbsøker Cappo? Så gøy, det er jeg også! :-) Sendte to søknader på tirsdag, og sender en til i helga tenker jeg. Jeg tenker som så at hvis jeg blir gravid så får jeg være ærlig og si fra på intervjuet, og heller bli i min nåværende jobb fram til permisjonen dersom de ikke vil ansette en gravid person. Og hvis jeg ikke er gravid og får jobbtilbud så får vi utsette prøvingen noen månder. Har ikke så veldig lyst til det siste da, men det er jo litt dårlig gjort om jeg blir gravid med det samme jeg har begynt i en ny jobb (eller i løpet av oppsigelsestiden...). Lykke til i kampen mot testelysten! Ha en fin fredag og en fin pinse. Langhelg, yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #262 Del Skrevet 28. mai 2004 Ja, altså jeg fikk (99% sikkert) drømmejobben samme dagen som jeg takket ja til nåværende. Men nå ser det ut som jeg ikke helt passer i denne jobben, eller at jeg ikke syns den var så spennende som den andre da..... Så nå har jeg ringt den andre jobben og forhørt meg om de vil fortsatt ha meg, i lignende stilling.. De virket positive så jeg bare venter på telefon. Er ikke aktiv jobbsøker men følger med hvis det skulle dukke opp noe Kommer til å gjøre som deg Engel, hvis jeg får jobben og er gravid kommer jeg til å fortelle om det med en gang, så får de vurdere om de vil ha meg. Det firma som jeg har søkt til er gangske viktig firma for meg så jeg vil ikke lure de. HVis de ikke vil ha meg får jeg heller komme tilbake til de etter permisjonen, men da har jeg ihvertfall spilt med åpne kort. I mellomtiden blir jeg i den jobben jeg er i nå til jeg går ut i permisjon. Dag 24 og hele den uken har egentlig gått veldig fort! Får å ikke å snakke om at det er langhelg!!! JIPPI!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 28. mai 2004 #263 Del Skrevet 28. mai 2004 Stikker bare innom med en klem, og et ønske om at du får en flott pinsehelg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 29. mai 2004 #264 Del Skrevet 29. mai 2004 Ønsker deg ei fin Pinsehelg! :D Jeg har full forståelse for at du vil teste tidlig Sist vi var prøvere var jeg skikkelig ille sikkert hele det første året. Nå er jeg heldigvis flinkere, det blir jo litt dyrt i lengden for positiv test! fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #265 Del Skrevet 31. mai 2004 Dag 27. For en stappfull helg det har vært. Etter jobb på fredag raste vi hjem til min mor , der skulle det være overraskelsesfest for min fetter, gjett om han ble overrasket morro!!!! På lørdag var vi i bryllup til min barndomsvenninne, eneste jeg gjorde hele dagen var å mimre bryllupet vårt. Sukk!! skulle ønske vi kunne gifte oss igjen På søndag var vi i familiemiddag, og det var kjempekos! Dro hjem i 20 tiden og var mette på selskap. La oss tidlig for vi trengte søvn Idag våknet vi ikke før kl 10.30, til og med cappohunden sov så lenge... gud vi måtte ha vært slitne Etter frokosten tok vi en 3,5 (!!!!) lang sykkeltur!!! tenk det!!!! Laaaaangt var det men utrolig godt å komme seg ut og slappe av i hodet, og bruke kroppen istedet. Resten av pinsen kommer til å tilbringes på sofaen tenker jeg Har ikke testet og er veldig stolt av meg selv Men skal ikke se bort i fra at jeg tester kasnkje på dag 30? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #266 Del Skrevet 1. juni 2004 01 juni og det er sommer Dag 28. Hvordan har jeg klart å teste i dag morges er et stort mysteriet for meg Har nå 4-5 dager på meg da.... og skal ikke teste før IKM!!!! Forhåpentligvis er det IKM denne måneden!! Weeeeeeee!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #267 Del Skrevet 1. juni 2004 ÆSJ og ISJ....forb..... :evil: :evil: :hår: :evil: mensmurringer...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 1. juni 2004 #268 Del Skrevet 1. juni 2004 Opp med hodet! Det MÅ jo ikke være mensmurringer, det KAN være tidlige graviditetstegn! :-) Har IKM like etter deg denne gangen, krysser fingrene hardt for oss begge og jager mensen laaaangt avgårde så den ikke tør komme tilbake før om ca 1 1/2 år eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #269 Del Skrevet 1. juni 2004 Hei Engel! Takk for trøstende ord,jeg håper jo selvfølgelig at det ikke er som stikker innom.... er litt pms idag også... men håpet er fortsatt der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 1. juni 2004 #270 Del Skrevet 1. juni 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #271 Del Skrevet 1. juni 2004 :trøste: Tuuuusen takk MotB Varmer hjertet å se at du stikker innom Du var jo tross alt når vår lille familie ble "stiftet" Må bare si at datteren din så utrolig vakker ut i brudestasen Gleder meg til å se flere bilder, send gjerne på mail hvis du fortsatt har emailadressen min Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. juni 2004 #272 Del Skrevet 1. juni 2004 Vil ikke! Kan ikke! Skal ikke! ...være MENSmurring Vil! Kan! Skal! MÅ! ...være graviditetsmurring :hjerter2: Er murringen din veldig vanlig, og gjenkjennelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #273 Del Skrevet 1. juni 2004 Er murringen din veldig vanlig, og gjenkjennelig? Kan minne om en mensmurring ja.... ...men håpet er ikke ute før den stinkende :evil: kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #274 Del Skrevet 2. juni 2004 Dag 29. Mye mer mensmurringer idag Kan vel vente besøk når som helst nå.... vil ikke!!!! Syns det er så rart for jeg har vondt i venstre puppen min, når jeg trykker den inntil meg så er den veldig øm! men bare den venstre. Også har jeg vært småkvalm i det siste,men det har kanskje noe å gjøre med jobben :o ? Uff of uff.... jeg vil ikke ha besøk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. juni 2004 #275 Del Skrevet 2. juni 2004 *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 2. juni 2004 #276 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg kjenner til fortvilelsen... :trøste: Holder på å miste mott litt selv, siden jeg ikke har noe utflod idag og tappen veksler litt med å åpne og lukke seg (tror jeg...men egentlig så håper jeg at jeg har lite peiling på dette med tapp, slik at jeg tar feil ) Fortsetter å krysse fingre! Har du alltid den murringen altså? Lurer sånn på hvordan det kjennes jeg...skulle gjerne ha hatt et forvarsel på tantebesøk innimellom jeg og egentlig.. Stor kryssende klem fra Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #277 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg kjenner til fortvilelsen... :trøste: Holder på å miste mott litt selv, siden jeg ikke har noe utflod idag og tappen veksler litt med å åpne og lukke seg (tror jeg...men egentlig så håper jeg at jeg har lite peiling på dette med tapp, slik at jeg tar feil ) Må aldri miste motet Det blir vår tur en dag Fortsetter å krysse fingre! Har du alltid den murringen altså? Lurer sånn på hvordan det kjennes jeg...skulle gjerne ha hatt et forvarsel på tantebesøk innimellom jeg og egentlig.. Stor kryssende klem fra Lillen Ja har stort sett mensmurringer før besøket.... Ikke noe særlig godt det! kjenner liksom at det er noe nederst i magen, som når tanten er der..... Men håpet er ikke over... vi krysser alt vi har!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 2. juni 2004 #278 Del Skrevet 2. juni 2004 * X * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 3. juni 2004 #279 Del Skrevet 3. juni 2004 Krysser for harde livet! x x Vet godt hvordan rett-før-murringen kjennes. Den leder ikke akkurat til optimisme Men jeg håper virkelig du tar feil, og at tanta har resit langt vekk! Optimistisk fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #280 Del Skrevet 3. juni 2004 Klarte ikke å holde meg lenger.... testet idag tidlig!!!! og mer blendahvit test skal man lete leeeeeeeeeeenge etter!!!!! ikke bittelitte antydning til + engang!!!! Da går jeg ut ifra at jeg ikke er gravid og prøver å slå meg til ro med det... Kjempetrist!! Og det er like før jeg begynner å .....cappo venter på besøk....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå