Gå til innhold

Livet med verdens herligste snupper

cappocino

Anbefalte innlegg

Dag 19, ingen tegn til noe som helst..... :roll: :o :-( :(

Hva skjer`a???????????

Håpet kanskje på ømme pupper... men det er kanskje litt tidlig??

Ja ja .. får smøre meg med tålmodighet .. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 20

Sjekket tingene idag og der var det litt sånn kornete hvitaktig guffe.... Må sjekke www.pernille.info for mer info.

----- sjekke------sjekke-------

Og der ble jeg ikke klokere... ja ja...

Får vel bare vente å se...

Ble ikke noe :kline: igår, mannen hadde kost seg litt for mye med alkovennen i helgen og flere har advart meg mot å befrukte de neste to dagene..... vet ikke om det stemmer :o Mange blir jo gravide etter en tur på bye (men det er vel samme dagen som svømmere er alkofrie :-? )

Får spørre i forumet.

Formen idag er så der.. er litt kvalm, men gikk over når jeg spiste en halv knekkebrød. Ikke særlig matlyst på morgenen....jeg..

Helgen var kos. Var hos vennepar på lørdag :-)

Igår kjørte vi litt rundt for å se etter et potesiell bosted... var innom Maridalen, Tåsen, Nydalen, Frysja og område der.. fant vel ut at alle steder er aktuelle bortsett fra Maridalen, det blir for langt...

Det får foreløpig bli ved drømmen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg er innom her og leser innimellom! Håper dere lykkes snart!

Jeg kommer luskene etter som prøver om noen uker!!

Lykke til i allefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være juni :)

Ikke lenge til den store dagen !!!

Begynner å kjenne mensmurringer!!! ÆSJ og dobbel ISJ!!!!!!

men.. det kan jo ikke være mensen :o den skal jo ikke komme før om 10 dager... :o

Skjønner ingenting jeg nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Dagene før IKM er en lidelse.. :trøste: Har mange ganger savnet en spole-knapp jeg og spole fram til Dommen, men vi må visst ta en dag om gangen som alle andre. :ler2:

Det er ikke meningen å knuse alt håp, men jeg har alltid fått mensmurringer ca 10 dager før mens, hos meg er det helt normalt. Nå kjenenr jeg jo ikke din kropp da - kanskje det er noe helt annet du kjenner? Festesmerter, for eksempel? :Nikke: Vi satser på det!

Jeg krysser i hvert fall fingrene for deg! :tommelsmil:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene før IKM er en lidelse.. :trøste: Har mange ganger savnet en spole-knapp jeg og spole fram til Dommen' date= men vi må visst ta en dag om gangen som alle andre. :ler2:

Ja det hadde vært så godt å bare fått det overstått....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg litt igjen her :ler:

Tror jeg har EL-smerter...

Tror jeg har mensmurring...

Men ingen ting stemmer, og jeg forstår lite :roll:

Nå har jeg gitt helt opp å tolke alt jeg kjenner down under!

:tommelsmil: for full klaff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, har sluttet å se etter "tengene"...

Får bare følge litt med på dagene i syklusen så får det andre "dra dit peppern gror"

:hoho:

Idag er det dag 21 og det har egentlig gått veldig fort i denne syklusen :o

Har vært litt å gjøre og oppleve så det er spennende :)

Håper det blir like mye de nærmeste ukene, så jeg kan tenke på noe annet enn :kline: selv om det er kos det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mensmurringer når jeg har eggløsning..Men hvis du er på dag 20, er det kanskje ikke det du kjenner!!

Mange tanker man gjør seg som prøver! Eller ikke prøver! Vet ikke hvor mange ganger jeg har tatt en test jeg og var sikker på at jeg er gravid :roll: Og vi har ennå ikke begynt prøvingen!!! Hvordan skal jeg bli når vi setter igang :o :ler:

Håper det klaffer snart :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tanker man gjør seg som prøver! Eller ikke prøver! Vet ikke hvor mange ganger jeg har tatt en test jeg og var sikker på at jeg er gravid :roll:  Og vi har ennå ikke begynt prøvingen!!! Hvordan skal jeg bli når vi setter igang :o  :ler:  

:ler::ler::ler:

Ja ikke sant!!! Jeg smugleste gravidforumet lenge før jeg var gift....

Får håpe det klaffer fort så vi ikke blir helt :murvegg::klaske: :hår: :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cappo! Takk for oppmuntrende hilsen i dagboka mi, utrolig deilig med sånne hilsener fra andre her inne på ellers håpløse dager! :-)

Krysser fingrene hardt for at vi begge får en liten februarbaby! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg også :klem:

Det hadde vært morro og fulgt hverandre :)

Har vært usansynlig kvalm idag, føles som om jeg har en stor klump i halsen som kommer ut hvert øyeblikk....

men er stygg redd for at det er innbilning siden kroppen og hjernen er klar for babis!!!

Hele 10 dager igjen til testing... :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tänk på att du kan känna nästan vad som helst om du verkligen försöker, och att det inte är lätt att skilja graviditetssymptom från en ankommande mens.

Jag gick och oroade mig för mensmurrningar och bubblande magen en pp, visste inte vad jag skulle tro - tills mannen sa att vi hade ätit väldigt mycket fibrer (både linssoppa och grovt mörkt bröd) och HAN hade muller i magen... :ler: Då kom jag på att allt magmuller kanske inte har med mens eller ikm att göra...

lycka till i alla fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 22 og jeg har sluttet å tenke på magen min idet hele tatt.. blir jo helt ¤¤¤plong¤¤¤¤ av det :wow::murvegg:

Men jeg klarte ikke å la være å ta en test igår for det.....men den var selvfølgelig blendahvit!!! Viste egentlig at det ikke var noe vits i å teste enda, men jeg fant en sånn ny "new generation" test som man kunne ta før mensen.... håper at den ikke funket da :)

må bare få med at det ble kjempe :kline: igår kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg klarte ikke å la være å ta en test igår for det.....men den var selvfølgelig blendahvit!!! Viste egentlig at det ikke var noe vits i å teste enda' date=' men jeg fant en sånn ny "new generation" test som man kunne ta før mensen.... håper at den ikke funket da :) [/quote']

Skulle jo nesten tro at jeg hadde skrevet dette selv :ler:

Krysser fingrene for at det var for tidlig og at det har vært full klaff denne måneden :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Må le litt når jeg leser i boken din Cappo! Er imponert over iver og testerglede. Selv er jeg det helt motsatte og vil på død og liv ikke teste unødig. Det er vel mest fordi jeg ikke orker tanken på blendahvite tester.

Krysser fingrene for at testen var dårlig, og skal huske på ikke å kjøpe den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: må le litt av deg jeg og, Cappo. Trodde jo du skulle ta det litt mer rolig i forbindelse med denne testinga jeg :o *ja, ja.....enkelt for meg å si som alt sitter med kul på magen*

Men jeg krysser fingre for deg denne gangen også jeg. Lykkeligvis vet vi jo at det er feil på noen av testene - og at du har klart å kjøpe en sånn.

Det blir nå skal du se :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet..... jeg er altfor ivrig... :oops: :oops:

... men jeg vil så gjerne at det skal klaffe!!! så jeg prøver å innbilde meg at hvis jeg tar testen nå så må den jo være positiv.... tenker sånn hver gang.. men den blir jo bare hvitere for hver gang..... :-? :hoho:

Nei, skal prøve å roe meg ned nå... (yeah right, tenker dere :hoho: )

Idag er det dag 23... og jeg har ikke testet.. nå skal jeg ikke teste før 6 juni..... eller??? kanskje en liten RFSU test??? De er jo ganske nøyaktige eller???? Nei CAPPO SLUTT!!!!!!!

Ja ja..... hvis det ikke klaffer denne pp må vi kanskje utsette prøvingen litt.. har nemlig begynt å søke nye jobber og er vel ikke helt aktuelt å møte opp gravid til invervju og være dårlig.. men det er ikke bestemt enda.... venter på svar om de ønsker meg...

Men jeg må si at jeg er ganske imponert over den kvinnekroppen min... har begynt å kjenne på livmortappen og sekret og må si at igår kjente jeg den og den var like hard som en nesetipp, alle de andre dagene jeg testet, var den bløt og litt vanskelg å kjenne på... så da vil det si at jeg har hatt med stor sannsynlighet EL da....

Så kult!!!!!

Da må jo det klaffe denne måneden!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...