angelou Skrevet 24. mars 2010 #461 Del Skrevet 24. mars 2010 Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. mars 2010 #462 Del Skrevet 25. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #463 Del Skrevet 25. mars 2010 NYDELIGE babyen min!!!! Det er Så det er jo utrolig kos for jenta vår - hun ønsket seg helst det Lille var så vakker................. ååå... Alt fint på ul heldigvis!! Frisk og fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #464 Del Skrevet 25. mars 2010 Dumt, men jordmor sier jeg er 18+2, ny termin 25.august.. æsj! Jeg VET det ikke stemmer! Men... endrer tickeren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. mars 2010 #465 Del Skrevet 25. mars 2010 ei lita jente Nå blir det mange jentebabyer her utover sensommeren/høsten Jordmor snakket om uke 15 for min del.. jeg VET at det ikke stemmer og i følge menstermin så har jeg ny termin 29. mars - men bytter ikke før jeg har vært på UL en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #466 Del Skrevet 25. mars 2010 Ååå gleder meg såååå, hvordan skal vi klare å vente mange mnd til før vi får holde jentene våre! Det er noe spesielt med jenter... De blir våre venninner for resten av livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 25. mars 2010 #467 Del Skrevet 25. mars 2010 Gratulerer med ei lita jente innabords! også jeg som var så sikker på at det var gutt pga magen din! Jeg ble flytta tilbake ei uke med lillebror, selv om jeg visste det var feil! Han ble jo født på UL-termindagen, men var en diger gutt, og hadde flere tegn på overtid, så jeg tror fremdeles at min termin stemte bedre. Men men, ungen kommer jo når den selv vil så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. mars 2010 #468 Del Skrevet 25. mars 2010 Det ble en helt annen opplevelse av svangerskapet nå som jeg har sett henne inne i magen min :rødme: Jeg har også kjent henne men det var noe helt annet å se henne Håper tiden frem til august går fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 25. mars 2010 #469 Del Skrevet 25. mars 2010 Gratulerer med ennå ei lita jente i magen! Så kos for jenta di! Kjipt å bli flyttet tilbake! Jeg har heldigvis aldri blitt flyttet mer enn en dag, men det startet jo på overtid sist, så det blir vel til det nå og... Om baby ikke gjør som storebror og følger lykketallet til mor... Da blir det før termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #470 Del Skrevet 25. mars 2010 Takk alle! Jeg håper virkelig hun kommer før termin! Kan jo håpe! Er fantastisk på ul... jeg er i lykkerus Gleder oss å fortelle snuppa senere! Gooooode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 25. mars 2010 #471 Del Skrevet 25. mars 2010 Gratulerer med ei jente til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #472 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Tusen takk! Blir stas for jenta vi har å vite hun får en søster Endret 25. mars 2010 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #473 Del Skrevet 25. mars 2010 Den eneste forskjellen mellom dette og sist svangerskap var at jeg har vært småkvalm denne gangen, ellers ingen plager denne eller sist gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. mars 2010 #474 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) ohhhhh gratulerer med en og jeg som også var så sikker på at det var gutt!!! så stas å se ungene sine ikke sant! Men jeg kaller deg fortsatt termin buddy jeg Endret 25. mars 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #475 Del Skrevet 25. mars 2010 Ja det var helt utrolig fantastisk herlig å se henne VAKKER! Ååå... alt så heldigvis bra ut, suttet masse på fingeren, og hendene oppi fjeset. Hun lå med hodet oppe og bena ned, så kanskje derfor jeg ikke har kjent så mye. Gleder meg så utrolig til å treffe henne......!!!!! Tenk at jeg er så heldig som skal få en prinsesse til Og det blir så kos for jenta vår å bli storesøster Jeg gleder meg til å dra hjem snart å fortelle snuppa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. mars 2010 #476 Del Skrevet 25. mars 2010 Å, gratulerer så mye med vellykket UL og ei lita prinsesse til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #477 Del Skrevet 25. mars 2010 Takk angelou.. er så lykkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. mars 2010 #478 Del Skrevet 25. mars 2010 Gratulerer så mye med en jente på vei Blir artig for storesøsteren, når hun får en liten jente å passe på ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 25. mars 2010 #479 Del Skrevet 25. mars 2010 Hei Gratulerer så masse me ei jente til da:)!! Så kos! Må være stas det!! Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #480 Del Skrevet 26. mars 2010 Tuuuuuusen takk begge to! Ja hun syns det er kjempestas!! Og GRATULERER til deg luremegpå!!!!!! :klem: Snart helg... snart påskefri.. DEILIG! Jeg ser på ulbildene hele tiden... hun er så vakker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg