Neytiri Skrevet 17. mars 2010 #421 Del Skrevet 17. mars 2010 Hvor er doppleren din :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #422 Del Skrevet 17. mars 2010 Leverte den tilbake til søs når jeg var gravid sist pga hun skulle selge den... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 17. mars 2010 #423 Del Skrevet 17. mars 2010 Takk snille angelou og Tinio Ja det håper jeg også... Jeg vil ikke mase og grave nå som de er på sykehuset og fikk akkuratt vite selv.. Jeg tenker så masse på de, og tror de vil klare seg bra etterhvert, de er begge veldig sterke.. JIPPI, masse regn igår og idag! HJELP jeg må kjøpe lengre topper, for de glir opp pga magen Håper et går bra med vennene dine! Lengere topper er nok sikkert nødvendig, ja. Jeg måtte bytte genser idag. Den jeg hadde tatt fram dekket ikke magestoffet på gravidbuksa... Har heldigvis igjen ett par av genserene jeg brukte da jeg var høygravid sist. Må sjekke om jeg kan få tak i flere også snart... Er jo så mye som ikke passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #424 Del Skrevet 17. mars 2010 Nå har jeg kjøpt hvit Jotun Sens Jeg tenkte male sprinkelsenga og lille bordet til snuppa. Vil få en shabby chic stil etterhvert, litt på vei etter jeg fikk malt settehylle & krakk! Akk ja, må shoppes snart Susan!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. mars 2010 #425 Del Skrevet 17. mars 2010 Shopping må gjøres her også, genserne sklir oppover magen.. Men syns HM har så elendig utvalg.. Liker stilen din på barnemøblene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 17. mars 2010 #426 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Shopping må gjøres her også, genserne sklir oppover magen.. Men syns HM har så elendig utvalg.. Liker stilen din på barnemøblene Du må huske at når det gjelder gensere, så trenger du ikke begrense deg til mamma-utvalget hos H&M. De har som regel mye vanlige gensere og topper som er lange nok til å ha god plass til en voksende mage. Jeg hadde vel egentlig ikke noen gravidtopper sist, kun lange vanlige gensere. (Og de har jeg brukt mellom graviditetene også.) Husker jeg kjøpte omtrent hver eneste farge, for de genserene far så fine på meg da jeg var gravid. Denne er sikkert fin på gravid mage: http://files.hm.com/media/products/805/DXL...035_53_3034.jpg Den er kun 1 cm kortere enn hettegenserene til H&M, og den jeg har er god og lang ennå. Skjuler nesten gigantmagen min... Det ser jo ut som om moten nå også består av mye lange gensere. Endret 17. mars 2010 av Susan Sto Helit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #427 Del Skrevet 17. mars 2010 Hmmmmm uff ja.. hvor selger de bra mammaklær mon tro, nettet kanskje? Men kjipt når man ikke kan prøve på først.. :gjeiper: Grattis med nytt nick! Jaaaa, jeg digger stilen... må bytte ut møbler og sofa etterhvert, men gidder ikke 'ta helt av' før vi flytter inn i et nytt hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #428 Del Skrevet 17. mars 2010 Det ser jo ut som om moten nå også består av mye lange gensere. ja det er jo greitt å gå på gina tricot da feks. Jeg har en lang cardigan derfra jeg bruker enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 17. mars 2010 #429 Del Skrevet 17. mars 2010 Hmmmmm uff ja.. hvor selger de bra mammaklær mon tro, nettet kanskje? Men kjipt når man ikke kan prøve på først.. :gjeiper: Grattis med nytt nick! Jaaaa, jeg digger stilen... må bytte ut møbler og sofa etterhvert, men gidder ikke 'ta helt av' før vi flytter inn i et nytt hus name-it har visst fine klær på nett. Ellers tror jeg gensere/topper som er 65cm eller lenger er fint over en gravid mage. Ettersittende er ganske flott når magen blir tydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #430 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Dette er mer min stil! Fra Gina Tricot. Endret 17. mars 2010 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. mars 2010 #431 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg liker den nye moten Og det skal shoppes når vi skal inn til den store byen Syns det er labert utvalg på HM når det gjelder bukser, to typer jeans, en type cargobukse og to typer thigtser er det jeg har funnet.. Nytt nick ja, viktig å fornye seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. mars 2010 #432 Del Skrevet 17. mars 2010 Det er mer min stil også, også kan man shoppe på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #433 Del Skrevet 17. mars 2010 Ååååå ikke si jeg er blitt forkjølet igjen! Etter jeg ble gravid er det influensa og forkjølelse om hverandre.. Normalt?? Icing + Susan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. mars 2010 #434 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg vet ikke om det er normalt, men jeg har vært tett i nesa siden november.. Å jeg leste på nettet at det var vanlig å være tett i nesa når man var gravid, grunnet økt blodmengde, og at hvis man fikk innfluensa/forkjølelse ville man bruke lengre tid på å blir frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #435 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) wohooo! Herlig... :gjeiper: (ironi altså hehe) Jaja.. mulig det ikke hjelper såmye å ha en gørrkjedelig jobb.. Kanskje jeg blir hjemme imorgen og fredag,..sliten. Får aldri gjort noe hjemme pga jeg er trøtt etter jobb. Åå surfer på Gina T sidene...blir shoppegal!!! Endret 17. mars 2010 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #436 Del Skrevet 17. mars 2010 hVA DU GJØR PÅ NÅ DA iCING..? oPS CAPS LOCK! "bare" to timer igjen....... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. mars 2010 #437 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg surfer på de samme sidene som deg, og erger meg over at de er utsolgt for "normale" str.. altså L Huff.. kjedelig jobb er ikke noe morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 17. mars 2010 #438 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg er på 3. uka på forkjølelsen min... Hurra! Nå er jeg ikke lenger helt tett i hodet, men jeg hoster til jeg brekker meg istedenfor... Og nesa er selvfølgelig tett litt av og på... Tipper det tar et par uker til før jeg er frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. mars 2010 #439 Del Skrevet 17. mars 2010 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 18. mars 2010 #440 Del Skrevet 18. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg