Gå til innhold

Julegaven kommer ikke :(


Vilma

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte julegaven til min kjære i november, å den har enda ikke kommet... :(

Jeg har vært i kontakt med firmaet, og ble lovet at den skulle sendes ut 6 des. Men ingenting skjer. Har en egen side, så jeg kan hele tiden sjekke statusen.

Så jeg begynner å gi opp.. Så da trenger jeg noen koselige tips til en gave jeg kan gi mens vi venter på den andre.

Har dere noen?

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er din prisgrense og hva er han interessert i?

Gaven jeg allerede har kjøpt kommer på 1600. Jeg er fattig student, så har ikke så altfor mye å rutte med.

Han studerer i usa, og skal bare være hjemme i 1-2 uker.. Hadde jo litt lyst til å dra på hytta, ellr noe slik.. Men kommer altså ann på tiden.

Han er sporty, liker biler og helikoptere, ting som bråker og er farlige generelt ;) Men det er ikke noe i veien for litt hjemmekos..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenge vel ikke kjøpe noe ekstra. Du kan jo bare lage et fint kort som viser det han skal få. Er jo fortsatt litt tid igjen til jul, så er jo ikke sikkert du trenger det i det hele tatt.

Vet jo ikke hva det er du skal gi, men hadde det vært ski - kunne du lagd noen miniski som du gir på julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenge vel ikke kjøpe noe ekstra. Du kan jo bare lage et fint kort som viser det han skal få. Er jo fortsatt litt tid igjen til jul, så er jo ikke sikkert du trenger det i det hele tatt.

Vet jo ikke hva det er du skal gi, men hadde det vært ski - kunne du lagd noen miniski som du gir på julaften.

Neida, er ikke sikkert.. Tenkte kanskje på en romantisk middag eller noe? For gaven kommer vel en gang.. Føler bare at det er så stusselig å ikke gi han noe på selve dagen, hvis du skjønner.

Det var en kjempeidè da, får finne noe i miniatyr :)

Takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en gang "byggesett" på kamera (en eske, en dorull og bilder av kameratet) da kameraet ikke kom i tide. Var ganske morsomt faktisk selvom jeg ble veldig forvirret inntil han fortalte hvorfor det var byggesett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en gang "byggesett" på kamera (en eske, en dorull og bilder av kameratet) da kameraet ikke kom i tide. Var ganske morsomt faktisk selvom jeg ble veldig forvirret inntil han fortalte hvorfor det var byggesett.

Haha! Så koselig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du kjøpt da? :) Så kanskje noen her inne kommer på noe som passer å kjøpe til.

Jeg har kjøpt langrennsski med sko og staver til typen til jul, men da han skal reise hjem til sine foreldre i julen, så har jeg pakket inn skoene og lagt et bilde av skiene og en liten tekst i skoesken :) Så får han skiene når han kommer til meg, ellers skjønner han hva det er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...