Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Bildet av det ferdige babyteppet ligger i bloggen som det er link til under her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har laget en liten oversikt over dagboka her:

Innhold:

Generell dagbok: 1 - 80

Graviditets dagbok: 81 - 139

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=45722&st=1600 -

Mamma for lille ii: Side 140 - 167

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=45722&st=2780

Lillebror i magen: 168 -

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=45722&st=3340

Endret av iingvild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste så langt:

Trekkoppfuglen - 23. mai

~lillefot~ - 27. mai

Termin - 1. juni

Lille Katt - 1. juni

MellonCollie - 3. juni

*Joyce* - 4. juni

Milla - 4. juni

*Frida* - 8. juni

-----

Skal på kontroll hos ABC i dag. Jordmoren skulle sjekke om det var modning og evt strippe. Blir spennende å se om det skjer noe!

Akkurat nå ligger lillebror langt ned i magen og hikker! :rodmer:

Jeg ønsket meg et junibarn, og nå blir det det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i dag! Då har eg rett i at du passerer termin i alle fall, ellers må vetlingen skynte seg voldsomt i kveld! Stripping kan jo gi litt fortgang?

Håpar for din del at du ikkje må vente heilt til 8., som eg tippa. Er du lei og sliten no? Du har ikkje skrive noko om særlige plager, stemmer det at du er frisk og rask?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med en liten gutt!

Håper fødselen gikk fint, selv om det gikk unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler at jeg har gjort en dårlig jobb som sladris, altså! Meldingen fra iingvild, som skulle ha kommet i natt, så vidt jeg kan skjønne, tikket inn på min telefon i 12-tiden i dag. I det vi var på vei ut til foreldrene mine. Men nå kan jeg ihvertfall viderebringe følgende informasjon, som jeg fikk for et par timer siden:

Lille gutt kom til verden 17.59, ca 2 timer og 15 min etter at vi kom til sykehuset! Han ble født i vann, var 3570 g og 50 cm lang! Sover og spiser godt!

Igjen, gratulerer så mye med gutten, iingvild! :gratulerer: Jeg regner med at han er like skjønn som storesøsteren sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner! Vi er nå kommer hjem etter fine dager på barselhotellet. Oppholdet der med mannen ble mye bedre enn på vanlig barsel sistgang!

*Joyce*, jeg sendte melding så sent uansett, så regnet nesten med at du ikke hadde rukket å skrive noe! Hadde ikke tid til å sende noen sms underveis og heller ikke rett etterpå. Skal skrive fødselshistorie senere, men nå er det straks natta!

Lillebror er i alle fall eksemplarisk og gjør akkurat det babyer skal gjøre. Sove (masse), spise (melk er nam!) og han lager fine bleier som mannen bytter!

Han likner veldig på lille ii, og hun var en kjempe stolt storesøster da vi kom hjem i dag. Gjentok mange ganger: "hei lillebror", "hei lillebror".

:klem: til de som titter innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye! Det er gøy når de likner hverandre, det gjør storebror og lillesøster her også. Kos deg med den lille nye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er lillegutt 1 uke! :) Han sover masse! Nå kom nettopp lille ii hjem fra barnehagen så da blir det mer skriving senere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i går var lillebror her 11 uker, da er det visst akkurat 10 uker mellom! Er mye innom og leser, men skriver ikke så mye siden jeg bruker iPad og leser mens jeg ammer - er så kjipt å skrive med én finger.

Endret av lille katt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...