Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei La Traviata!

Jeg hadde en super helg. Han var jo ikke her lenge, men han sa det var vært å sitte på bussen så lenge! :D Så da er det greit. Vi var en tur på fjorden på lørdagen og seilet. :) Så utrolig deilig med sol og sommervær.

I går var jeg en tur hos ei veninne, kjempe koslig.

Denne uka starter jeg ferien, men først er det klipping av gress! ;) Ellers gror nok hagen igjen mens jeg er borte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette været er nydelig!! Hvordan er det nå - skal du reise til Trondheim og være der i sommer, og så tilbake til Oslo til skolestart? Mener du har snakket om en leilighet hos broren din også...? Ikke så lett å huske bestandig :-)

Skrevet

:)

Jeg er jo ikke så avhengig av skolestart, siden jeg ikke skal gå mer på skole. Jeg skal prøve å få meg jobb i Oslo, og har en sommerjobb i Oslo til og med de to første ukene av august. Kjæresten kommer ei helg på besøk i juli, og mulig jeg drar opp en tur i august, men det kommer litt ann på når eksamen'en hans er i august. Om han skal lese, er det ikke noe vits at jeg er der.

Skal bo i leiligheten til broren min som er i Oslo ja. Den skal pusses opp i sommer. Er kommet så langt at det meste fra leiligheten er fjernet, og de fire lagene med tidligere tapet er på vei bort. Det er broren min som skal pusse opp, og han kommer hjem på ferie i 2 måneder til neste helg.

Skrevet

Jeg er jo ikke så avhengig av skolestart, siden jeg ikke skal gå mer på skole. :)

Å, så du er HELT ferdig, ja! Det hadde jeg ike fått med meg :oops: Gratulerer, da :-)

Skrevet

Takk for det Søndagsengel? :)

Jeg synes 5-års utdannelse for holde for nå. Føler det er på tide å utvikle seg i en jobb, i stedet for å gå for en doktor-grad. Jeg er alerede familiens høyest utdannede (siden de andre er ingeniører). Så da får jeg greie meg med det. :)

Håper på en jobb innen genetisk forskning eller diagnostikk. Aner ikke hvor jeg skal søke en gang, men tar det etter hvert.

Skrevet

Hm.. da skal 33 siden med dagbok lagres på datan! :) Får se hvor lang tid det tar.

Dagen er blitt benyttet på følgende måte.

1. Plukke opp en mayahengekøye som jeg hadde bestilt.

2. Komme akkurat tidsnok til avsluttning for meg og veninna der vi hadde oppgaven, bare for å finne ut at det ikke startet før etter 30 minutter. Ja ja, fikk snakket litt med professoren der da, og de hadde kjøpt gave og DEN kaka! :D

Skrevet

Hm... det var jo ikke vansklig. :)

Nå får jeg pakke ferdig, så jeg kommer meg av gårde på hytta i moren. Da er det lite med iingvild her. Da er det skog, små-fugler, kano, sykkel og bading (om jeg orker) som gjelder.

:klem: til de som fortjener det mest, har bare ti på lager.

Skrevet

Tar det nå som en selvfølge at jeg fikk en av de klemmene :wink: . God tur til hytta, du får kose deg og slappe, får håpe på fint vær da!!

:klem:

Skrevet

Klabers pusla! :) Ellers hadde jeg hatt en i reserve til deg. Det skal jeg love deg. :)

Har startet å se en serie jeg lastet ned for lenge siden, Taken. Kul, men hver episode er på 1,5 time. I går så jeg faktisk tre episoder. Har jo ikke allverdens av ting å gjøre. Hehe.. Men nå blir det pause. Skal ha med pc'n på hytta. Men den elendige forsterkeren på laptopen fungerer jo ikke (igjen) så da blir det lite lyd. Uten lyd, lite tv-serie.

Nu er det natt. :)

Skrevet

Hei. :)

Takk for at du tittet innom dagboka mi, selvom om den skjeldent oppdateres for tiden. hehe

Håper du får en fin dag i morgen. :klem:

Skrevet

Takk for besøk CocoPuff of Inca! :)

Inca er faktik veldig nært et kallenavn jeg hadde på meg selv før. :) Var så opptatt av Inka-indianere! ;)

Da får jeg dra på hytta. :) Håper det ikke blir dårlig vær med en gang, men at sola holder seg og varmer skikkelig. :)

Skrevet

God tur på hytta og ha en kjempefin santhans!Håper dere ikke regner vekk som her!

Klem fra Charmina :klem:

Skrevet

Håper du får en kjempefin hyttetur i dette nydelige været! :)

Skrevet

:) Her på hytta er det bare maks vær. Bader ikke, men det er utrlolig å ligge og kose seg med en bok i sola. Kanskje det blir bading når det har vært ennå varmere ennå lengre. :)

Jeg er nå innom nabon, som er fastboende! Greit med litt oppdatering på hva som skjer i verden. ;)

Takk for hilsen Charmina og -Fisken- :wink:

Skrevet

Da er jeg hjemme igjen. Så utrolig deilig å være i skogen hvor det bare er litt bråk fra skog og hytte naboer. :) Var og badet en dag, koste oss ellers med sykkeltur, kanotur og gåtur i tillegg til å sitte på terassen i sola med krimboka i hånda. Har spist masse god mat ute i naturen begge ukene. :)

I morgen starter jeg med sommerjobben min. Tror jeg skal være der i 6 uker, men har ikke egentlig fått vite når jeg ikke får jobbe lengre. Tenkte jeg bare skulle lavære og spørre, og så bare bli der fast! ;)

Deilig å være i Oslo igjen.

I

Skrevet

Høres ut som om du har hatt noen deilige uker :-) Lykke til i ny jobb! Hva slags jobb er det?

Skrevet

Det er på Ullevål sykehus, avdeling hvor de arbeider med medisinsk genetikk. Er ikke sikker på hva jeg skal gjøre ennå, så det får jeg kanskje vite noe om i morgen.

Nå er det litt oppdatering på KG og internett ellers. Så skal det bli skjønt å sove i senga si! Er bare to uker igjen til kjæresten kommer også, dvs to uker siden han dro også. Litt rart, tiden går fort, føler jeg har det storartet når jeg er sammen med familien eller er alene hjemme også. :-? Jeg har det iallefall bra.... :)

Skrevet

Hei iingvild!

Gratulerer med jobb, det høres spennende ut! Er det noen sjanse for å forlenge de 6 ukene du har fått eller?

Ønsker deg en fin uke, og lykke til med første jobbdag i morgen!

Klem :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...