Gå til innhold

*{Perser Sin Dagbok}*


Azi

Anbefalte innlegg

Nå har jeg og Gab fått masse fine klær av venninen min i stavanger :D

Alltid kuuult å få masse kule klær :)

Nå har jeg vasket en maskin til Gab. Så kult at han har fått så masse tøffe klær og tøffe skor :D

Og Roy har kommet hjem igjen. Neste fredag ska vi til Drammen det gleder jeg meg til :)

Og bryllupet til søs er 3okt vist det blir også kjempe gøy :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag ska jeg og Isa dra på Teater :D Se Peter Pan *gleder meg masse*

Isa elsker tingeling.. så jeg håper tingeling og ska være der... hva er det jeg sier Det blir jo ingen Peter Pan uten Tingeling da vel :ler:

Dette her blir kjempe gøy.. håper bare Isa ikke kjeder seg så masse da... Men hun elsker jo slik så jeg får krysse fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er ihvertfall sikkert.... svenske kan bake kake asså... Det er jo dødsgodt :D :D :D :sjarmor:

*spiser kake med god samvitighet og ser ikke på klokka* :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gab har gråtet så masse..

Vil ikke tenke det verste.. så jeg prøver heller å se hva andre ting det kan være!

Håper virkelig ikke at han har fått tilbake invaginasjon :(

Uffa slitsomt dette her... har virkelig ikke lyst å dra på sykehuset igjen. Og verste av alt hvis det har skjedd igjen så må han opereres :(

Men det var akurrat det jeg ikke skulle gjøre. Tenke det verste med engang.

Nei det er ikke lett. Men jeg har fått så angst siden sist. Så det går ikke an uten å tenke det verste :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg drit sur på foreldrene i barnehagen til jenta mi. Idag måtte jenta mi komme hjem uten jakke for det var en som hadde tatt hennes!

Herregud går det an. Det er bare hun som har en slik jakke. Hvordan kan foreldre ta feil jakke når det står til og med I.S.A MED STORE BOKSTAVER PÅ JAKKEN!!!!!! (Grunnen er at det er bare hun som har slik jakke er, kjøpte den i Norge og i Sverige selger dem ikke Pepito merke ihele tatt!) Og nesten alle foreldrene der har spurt meg hvor jeg har kjøpt den for den er så fin og god!

:evil: :evil: :evil:

Jaja.. ellers så må jeg sove snart og dra til barnehagen og prøve å finne ut av hvor jakken har tatt av. Blir så forbanna.

Imorgen ska jeg stryke på navnelappene hennes på ALLE klærne hennes. Går det an å være så frekk å ta en ny jakke fra en annen sin hylle og bare gå hjem med det?!?! Arg :evil:

Håper bare at personale har funnet jakken... De forstod heller ikke hvor den har bldit av. For hun hadde den på seg når de var ute og hun som hadde ansvar hang den på Isa sin hylle.

Jaja.. ellers så ser det ut som jeg kommer til å bli i Norge de 19 dagene Roy er på jobb. Det blir både gøy og kjedelig.

Gleder emg å komme meg hjem etter det. For da ska vi på GKÅS :D Det blir kjempe GØY :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det der er skikkelig irriterende. :evil:

Tassen har mistet noen plagg i barnehagen han også.

Heldigvis fikk vi tilbake en genser som plutselig forsvant. Hun som hadde tatt den med, var så teit at hun lot sin gutt gå med den en annen dag i barnehagen. :roll:

Sjefen i barnehagen visste jo godt at det var en slik genser som hadde blitt borte fra tassen sin hylle, så vi fikk ta den med tilbake.

Håper dere får tilbake jakken til Isa.

Å stjele klær er smålig. :evil:

Ellers er jeg tilbake på msn, foressten. Fikk til å installere den uten at den fucka til pc'n min igjen. :P

Hva er GKÅS, foressten...? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffa går det an å være så frekk! Så lille gutten hadde kommet i barnehage med Isa sin jakke.

Så jeg tok jakken med meg hjem. Dumme ku av mora nå kan hennes sønn gå uten jakke hjem igjen. Går det an å være så dum?!

Jaja.. jakken er ihvertfall hjemme nå. Tenkte å begynne å stryke på alle plaggene hennes navnet hennes.. 2-3 forskjllige plasser og!

Blir så sint asså. De andre går jo med gammle klær til dagisen. Men Isa har bare nye klær og da synes jeg at hun ska få beholde dem selv. Eg er fader meg ikke sosialkontoret til alle de på dagisen :roll:

Sånn nå har jeg rast fra meg raserie mitt :) Nå kan jeg gå og fungere igjen hjemme :P

:hej då: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Perser :D

Håper det går bra med dere alle sammen nå. Var fælt å lese om sønnen din og at han var så dårlig :( Håper det ikke gjentar seg:)

Ha en fin dag :kgsmil:

Klem, D :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at det finnes dumme mødre ute i verden... :roll:

Bra dere fikk tilbake jakken i alle fall. Skulle bare mangle. :evil:

Hvordan går det med Gab nå?

Har lest gjennom marerittet dere var gjennom... huff og huff sier jeg bare... :(

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Det er sikkert best å holde kjeft, ja. :roll:

Men jeg skjønner godt at du holder på å sprekke....

For jeg har det akkurat likedan!

:hoho:

Klem til den flinke detektiven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja

Da kan vi bare si at det var tragisk. Men veldig morsomt så lenge det varte :roll:

*Fjerner linken* Det er ikke noe vits i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så langt nede på siden du var, da... :o

*gjøre noe med den saken*

Er egentlig bare innom for å si at jeg har startet et eget fond til ære for deg.

Et kausjonsfond. :blunke:

:hoho:

Ellers så var det kjempekos å snakke med deg igjen, ja. :klem2:

Hilse han du har vært gift med i noen år (snart), da. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Perser.

Har lange hatt lyst å hilse på. Så her er jeg. Har lest gjennom hele dagboka di og tenker på lille gutten din. Du skal ikke være redd, for skjer nok ikke igjen. :wink: Fryktelig å forestille seg iallfall.

Ha en fin dag.Hilsen Bippen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen @lfa og bippbipp..

bippbipp så koooselig at du stakk innom sida mi :)

Idag kommer Roy hjem.. istenfor gjøre masse ting så sitter jeg her og skriver og ser på klokka..

Jammen tida går mye fortere når man sitter foran denne firkante boksen enn å vaske og rydde... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!

Det var sååå kos å våkne opp til koslig melding på mobilen min! Du er så søt :hjerte:

Koslig at Roy kom i dag! Alt bra med de små snuppene? Hihi 2-barnsmor a'gitt.

*KJEMPE KLEM TIL DEG*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...