Gå til innhold

*{Perser Sin Dagbok}*


Azi

Anbefalte innlegg

Nå ska jeg endelig begynne å skrive dagbok igjen.. Så siden dette her er privat dagbok så de som leser her har taushetsplikt. Sånn så dere vet det ;)

Siden sist dagbok har jeg fått en så nydelig sønn. Storesøster er kjempe glad i lillebroren sin. Det tok sin tid faktisk, men nå bekytter hun ham og passer så på han at jeg trenger ingen dobberman for å passe på lille nye sjefen min ;)

Mannen i huset har reist på jobb nå, etter 4hele mnd. Det er rart å ikke ha ham hjemme nå, men det har faktisk gått mye bedre enn det jeg trodde.

Kanskje for jeg har gått helt amok og shoppet masse? MEN det får meg alltid i godt humør. Selvom jeg får så dårlig samvitighet etter at jeg har brukt masse penger. Men ungene trenger da klær :roll:

Jaja.. har bestilt klær nå fra Ralph Lauren og Tommy Hilfiger og GAP. til ungene. Gleder meg til de kommer :D Det blir så gøy å kle dem i andre klær enn alle de andre ungene som går med :D

Tenkte å spare litt til slik at jeg kan bestille masse til oss alle sammen rundt juletiden :D Men nå har jeg bestilt så masse til lille gutten vår at han har klær til vår :oops: Men de klærne er så mye finere enn disse som blir solgt her i Sverige... Men det koster mye mer også da.. Men men man må jo betale litt for å se bra ut, eller hur?!

Uffa må fortelle at jeg klarte å ødellege vaskemaskinen vår :oops: Hadde litt over en maskin igjen å vaske, men lille lure meg tok for mye klær i vaskemaskinen så røyk hele reimen på trommelen :oops:

Det er andre gangen i år jeg har ringt og bedt dem komme og fikse på vaskemaskinen vår. Altså en 2,5år gammel maskin må tåle mer enn det der mener nå jeg da! MEN det var første og siste gangen jeg stapper for mye klær i maskinen... uffa går det an å være så smart det kan jeg ikke fatte :(

Var jo så flink igår, ommøblerte hele stua. Eneste jeg trengte hjelp med var å flytte på akvariumen, Skippy skillpaden vår. Men ellers så flyttet jeg på alt helt alene. Altså jeg tror ikke at jeg hadde ødelagt maskinen hvis jeg ikke hadde for mange baller i luften. slik som igår. Jaja nok unnskylding for denne gangen.

Nå sover lille Prinsen min. Og Prinsessa er på dagis :) Hun gleder seg masse på kveldene å gå i barnehage, men når jeg leverer henne så blir hun så ledsen. Men det er bare de første 10min heldigvis. Synes hun har vokst så masse og så har hun blidt så flink jenta :)

Nei jeg får skrive mer senere :)

Hadet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var og hentet Prinsessa fra Dagisen nå...

Gikk en liten tur og ga endene mat. Det var koselig. Men tror vi hadde med oss litt for mye brød til dem. For de gadd ikke spise mer og vi hadde enda ett helt brød igjen :roll: Utakknemlig...

Men det må vi gjøre igjen, for det var gøy. Forresten så en liten baby and som var død :( Ikke noe gøy i hele tatt :-?

Uffa som jeg har lyst å sove.. Men må holde meg oppe helt til ikveld. Må legge meg tidlig..

Ska lage kjøttboller med potet til middag dag. Så det er bare å begynne. Men gidd hadde gitt alt for å sove 20min nå :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagboken! Alltid koselig med flere naboer :D Jeg lurte meg til en liten lur før i dag, og nå har jeg bakt boller. Vi skal spise middagen litt sent i dag. Tar noe enkelt noe, wiener med potetstappe er jo alltid godt :)

Ha en fin dag!

Klem starie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei starie

Takk for besøket.. åå jeg misunner deg for at du kunne ta deg en liten lur..

Slike luxus ting må jeg vel vente med til mannen kommer hjem :wink: Men wiener med potetstappe hørtes faktisk godt ut. Takk for enkel middags tips til morgen dagen min :D

Ha en kjempe fin dag dere også :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vil komme og brette mine klær og legge dem på plass... Altså det er egentlig det jeg burde gjøre nå! Men har munndiare i de grader... Og har jabbet hull i hodet på alle jeg kjenner. Så jeg får vel skrive litt her da.

Hmm det er faktisk kjedelig med enveis komunikasjon..

Jeg må gå til butikken imorgen og kjøpe noe til venninen min som har fått en liten gutt. Gleder meg å treffe dem og se hvordan lille gullet hennes ser ut :)

Så må jeg bytte ett par jakker som jeg kjøpte til Isabel på H&M de var for små :o hun er jo bare 3,5år og str 116 var for små :o Men de jakkene er veldig små i str. er jeg sikker på. Eller kanskje de ska være sånn korte i armene og overalt!

Uff som jeg savner mannen min... Hadde vært så mye lettere hvis han hadde vært her, for da kunne jeg snakke med ham istenfor å sitte her å skrive med meg selv. Kanskje jeg ska svare på ett par innlegg!? Nei ikke vet jeg. Kanskje jeg skulle lage ferdig melka til nye sjefen og legge meg. Hadde vært godt med mer enn 4-5 timer med søvn hver dag da :roll: Men det er jo sååå kjedelig.

ÅÅ nå kom jeg jo på noe her, snart på TV3 ska de vise Michael Jackson sin video! ÅÅ det gleder jeg meg til.

Synes det er så trist at folk mobber han så masse. Kan de ikke bare la han vær!! Tror de er faktisk sjalu for at han er så dyktig! Mannen er jo genial. så hvorfor plager de ham? Stakkas MJ.

Hadde vært en drøm å møtt han ihvertfall...

Oki hej då for denne gangen. Kanskje jeg finner ut at legge i sammen klær er ikke så kjedelig... (GI MEG STYRKE SÅNN AT JEG KAN SYNES AT LEGGE I SAMMEN KLÆR ER GØY) :-? Nei må finne meg en robot som kan vaskeklær (sånn at jeg slipper å ødellege vaskemaskinen igjen) og tørke klærne og brette dem fint i sammen og legge dem fint på plass.. og etter det ta oppvasken i maskinen og ta dem ut og legge dem fint på plass og støvsuge og vaskegulv og hadde vært fint om denne roboten hadde gjordt.. Jaja jeg får drømme videre :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope har ikke fått lagt i sammen noen klær enda. Men det MÅ jeg gjøre idag før vaskemaskinen blir fikset! Kan ikke ha 2tonn med klær å legge i sammen. Herregud hva som går av meg?! Trodde aldri jeg skulle være så treg :o

Men men ska snart ta jenta vår på dagis. Så må jeg egentlig ned til byen idag. Men jeg orker rett og slett ikke... Nydelig vær er det ute. Har lyst å nyte det litt.

Må gå nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Gud så tregt det går her da... Ikke gøy i hele tatt å være her, bare noen timer om morgen går det an å være.. men når det blir 10stk her så må jeg bare logge av og gå :roll:

Idag ska jeg ned til banken og betale for ett par sko jeg har kjøpt meg hihi :D

Slik ser skoene ut]

Tøffe :D Det er nesten de samme som J-LO hadde på seg :D Gleder meg til å få de.

Må gå nå snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg gjordt masse :D

Har vært i byen, sendt ut penger til skoen. Også har jeg byttet 2 jakkene til jenta mi.. som ikke er så liten lenger :( Hun vokser så fort! også har jeg kjøpt mat på MC donalds. Den nye menyen ska jeg prøve idag. Trispy eller hva det heter nå igjen.. må hente lille (store) Prinsessa mi først...

Også ska det være matfestival her til helga, så tivolien er på plass.. håper at det ikke regner sånn at jeg og prinsessa kan kose oss litt begge to uten lille bror! Han ska være hos naboen her :)

Idag er det 8dager til mannen kommer hjem :lol: gleder meg masse..

Men håper at han får stå igjen 1uke til egentlig for at vi trenger penger nå til å pusse opp. Har begynt med kjøkkene det har blidt veldig så fint. Men mangler små ting. Ska legge inn bilder når det blir helt ferdig :)

Nå må jeg gå og hente lille jenta mi :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som ska fikse vaskemaskinen har ikke kommet enda!!! Faen eg blir så forbanna på ham... ringte ham idag og og sa hvis han ikke kom så ringer jeg til en annen, ja da jeg kommer i etter middag sa han da, forbanna idiot. fy det lukter da ikke noe godt av gammel gulp på klærne. Må hive vel alle klærne for de har stått i 4 dager :evil: Forbanna tulling mannen

Ellers så har litt av klærne Gabriel har kommet :D Men str 18-24 er str 80 her så den var for stor... Så godt jeg bestilte resten i 12-18mnd. Tror og håper at den er i str 74 perfekt :D

Gleder meg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 Dager igjen til mannen kommer hjem

Lille Prinsen vår er 2månder gammel idag :hjerte:

Tenk han har blidt så stor alerede.... Imorgen ska vi på tivoli hvis det blir fint vær... Men først av alt må jeg brette klærne isammen :oops: Kan ikke fatte at jeg har ikke gjordt det enda :roll: *later seg masse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dager igjen til mannen min kommer hjem :D

Vaskemaskin mannen har vært her nå.. 625kr for å sette reimen på plass igjen :evil: Faen asså jeg kunne gjordt det sjøl...

Han var her i 10min bare jo :evil:

Jaja han fikset det ihvertfall... jeg får gå og vaske og brette igjen.. Gud så rart. Hele energien min ble borte når vaskemaskinen ble ødelagt! Hele huset stoppet opp...

Men nå kan jeg vaske og rydde og brette igjen og få det rent og fint igjen :D

Hadet har masse å gjøre nå.....

Forresten synes det er trist at ingen kommer og hilser på meg her i dagboken min.... Kanskje folk ikke våger å skrive noe siden det er privat dagbok? Jaja vi snakkes *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *Perser* :D

Jeg kom en liten tur på besøk jeg... Det var koselig her inne hos deg, håper jeg får komme innom å hilse på flere ganger!

Stilige sko du har kjøpt forresten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

Tusen takk for besøke :) Må bare komme, det er alltid kos med besøk :)

Må besøke deg også snart :) Hvis du har dagbok?

Nå har jeg brettet hele 3465463 tonn med klær, lagt dem på plass vakset 4 maskin. Ska henge opp noe mer klær. Og tørketrommelen er på. Lagt oppvask i oppvaskmaskinen... (4flasker og 3 glass og 2 tallerk3kniv og 4skje) :roll:

Og ryddet og støvsuget litt og må gjøre huset til marsvinene rent nå senere...

Ellers så må jeg vaske alle klærne ferdig... og så begynne med sofaen.

Uffa nå har jeg gjordt ikke noe annet enn å vaske og rydde og se etter mine engler :hjerter: Men så lenge dagene går fort slik så er det greit.

Uffa må hive ut søppel.. kan ikke forstå at meg og Prinsessa kan produsere så mye søppel. Men priser den som oppfant Nappy Wrapper. For bruker de 2 vi har hele tida. Hvis ikke måtte jeg gå ut med søppel 30ganger til dagen istenfor 1. :-?

Jaja.. nå har jeg tatt kaffepausen min så er det bare begynne igjen. Det blir godt å legge seg ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Perser

Jeg ville bare si at jeg har vært innom og lest dagboka di :D Jeg skal ikke sladre til noen :o

Kjedelig når vaskemaskinen ryker!!

Nooria ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig besøk Nooria :)

Idag er det 4 dager til mannen kommer hjem :) Gleder meg en hel haug :D

Må fortelle om natten min, lille nye sjefen stod opp klokka 1 på natta og ville ikke legge seg før klokka 8 :( Vekte storesøster klokka 6... Jeg var så ødelagt. Er forsatt ødelagt. Men håper virkelig at han ikke gjør det igjen idag også :-? Orker ikke en natt til slik.

Ellers har jeg vasket trekkene til sofaen og sofaen og nå holder jeg på med å vaske putene. Holder på med den andre av 7stk. Godt jeg har halvtime program på vaskemaskinen :roll:

Er kjempe trøtte og må brette i sammen klær igjen.. Gud ungene mine bruker masse klær. Nesten alt i rentøyet er deres jo. Men godt at det er bare en kurv med rene klær ikke 4 som sist gang :roll:

Nei nå har jeg tatt den lille pausen min på 6min. Så jeg få gå og lage middag. Kylling og ris blir det idag. Enkelt og godt.

Hej då :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig bare 1 pute igjen.. Uff fy det tar lang tid å vaske en pute om gangen :roll:

Jeg er så trøtt og jeg gruer meg til hvis lille nye sjefen ska begynne igjen å ville leke i ett tiden :( Men men imorgen må vi stå opp klokka 7. Prinsessa ska på dagis klokka 8.30!

Synes det er så dårlig jeg med de bare 15 timene man får pga jeg ikke har jobb :roll: Også bare 2 dager i uken kan hun være der litt lenge ellers så må jeg hente henne 3 timer etter jeg har levert henne. Blir jo nesten det blir nesten at jeg snur før jeg kommer meg hjem..

Eller ikke helt da. Det tar bare max 1min å gå til dagisen så :blunke:

Nå er jeg kjempe trøtt... Godt at pusen min kommer hjem snart.. Det har gått faktisk kjempe fort pluss det har godt mye mye bedre enn det jeg trodde (bank i bordet)

Ellers så ska søsteren min gifte seg. Så det er bare 1 igjen av oss 4. Koselig. Men det som ikke var så koselig er at de har hastverk :roll: og ska gifte seg 4oktober. Men da er pusen min på jobb :( Ikke sikker at vi kan dra da.. Jeg har bedd de om å se om de kan forandre dato.. siden de har så hastverk så spiller det vel ingen rolle om de venter 2,5 uke til?

Jaja nå er jeg ego... men har jo lyst å dra til dem. Og det går ikke at jeg ska være der i 16dager. Med 2 unger og ingen soverom til overs... Nei og nei synes det er deilig å være her. Og jeg kan levere henne på dagisen sin. Noe hun ser fram til og hun har så godt av det.

Må gå og legge meg hvis jeg ska få meg 2-3timer med søvn. Men har ikke lyst å sove nå :cry:

Jaja håper pusen min ringer sanrt sånn at jeg kan si natti natt. Fader papegøyen vår vekker snart hele huset.. Må springe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg levert Prinsessa på dagis :)

Lille nye sjefen sover. Han våknet klokka 1 og spiste og sov til klokka 6. WOOHOOO Framgang her eller :lol:

Så sover han nå. 2 timer våken er ikke verst i hele tatt da.

3dager til pusen min kommer hjem. Hvis han ikke ska stå overtid da :roll:

Er så sulten. Men vet ikke hva jeg ska spise. Ikke kjekt å spise noe når man er helt alene... Er jo ikke alene da. Lille nye sjefen er jo her.. men men det er ikke det samme. Vil ha pusen min hjem jeg :cry:

Jeg for surfe litt og se hva det frister med å spise til slutt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Så ikke denne før nå, jeg... :roll:

Tenkte bare at jeg skulle si fra om at jeg ikke er på msn lenger.

Programmet kødda til hele pc'n min så jeg kutta den ut... :evil:

Håper du har det bra!

Kos og klem. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hei Perser*

Takk for hyggelig hilsen i min dagbok.

Kjempestilige sko du har kjøpt. Jeg er imponert.

Så ble jeg vel litt inspirert til å sette på klesvask.....

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...