Gå til innhold

Bør jeg holde meg hjemme en ekstra dag?


Noldus

Anbefalte innlegg

Jeg har vert syk og hjemme fra jobb to dager nå. Har hatt litt feber (rundt 38), vont i halsen (hele dagen, vanligvis pleier det bare å være litt sårt om morningen så dette er nytt for meg), og generelt slapp og trøtt. Tror også jeg snart har satt verdensrekord i antall nys på en dag ;)

Burde jeg holde meg hjemme en ekstra dag, eller kan jeg gå på jobb i mrgen om jeg føler meg bedre?? Formen har ikke endret seg nevneverdig i løpet av disse to dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vert syk og hjemme fra jobb to dager nå. Har hatt litt feber (rundt 38), vont i halsen (hele dagen, vanligvis pleier det bare å være litt sårt om morningen så dette er nytt for meg), og generelt slapp og trøtt. Tror også jeg snart har satt verdensrekord i antall nys på en dag ;)

Burde jeg holde meg hjemme en ekstra dag, eller kan jeg gå på jobb i mrgen om jeg føler meg bedre?? Formen har ikke endret seg nevneverdig i løpet av disse to dagene.

Jeg vil nå si at det avhenger litt av hva du jobber med og hvordan du føler deg i morgen. Jobber du med mange mennesker, bør du tenke på dsamvittigheten pga faren ved smitte (spesielt hvis du nyser så masse som du sier. Er ikke alltid en rekker å holde seg for nesen). Jobber du så og si alene på et kontor avhenger det vel bare av deg selv.

Kan det være nøffnøff? da gjelder 7-dagers regelen. Når du er syk bør du også huske på å ta det med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...