jam Skrevet 8. desember 2009 #41 Skrevet 8. desember 2009 Det kunne ikke brydd meg mindre om hun ble sponset, eller om hun nekter for at hun blir sponset. Hva hc tjener på bloggen sin har ikke vi noe med. Det er som å spørre en privatperson om inntekten og så bli fornærma dersom vedkommende ikke vil si det. Påtrengende idioter, ønsker jeg å kalle dere. Hørt om privatliv? HC kan sakene sine. Har et par venner som er hudpleiere, og de er også lesere av bloggen hennes, og kan trygt stå for det hun skriver! ...så, alle hatere, finn en annen blogg å terrorisert. Evt. gå grundig inn i dere selv og se hvor barnslige dere fremstår
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 8. desember 2009 #42 Skrevet 8. desember 2009 Hilde Chr; om jeg bestiller program 1, hvor lang tid ca pleier du å bruke på å lage et sånt program? hei igjen, nå kan jo ikke jeg svare for HC, men regner med hun er ganske lei av å lese tråder som denne (selv om det overhodet ikke var din intensjon at den skulle bli slik) og at det derfor kan ta tid før hun kommer innom igjen... så tenkte det kunne være nyttig for deg å vite hvor lang tid mitt tok (den store pakken) =) det varierer vel utifra hvor opptatt hun er med andre ting, men jeg har inntrykk av at hun prioriterer hudpleieprogrammene, og mitt kom allerede dagen etter jeg bestilte =) det var da ca. fem sider på PC, og virket veldig gjennomtenkt.
Gjest gabriela Skrevet 8. desember 2009 #44 Skrevet 8. desember 2009 Jeg har også lenge vurdert å bestille hudpleieprogram hos HC, synes hun virker veldig flink. Er bare litt skeptisk til om jeg er flink nok til å forklare, hva har dere andre hatt med?
Gjest Nanne70 Skrevet 9. desember 2009 #45 Skrevet 9. desember 2009 Jeg har også lenge vurdert å bestille hudpleieprogram hos HC, synes hun virker veldig flink. Er bare litt skeptisk til om jeg er flink nok til å forklare, hva har dere andre hatt med? Jeg har også fått hudpleieprogram fra HC, og er kjempefornøyd. Har aldri hatt så fin hud før. De opplysningene jeg tok med da jeg bestilte hudpleieprogram, var følgende: - Alder - Hvordan huden ser ut (porer, rynker etc) - Hvordan huden oppfører seg (f.eks. kviseutbrudd, tørrhet/flassing,rødhet etc. ) - Hva huden eksponeres for (solarium, sydenreiser, friluftsliv, tørt inneklima etc.) - Evt. andre hudproblemer - Nåværende hudpleieprodukter/sminke (vedr. sminke tenker jeg spesielt på foundation hvis du bruker det) Du kan jo også legge ved bilde. Ellers vil nok HC gi deg beskjed hvis hun trenger flere opplysnininger for å lage hudpleieprogrammet ditt.
Gjest hulderjenta Skrevet 9. desember 2009 #46 Skrevet 9. desember 2009 Veeeldig OT, men er det Ingrid fra "Galgeblomsten" du har som avatarbilde, Hulderjenta? Jepp, det stemmer. Fine serien! :rødme:
miramia Skrevet 9. desember 2009 #47 Skrevet 9. desember 2009 Bestilte den store pakken i vår/sommer, og er ganske enkelt kjempe fornøyd. Huden har oppført seg eksemplarisk siden. Fikk litt angst med engang, for huden min fikk masse småkviser. Men det var tydligvis bare ting som måtte ut. Etter det har jeg og huden min hatt ett veldig godt "forhold" Kan trygt anbefale hudpleie program fra HC. Leser bloggen daglig og har lært ufattelig mye der...
nynne Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #48 Skrevet 9. desember 2009 Bestilte program igår og sendt beskrivelse. Har ikke hørt noe mer. Venter spent på svar her:)
cypress Skrevet 9. desember 2009 #49 Skrevet 9. desember 2009 Kjempegøy om du oppdaterer her Nynne, når du får programmet ditt, og finner ut om du blir fornøyd!
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #51 Skrevet 9. desember 2009 Lykke til, håper og tror at du blir veldig fornøyd! Lurer på om jeg kan bestille hudpleiepakke i julegave til noen jeg kjenner svært godt...
Gjest Shock Skrevet 9. desember 2009 #52 Skrevet 9. desember 2009 Bare hiver inn et spm her. Har sendt mail til HC og spørt om en ting i går.. Noen som har sendt mail til henne? Hvor lang tid tok det før dere fikk svar?
Gjest Nanne70 Skrevet 10. desember 2009 #53 Skrevet 10. desember 2009 Bare hiver inn et spm her. Har sendt mail til HC og spørt om en ting i går.. Noen som har sendt mail til henne? Hvor lang tid tok det før dere fikk svar? Jeg fikk svar i løpet av etpar-tre dager
Gjest hulderjenta Skrevet 10. desember 2009 #54 Skrevet 10. desember 2009 Jeg fikk også svar i løpet av et par dager. Husker ikke eksakt hvor mange i farten nå, men 3-4 kanskje. Ikke så rart, hun får vel ørtiførti henvendelser daglig tenker jeg
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #55 Skrevet 10. desember 2009 Jeg fikk også svar i løpet av et par dager. Husker ikke eksakt hvor mange i farten nå, men 3-4 kanskje. Ikke så rart, hun får vel ørtiførti henvendelser daglig tenker jeg tror jeg også, at hun får veldig mange henvendelser og bestillinger på hudpleieprogrammene. Det er nok snakk om minst femti om dagen ja. Ikke rart det tar et par dager da nei.
Gjest Gjest_Ragna_* Skrevet 11. desember 2009 #56 Skrevet 11. desember 2009 Bestilte program igår og sendt beskrivelse. Har ikke hørt noe mer. Venter spent på svar her:) Jeg håper du blir fornøyd Nynne, det ble i hvertfall jeg. Jeg bestilte den største pakken i august og fikk svar etter en dag, programmet fikk jeg dagen etter at jeg betalte. Og huden min har aldri vært så fin. Ragna (Til dere som tror at HC poster de positive kommentarene selv - Jeg har ikke noen konto her på forumet men jeg har en blogg: http://tingenestilstand.blogspot.com. Ta kontakt der hvis du lurer på om jeg egentlig er HC.) (Til dere som tror at det bare er venner av HC som poster positive kommentarer - jeg er ikke venner med henne. Jeg er 30 og hun er noenogtjue, jeg er IT-konsulent og hun er hudpleier. Nå er ikke det noe "bevis" i seg selv men jeg har aldri truffet henne, min eneste kjennskap til henne er som fornøyd betalende kunde, og leser).
Gjest Gjest_Martine_* Skrevet 12. desember 2009 #57 Skrevet 12. desember 2009 Hei, Jeg bestilte hudpleie pakke 2 fra Hilde Christina for et par måneder siden. Brukte litt tid på å få kjøpt alle produktene, men nå har jeg vært i gang i ca 4 uker, og huden min er klart bedre. Først ble den litt verre, noe HC advarte meg om at kunne skj, men nå har jeg mye mindre svarte prikker og hvite komedoner i t-sonen enn før jeg begynte. Huden er også blitt mye mykere og har fått en finere glød. Nå har ikke jeg enorm problemhud, kun en del svarte prikker med noen tørrere områder innimellom. Jeg har tidligere brukt mye penger på hudpleie, og har syntes det har vært vanskelig å velge riktig, noe jeg endelig føler jeg har. Jeg er enig i at pakke 2 føsrt kan synes å være litt dyr, men for meg er den verdt pengene. Nå slipper jeg å bruke penger på å lete videre. Hilde Christina er også flink til å tipse om ebay selgere og nettbutikker der du finner produktene svært rimelig på bloggen sin, så den ekstra kostnaden ved pakke 2, sparer du raskt inn. Jeg må si at siden jeg ikke er interessert i HC som person, men som en hudpleier jeg kjøper et produkt av, har hun absolutt levert det produktet hun lovet og jeg kan trygt anbefale hennes program videre.
nynne Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #58 Skrevet 12. desember 2009 Jeg bestilte sent tirsdagskveld, fikk svar på torsdagen med bet.info og slikt. Nå venter jeg spent på programmet - og ikke minst til å komme i gang med nye produkter og kanskje rutiner? :)
Gjest hulderjenta Skrevet 13. desember 2009 #59 Skrevet 13. desember 2009 tror jeg også, at hun får veldig mange henvendelser og bestillinger på hudpleieprogrammene. Det er nok snakk om minst femti om dagen ja. Ikke rart det tar et par dager da nei. Skrev jeg noe om at dette var om hudpleieprogrammene? Nei. Om hun ikke får 50 henvendelser om program daglig akkurat slik du så ironiserende påpeker, så er det faktisk mange som sender mail og lurer på andre ting, både når det kommer til sminke og produkter og annet. Det var et slikt spørsmål jeg sendte inn og fikk svar på.
nynne Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #60 Skrevet 14. desember 2009 Jeg har fått progammet mitt og det ser veldig bra ut! Individuelt og grundig. Gleder meg til å komme i gang og å få alle produkter i hus:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå