Gå til innhold

Vil gjerne gi noen vennepar en juleoppmerksomhet


Duracella

Anbefalte innlegg

- noen som har forslag til hva jeg kan gi dem som ikke koster så mye? Dem er mellom 25-30 år.

Jeg er ikke drops- eller karamelltypen ;)

Endret av Duracella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- noen som har forslag til hva jeg kan gi dem som ikke koster så mye? Dem er mellom 25-30 år.

Jeg er ikke drops- eller karamelltypen ;)

hm. hva med en liten presskanne som gir ca. 2-3 kopper kaffe/te? (eksempel). tror jeg så dette på jernia til drøye 150,- her om dagen.. mener det var 350ml.

samboer fikk en slik til bursdagen sin for noen år siden og den har vi brukt MYE! er så enkelt når vi skal lage en kopp til kun oss to :) jeg bruker den både til kaffe og te!

kjøp en slik + en god te/kaffe (alt ettersom hvilke type folk dette er). dette er en billig, hyggelig og praktisk gave til under 200,-

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du strikke kan du stikke en vinveskeog kjøpe en flaske vin etter ønsket prisklasse.

Det er selfølgelig viktig at man vet at det ikke er noe problem å kjøpe alkohol til dem, men jeg regner med du kjenner dem bedre enn meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de barn, kan du feks gi "gavekort" på barnevakt. Du kan bake noe godt å gi i en fin kurv eller gavepose, du kan gi en flaske vin eller kaffe kurv med kaffe, te etc fra en kaffebutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Hva med å bake en stor porsjon peppernøtter eller lignende, putte i et syltetøyglass og knytte en sløyfe på? Dette er en typisk venneoppmerksomhet i min ordbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bake en stor porsjon peppernøtter eller lignende, putte i et syltetøyglass og knytte en sløyfe på? Dette er en typisk venneoppmerksomhet i min ordbok.

:) Har du oppskrift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dallandra

Nei, jeg har ikke det, men det er bare å søke på peppernøtter så dukker det opp oppskrifter i hopetall. Jeg har aldri laget akkurat peppernøtter selv, men forskjellig annet. Jeg har imidlertid vært den heldige mottaker av et sånt glass med peppernøtter hver jul i mange år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blomster fra torget. kjøp cellofan hos feks søstrene grene eller nille, og lag en fin pakke! eller kjøp ferdig pepperkakedeig - lag pepperkaker og pynt med melisglasur, gi bort fint innpakket med en liten silkesløyfe på. rimelig, og blir stort sett satt pris på i en travel juletid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å jobbe litt for gaven? Lag et hjemmelaget gavekort, å be de på 3 middager eller på vinduspuss??? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vin er jo alltid en vinner da :) Ellers går det jo an å se om man finner et morsomt brett- eller kortspill til en billig penge? Da gir man jo bort noe man kan ha det morsomt med ved senere anledninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir veldig glad for servietter, lys, sjokoladetrøfler og god løsvektste av venner som ønsker å gi en liten oppmerksomhet ifbm jul. Ellers er det hyggelig å få et personlig julebrev kanskje med et par marsipangriser ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...