Gå til innhold

::Leo's Timetracking::


Leo

Anbefalte innlegg

Nå har Frøken KalloRilla bestemt seg for å legge igjen en helgehilsen i dagbøkene til fjærn og nær.

Ha en fortreffelig helg og bruk den som best du kan ;) Det skal i hvertfall jeg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg tror poenget med denne dagboken begynner å falle litt bort. Var den ikke i utgangspunktet ment som bevisføring overfor Hr. Leo? Tror du har en dårlig sak nå....

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

:ler::ler::ler:

Jeg tror denne er blant de dagbøkene som med fordel kan slettes...

Det er jo grenser for hvor mange dagbøker jeg kan drive å føre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Nei, bare lurte...... :tunge1:

"Leo's Timetracking - historier fra en "husmors" hverdag..." - man kan jo lett la seg lure av tittelen. :wink:

Harru no gulrotfrø til meg da? :hoho:

E og jeg ler av dette enda (ikke vondt ment altså...)

Jeg klør skikkelig i de lysegrønne fingrene nå og leser hagebøker stadig vekk for å bøte på de verste abstinensene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett i at dette er en mildt sagt merkelig dagbok, bustetroll! Hadde egentlig tenkt å be om å få den slettet, men siden den etter hvert begynner å bli gammel og Pjusk ( :sjarmor: ) har vist interesse for å holde liv i den, blir den stående.

Leste gjennom den nå og har vel funnet ut at dens opprinnelige formål har gått ut på dato, men jeg lurer på om jeg kanskje ikke skal forsøke å skrive litt fra tid til annen likevel...

PS. Nei da, det er ikke gulrotfrø jeg mangler... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei Leo!

Om jeg skulle skrevet dagbok om mine husmorssysler hadde vel innleggene kommet i samme takt som dine har gjort det siste halvannet året :hoho:

Trøster meg med å se "Ekstrem rengjøring" når samvittigheten gnager. Da er plutselig mitt hus et prakteksemplar i sammenligning. :sjarmor:

Myyyyyyyyye koseligere med balkongdagboka di på Hagegal :danse:

Hilsen en venn i natten, fra Hagegalchatten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se deg her *Flo*! Jeg har også kost meg med "ekstrem rengjøring" et par ganger :sjarmor: !

Nevnte hagedagbok vitner om at jeg i hvert fall har orden på noe og av en eller annen grunn så er det ikke helt perfekte forhold for poteter på badegulvet ennå... :ler:

Jeg har funnet ut at jeg må "lure meg selv" for å få ting gjort! Som nevnt i en annen tråd, inviterte jeg derfor en jeg ikke kjenner på frokost i dag. Veldig effektivt må jeg si! Kåken ble ryddet og rengjort på et par - tre timer i går ettermiddag/kveld og det hele fremsto som svært idyllisk i dag tidlig; Sto opp 07.00, møtte den inviterte på toget 08.30 og stillte deretter med ferskt brød, hjemmelagede karbonader. Både fruen og hjemmet så i tillegg svært så presentable ut. Snakk om å skape en illusjon :wink: .

Neste helg har jeg invitert en mann jeg egentlig heller ikke kjenner på lunsj, så det blir vel orden da også tenker jeg. Leonard er veeeldig forståelsesfull og ser helt klart nytteverdien av opplegget, men han lurte litt på hvordan jeg skulle finne nok menn til å holde det gående :hoho: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...