Gå til innhold

Trenger råd fra noen som har vært lenge i arbeidslivet


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Arbeider på ett sted med veldig dårlig arbeismiljø.

Det er baksnakking av absolutt alle, tungt arbeid og en sjef som liker å kjefte, pøse på med arbeid etc

Jeg trenger sårt tips på hvordan jeg skal håndtere dette, trener pengene og det er ikke annet å søke der jeg bor, uaktuellt å flytte.

Så hvordan beskytte seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare gjør jobben din og steng ute alt det andre. Det er ikke lett å forandre på ting når sjefen er en del av problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gjør jobben din og steng ute alt det andre. Det er ikke lett å forandre på ting når sjefen er en del av problemet.

Jeg vet, derfor har de andre ansatte "gitt opp", det blir lite faglig innhold og ett arbeid jeg egentlig ikke kan forsvare verken faglig eller etisk.

Arbeidsmengden blir også større selv om det normalt sett ikke er slik, har arbeidet i samme yrke tidligere- da hadde jeg fritid, nå har jeg ikke det lenger.

Plutselig kan denne sjefen få det for seg at han ikke liker vedkommende og kjefte høyt, jeg kan ikke godta en slik adferd, jeg er voksen og har yrkesstolthet.

Nå er det så mye snakking av andre at jeg virkelig har problemer med å forstå hvor hjertet deres er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeider på ett sted med veldig dårlig arbeismiljø.

Det er baksnakking av absolutt alle, tungt arbeid og en sjef som liker å kjefte, pøse på med arbeid etc

Jeg trenger sårt tips på hvordan jeg skal håndtere dette, trener pengene og det er ikke annet å søke der jeg bor, uaktuellt å flytte.

Så hvordan beskytte seg selv?

Har dere ikke verneombud og tillitsvalgte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...