aluminium Skrevet 4. desember 2009 #21 Del Skrevet 4. desember 2009 På østlandet er det generelt ganske mange fyllestasjoner. Nå vet ikke jeg hvor mye plass dere har til overs, men med en V70 så burde det jo være mulig å få til en bra stor tank også... http://www.gjelstenli.no/lpg/FyllestasjonerNorge.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 4. desember 2009 #22 Del Skrevet 4. desember 2009 Ingen problemer når det kommer til plass i en volvo v70 - her tror jeg man kan modifisere til krampa tar en. Ingen fyllestasjoner i nærheten av meg ifølge den lista der da, så det var jo en bummer, men det går jo uansett ann å lufte tanken for sambo - og vente til det evnt kommer en stasjon her nede også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 4. desember 2009 #23 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg hadde iallefall ikke tvilt om jeg hadde hatt fyllestasjon i nærheten. Jeg ville mye før hatt en herlig bensinbil enn en diesel som bråker og ikke er spesielt fin i gangen, spesielt når kostnaden er den samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 4. desember 2009 #24 Del Skrevet 4. desember 2009 feuerstein: Av ren nysgjerrighet. Hvilken bil er det du har? Er det en eldre Mercedes? Det er nemlig den eneste bilen jeg kjenner til med PRNDSL, og ikke PRND4321. Ikke noe jeg har, ei heller vil jeg definere det som bil, men det er altså en gammel Mazda som jeg av og til fører for eieren. Fæl, fæl sak, men siden søppelet nekter å dø og består alle EU-godkjenninger uten feil blir den ikke kastet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 4. desember 2009 #25 Del Skrevet 4. desember 2009 Et par sånn derre lenker liksom: http://www.bilinform.no/index.php?Itemid=3...t&task=view http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/1.11806 Noen tips er nok mer effektive enn andre. Eksempelvis vil Bilinforms "fjern unyttige ting fra bilen" nok ramme Wunderbaumen og svigermor i større grad enn den drivstoffmessige gevinsten man oppnår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 5. desember 2009 #26 Del Skrevet 5. desember 2009 Ikke noe jeg har, ei heller vil jeg definere det som bil, men det er altså en gammel Mazda som jeg av og til fører for eieren. Fæl, fæl sak, men siden søppelet nekter å dø og består alle EU-godkjenninger uten feil blir den ikke kastet. Ok, var bare nysgjerrig. Enkelte av de gamle bilene vil aldri stoppe nei. Jeg skulle kjøre en gammel Opel Rekord som var eid av en eldre dame. Bilen har nok ikke fått så mye stell, og det er mest sannsynlig den værste bilen jeg noensinne har kjørt. Alt vart tungt å håndtere, ingen servo, clutchen var treg og hard, gassen var treg. Det morsomste skjedde likevel når jeg skulle ut av bilen. Jeg dro i dørhåndtaket, og så snart døren var litt åpen sank den ned en to-tre cm. Vanvittig slark i hengslene. Fem minutter senere setter jeg meg inn i min egen Mercedes som er omtrent like gammel, og det var en befrielse, føltes nesten som nybil i forhold... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå