Sunniva81 Skrevet 3. desember 2010 #201 Del Skrevet 3. desember 2010 Tænk om vi kunne erstatta bokstaven J me P i alt som har mæ jul å gjøre. For ei hærlig ti de villa blitt.Vi villa ha en hel pulemåne mæ pulebord, pulefest, pulefrokost, pulenissa, pulegava,pulepynt og pulemat. Damen kunna glede sæ te puleaften når pulenissen kjæm. For itj å snakk om lillepuleaften, 1 & 2puledag.... Sånn e de :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. desember 2010 #202 Del Skrevet 4. desember 2010 Tænk om vi kunne erstatta bokstaven J me P i alt som har mæ jul å gjøre. For ei hærlig ti de villa blitt.Vi villa ha en hel pulemåne mæ pulebord, pulefest, pulefrokost, pulenissa, pulegava,pulepynt og pulemat. Damen kunna glede sæ te puleaften når pulenissen kjæm. For itj å snakk om lillepuleaften, 1 & 2puledag.... Sånn e de :gjeiper: Det jo nettop det som er så genialt med denne boken. Det er her vi erstatter J med P over en lav sko og med stor (pule)glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #203 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg har vært på pulehandel i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 5. desember 2010 #204 Del Skrevet 5. desember 2010 Du har vel ikke spolert pulebudsjettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #205 Del Skrevet 7. desember 2010 I dag har jeg virkelig overskredet pulebudsjettet og vel så det. Og jammen ble det bruk for både pulepapir og pulebånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 8. desember 2010 #206 Del Skrevet 8. desember 2010 Pulekort! Den litt følelsesløse, men pliktoppfyllende motsetningen til pule lenge... Ny leser her! Ding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 9. desember 2010 #207 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg har ikke begynt på pulehandelen ennå. Men jeg har skrevet puleliste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #208 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Pulekort! Engle: Pulelista er jo minst like viktig som selve pulehandelen, det er i hvert fall min erfaring Det er jo så viktig å få med seg alt; det skal tilfredsstilles på så mange områder, og man vil jo gjerne være grei og oppfylle puleønskene så langt det er mulig. Endret 10. desember 2010 av Bodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. desember 2010 #209 Del Skrevet 10. desember 2010 Ja,i førpulstida forbereder man seg med ymse forspill til den store pulekvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 10. desember 2010 #210 Del Skrevet 10. desember 2010 Idag skal jeg på pulebord... Er veldig spent på hva slags pulemat de serverer der... Skal ærlig talt innrømme at Pulegrøt ikke frister... Kanskje det er en pulebuffet med noe slikt: http://www.kvinneguiden.no/artikler/mat_som_sier_sex/54769 Forøvrig gleder jeg meg til pulebonusen! Det må vel være noe man forventer å få, men blir gledelig overrasket hvis den er større enn vanlig og kan gi deg flere pulegleder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. desember 2010 #211 Del Skrevet 11. desember 2010 Pulebonus = serieorgasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 1. november 2012 #212 Del Skrevet 1. november 2012 Burde ikke denne tas frem snart, nå som juleforumet er åpnet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. november 2012 Forfatter #213 Del Skrevet 1. november 2012 Synes du ikke det er litt tidlig å starte puleforberedelsene allerede i begynnelsen av november?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 1. november 2012 #214 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Synes du ikke det er litt tidlig å starte puleforberedelsene allerede i begynnelsen av november?? Næsj, vi har hatt nøyaktig en fin dag med snø, som nå regner bort. Om ikke DET gir pulestemning, så vet ikke jeg! Og pulegavene er begynt på for leeeenge siden! Og dessuten: jo lenger puleforberedelse, jo større puleglede! Endret 1. november 2012 av kaprifolen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. november 2012 #215 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg har kjøpt pulepapir i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 2. november 2012 Forfatter #216 Del Skrevet 2. november 2012 Det siste der har du utvilsomt helt rett i, Kaprifolen. Pøbelsara: Nå det gjelder pulepapir ser jeg at det ene bruksområdet etter det andre dukker opp. Utrolig hvor fantasifulle folk kan være! Hva bruker du det til, f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. november 2012 #217 Del Skrevet 2. november 2012 Å pokker, jeg glemte å kjøpe pulepapir i dag :sukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petita Skrevet 2. november 2012 #218 Del Skrevet 2. november 2012 Stakk innom bare for å hilse og si at jeg lo godt av tittelen på denne tråden :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 2. november 2012 Forfatter #219 Del Skrevet 2. november 2012 Stakk innom bare for å hilse og si at jeg lo godt av tittelen på denne tråden :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 4. november 2012 #220 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Jeg har også begynt med puleforberedelsene! Noen pulegaver er kjøpt eller bestilt, pulepapir er kjøpt og pulebordene har allerede begynt å fylle kalenderen. Endret 4. november 2012 av Sunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå