Gå til innhold

Det blir itj jul uten pul!

Malum

Anbefalte innlegg

Tænk om vi kunne erstatta bokstaven J me P i alt som har mæ jul å gjøre. For ei hærlig ti de villa blitt.Vi villa ha en hel pulemåne mæ pulebord, pulefest, pulefrokost, pulenissa, pulegava,pulepynt og pulemat. Damen kunna glede sæ te puleaften når pulenissen kjæm. For itj å snakk om lillepuleaften, 1 & 2puledag....

Sånn e de :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tænk om vi kunne erstatta bokstaven J me P i alt som har mæ jul å gjøre. For ei hærlig ti de villa blitt.Vi villa ha en hel pulemåne mæ pulebord, pulefest, pulefrokost, pulenissa, pulegava,pulepynt og pulemat. Damen kunna glede sæ te puleaften når pulenissen kjæm. For itj å snakk om lillepuleaften, 1 & 2puledag....

Sånn e de :gjeiper:

Det jo nettop det som er så genialt med denne boken. :strix: Det er her vi erstatter J med P over en lav sko og med stor (pule)glede.

:tre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg virkelig overskredet pulebudsjettet og vel så det.

Og jammen ble det bruk for både pulepapir og pulebånd! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pulekort! :tommelsmil:

Engle: Pulelista er jo minst like viktig som selve pulehandelen, det er i hvert fall min erfaring :opplyser: Det er jo så viktig å få med seg alt; det skal tilfredsstilles på så mange områder, og man vil jo gjerne være grei og oppfylle puleønskene så langt det er mulig. :nissekonekyss:

Endret av Bodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg på pulebord... Er veldig spent på hva slags pulemat de serverer der... Skal ærlig talt innrømme at Pulegrøt ikke frister... :eeeh:

Kanskje det er en pulebuffet med noe slikt: http://www.kvinneguiden.no/artikler/mat_som_sier_sex/54769

Forøvrig gleder jeg meg til pulebonusen! ;) Det må vel være noe man forventer å få, men blir gledelig overrasket hvis den er større enn vanlig og kan gi deg flere pulegleder! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
:overrasket: Synes du ikke det er litt tidlig å starte puleforberedelsene allerede i begynnelsen av november??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: Synes du ikke det er litt tidlig å starte puleforberedelsene allerede i begynnelsen av november??

Næsj, vi har hatt nøyaktig en fin dag med snø, som nå regner bort. Om ikke DET gir pulestemning, så vet ikke jeg!;)

Og pulegavene er begynt på for leeeenge siden!:jepp:

Og dessuten: jo lenger puleforberedelse, jo større puleglede!:opplyser:

Endret av kaprifolen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste der har du utvilsomt helt rett i, Kaprifolen. :jepp:

Pøbelsara: Nå det gjelder pulepapir ser jeg at det ene bruksområdet etter det andre dukker opp. Utrolig hvor fantasifulle folk kan være! Hva bruker du det til, f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også begynt med puleforberedelsene! Noen pulegaver er kjøpt eller bestilt, pulepapir er kjøpt og pulebordene har allerede begynt å fylle kalenderen.

:nissekonekyss:

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...