Nita Skrevet 2. desember 2009 #101 Del Skrevet 2. desember 2009 Også pulelunsj da.....den ligner nok litt på pulebord, men er nesten over før den er begynt selv om jeg har hørt at noen kan få i seg for mye pulebrus der også, og vi vet jo alle hva som kan skje da eller i noen tilfeller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 2. desember 2009 #102 Del Skrevet 2. desember 2009 Pulestemning behøver vel ingen forklaring vil jeg tro. Ei heller frøken Anti Pul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. desember 2009 #103 Del Skrevet 3. desember 2009 Ei heller frøken Anti Pul. Ottar? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 3. desember 2009 #104 Del Skrevet 3. desember 2009 Hun er nok temmelig prippen iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 3. desember 2009 #105 Del Skrevet 3. desember 2009 Når man bruker puleavslutning, synes mange at det blir litt for pulekort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 3. desember 2009 #106 Del Skrevet 3. desember 2009 :klø: Jeg trodde pulekort var den nye skjørtelengden jeg??? Men hva er pulegran? noe sånt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 4. desember 2009 #107 Del Skrevet 4. desember 2009 Å hjelpe meg, seks sider med *uling allerede. Og jeg klarte nesten å bli litt uvel allerede på side 1, her jeg sitter og spiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #108 Del Skrevet 5. desember 2009 Dæven, Vera, du er jaggu litt av en pulepusling! Her har dere holdt på å lage pulestemning i mitt fravær, ser jeg, og det er hygglig! Her har jeg vært opptatt med pulegaveinnkjøp og puleforberedelser generelt, men kommer sterkere tilbake. På tide med en pulepause nå snart, kjenner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 6. desember 2009 #109 Del Skrevet 6. desember 2009 I dag skal jeg utnytte meg av puleåpningstidene så jeg får unna noen pulegaver. Det bør vel hjelpe litt på pulestemningen å traske blandt andre folk i pulestria? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 6. desember 2009 #110 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Dæven, Vera, du er jaggu litt av en pulepusling! Jeg vet. Her har jeg vært opptatt med pulegaveinnkjøp og puleforberedelser generelt, men kommer sterkere tilbake. På tide med en pulepause nå snart, kjenner jeg! Det skjønner jeg godt, den mannen din må jo også være helt utslitt. Evt. ekstremt forventningsfull, tenker jeg. Endret 6. desember 2009 av Vera Vinge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananasen Skrevet 6. desember 2009 #111 Del Skrevet 6. desember 2009 Er det noen som har kjøpt seg puleforkle enda da? Må jo ikke søle pulegrøt på pulekjolen må vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. desember 2009 #112 Del Skrevet 6. desember 2009 Hmm.. men hva er egentlig pulegrøt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananasen Skrevet 7. desember 2009 #113 Del Skrevet 7. desember 2009 Pulegrøt= det pulestjernene får utover magen/brystet i slutten av pulefilmene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 7. desember 2009 #114 Del Skrevet 7. desember 2009 Hmm.. men hva er egentlig pulegrøt? Suzy da, det er da åpenbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. desember 2009 #115 Del Skrevet 7. desember 2009 Aha! Men da syns jeg puleforkle blir helt feil - er ikke det å dele grøten en stor del av gleden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 7. desember 2009 #116 Del Skrevet 7. desember 2009 Aha! Men da syns jeg puleforkle blir helt feil - er ikke det å dele grøten en stor del av gleden? Helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. desember 2009 #117 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg har lurt litt på sånne pulekuler...? Er det sånne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 7. desember 2009 #118 Del Skrevet 7. desember 2009 Her sniker jeg innom for å oppdatere meg etter feriefravær, men puledagboken er jammen meg ikke mye work-safe, hverken hva angår linker eller hva angår høylydte latterutbrudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. desember 2009 #119 Del Skrevet 7. desember 2009 Her sniker jeg innom for å oppdatere meg etter feriefravær, men puledagboken er jammen meg ikke mye work-safe, hverken hva angår linker eller hva angår høylydte latterutbrudd Men du har vel litt av hvert å rapportere, du som har vært i selveste *ulemarkedenes hjemland og alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #120 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg har lurt litt på sånne pulekuler...? Er det sånne? Det stemmer, Suzy. De har skjønt det i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå