Gå til innhold

Det blir itj jul uten pul!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Også pulelunsj da.....den ligner nok litt på pulebord, men er nesten over før den er begynt :sjokkert: selv om jeg har hørt at noen kan få i seg for mye pulebrus der også, og vi vet jo alle hva som kan skje da :kline::humpe: eller i noen tilfeller :sove:

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

Pulestemning behøver vel ingen forklaring vil jeg tro.

Ei heller frøken Anti Pul. :filer:

Skrevet
Ei heller frøken Anti Pul. :filer:

Ottar? :klø:

Skrevet

Når man bruker puleavslutning, synes mange at det blir litt for pulekort.

Skrevet

Å hjelpe meg, seks sider med *uling allerede. :overrasket: Og jeg klarte nesten å bli litt uvel allerede på side 1, her jeg sitter og spiser. :ler:

Skrevet

Dæven, Vera, du er jaggu litt av en pulepusling! :ler:

Her har dere holdt på å lage pulestemning i mitt fravær, ser jeg, og det er hygglig! :tommelsmil:

Her har jeg vært opptatt med pulegaveinnkjøp og puleforberedelser generelt, men kommer sterkere tilbake. På tide med en pulepause nå snart, kjenner jeg! :sukk:

Skrevet

I dag skal jeg utnytte meg av puleåpningstidene så jeg får unna noen pulegaver. Det bør vel hjelpe litt på pulestemningen å traske blandt andre folk i pulestria?

Skrevet (endret)
Dæven, Vera, du er jaggu litt av en pulepusling! :ler:

Jeg vet. :fnise:

Her har jeg vært opptatt med pulegaveinnkjøp og puleforberedelser generelt, men kommer sterkere tilbake. På tide med en pulepause nå snart, kjenner jeg! :sukk:

Det skjønner jeg godt, den mannen din må jo også være helt utslitt. Evt. ekstremt forventningsfull, tenker jeg. :ler:

Endret av Vera Vinge
Skrevet

Er det noen som har kjøpt seg puleforkle enda da? Må jo ikke søle pulegrøt på pulekjolen må vite!

Skrevet

Hmm.. men hva er egentlig pulegrøt?

Skrevet

Pulegrøt= det pulestjernene får utover magen/brystet i slutten av pulefilmene.

Skrevet

Aha! :lur:

Men da syns jeg puleforkle blir helt feil - er ikke det å dele grøten en stor del av gleden?

Skrevet
Aha! :lur:

Men da syns jeg puleforkle blir helt feil - er ikke det å dele grøten en stor del av gleden?

Helt klart! :tommelsmil:

Skrevet

Her sniker jeg innom for å oppdatere meg etter feriefravær, men puledagboken er jammen meg ikke mye work-safe, hverken hva angår linker eller hva angår høylydte latterutbrudd :rulle:

Skrevet
Her sniker jeg innom for å oppdatere meg etter feriefravær, men puledagboken er jammen meg ikke mye work-safe, hverken hva angår linker eller hva angår høylydte latterutbrudd :rulle:

Men du har vel litt av hvert å rapportere, du som har vært i selveste *ulemarkedenes hjemland og alt? :nissekonekyss:

Skrevet
Jeg har lurt litt på sånne pulekuler...?

Er det sånne?

Det stemmer, Suzy. De har skjønt det i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...