pøbelsara Skrevet 1. desember 2009 #81 Del Skrevet 1. desember 2009 Det jeg lurer på, er om årets pulebukk blir den samme som i fjor. >Eller er det nye kandidater? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 1. desember 2009 #82 Del Skrevet 1. desember 2009 pøbelsara skrev: Det jeg lurer på, er om årets pulebukk blir den samme som i fjor. >Eller er det nye kandidater? Ordentlige pulegriser begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. desember 2009 #83 Del Skrevet 1. desember 2009 Men tro om han der siste har blå pulestake, eller kjører han forgylt med diamanter, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 1. desember 2009 #84 Del Skrevet 1. desember 2009 ashera skrev: Men tro om han der siste har blå pulestake, eller kjører han forgylt med diamanter, tro? Jeg tror han har et godt utvalg. For en pulenisse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. desember 2009 #85 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Disse ble viet i en låve. De hadde vel bryllupsnatten i en pulekrubbe full av høy, da? Endret 1. desember 2009 av ashera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. desember 2009 #86 Del Skrevet 1. desember 2009 Men Bodillen, er ikke puledagbok sånn man driver med når man er prøver, da... det finnes jo liksom tiss- og datobaserte puledagbøker, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. desember 2009 #87 Del Skrevet 2. desember 2009 Høh! Jeg syns da puledagbøker må være fritt for alle - selv om vi bare prøver å ha en fin pulehøytid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. desember 2009 #88 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Suzy skrev: Høh! Jeg syns da puledagbøker må være fritt for alle - selv om vi bare prøver å ha en fin pulehøytid Jeg er enig med Suzy. Prøverne kan ha puledagbøker og vi andre kan ha. Selv om det eneste vi ønsker oss er en høytidelig og vakker puletid. Endret 2. desember 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. desember 2009 #89 Del Skrevet 2. desember 2009 Her driver de med pulebakst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 2. desember 2009 #90 Del Skrevet 2. desember 2009 Æææææææsj! Her er det bilde av puletorsk, forresten. Vi kan i alle fall late som om det er torsk, selv om fiskene ser litt mer seiaktige ut, det må jeg som en havets kvinne innrømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 2. desember 2009 #91 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg tør ikke åpne lenkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. desember 2009 #92 Del Skrevet 2. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. desember 2009 #93 Del Skrevet 2. desember 2009 Jammen er det gøy med denne boken. Man kommer liksom i riktig stemning. Det eneste problemet er at man må holde tungen rett i munnen når man snakker om juleting med utenforstående. Det er ikke i alle situasjoner at det er helt på sin plass å bytte ut J med P. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 2. desember 2009 #94 Del Skrevet 2. desember 2009 Nei, man må sørge for puleavslutning i slike tilfeller. Kanke pule hvorsomhelst og nårsomhelst. Men det er som vi vet slitsomt med for mange puleavslutninger. Og satser man kun på puleavslutning, kan det lett bli barn, noe som igjen fører til enda større press i adventstiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 2. desember 2009 #95 Del Skrevet 2. desember 2009 ashera skrev: Nei, man må sørge for puleavslutning i slike tilfeller. Kanke pule hvorsomhelst og nårsomhelst. Men det er som vi vet slitsomt med for mange puleavslutninger. Og satser man kun på puleavslutning, kan det lett bli barn, noe som igjen fører til enda større press i adventstiden. Jeg ler og ler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 2. desember 2009 #96 Del Skrevet 2. desember 2009 Aricia skrev: Jeg ler og ler. Jeg også. Men jeg sliter litt med å finne ut hva pulegirlander er for noe. Kan noen kreative sjeler her inne hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 2. desember 2009 #97 Del Skrevet 2. desember 2009 Hm, det finnes stikkete, barnålsbaserte pulegirlandere som nok er foretrukket av de som driver med SM. Så har du de med blinkende rødt lys som brukes i puledisktriktet. De med flerfarget lys brukes nok til å markere harrypul. Men noen klarer seg jo med en enkelt pulelykt. (og Aricia, din pingle, dette er en wikipedialink, så du trenger ikke å feige ut nå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. desember 2009 #98 Del Skrevet 2. desember 2009 Dette må vel være pulepynt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. desember 2009 #99 Del Skrevet 2. desember 2009 Suzy skrev: Dette må vel være pulepynt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. desember 2009 #100 Del Skrevet 2. desember 2009 Pulestjerne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå