Fresi Skrevet 1. desember 2009 #21 Del Skrevet 1. desember 2009 Man bør vente med jobbpulekosen til pulebordet mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg mener vi kom frem til det pulestjernene har vakkert dandert på magen/i ansiktet på slutten av pulefilmen. Ah, da husket jeg ikke feil! Du har også hørt om denslags filmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 1. desember 2009 #23 Del Skrevet 1. desember 2009 Pulebord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 1. desember 2009 #24 Del Skrevet 1. desember 2009 Ah, da husket jeg ikke feil! Du har også hørt om denslags filmer? Pulegrøten er nok det som kalles "happy ending" i den slags filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #25 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Pulebord? Pulebord, ja. Jeg var på ett på lørdag, og jeg tror jeg hadde i hvert fall to pulekos-muligheter. Imidlertid var jeg ikke så innmari inntrisert. Endret 1. desember 2009 av Bodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 1. desember 2009 #26 Del Skrevet 1. desember 2009 Ah, da husket jeg ikke feil! Du har også hørt om denslags filmer? Bare hørt om, ikke sett. Selvfølgelig. Pulebord? Solid bør det jaffal være. Pulehus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 1. desember 2009 Pulegrøten er nok det som kalles "happy ending" i den slags filmer. Æsj, jeg synes sånn happy ending blir litt klissent jeg, ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 1. desember 2009 #28 Del Skrevet 1. desember 2009 Æsj, jeg synes sånn happy ending blir litt klissent jeg, ass. Og det hjelper jo ikke akkurat med sukker og kanel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 1. desember 2009 #29 Del Skrevet 1. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #30 Del Skrevet 1. desember 2009 Bare hørt om, ikke sett. Selvfølgelig. Solid bør det jaffal være. Pulehus? Hønan Agda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 1. desember 2009 #31 Del Skrevet 1. desember 2009 Pulegate = Red light district Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #32 Del Skrevet 1. desember 2009 Og det hjelper jo ikke akkurat med sukker og kanel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 1. desember 2009 #33 Del Skrevet 1. desember 2009 Hønan Agda! Fantatisk! Lurer veldig på hvordan du googlet deg frem til det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 1. desember 2009 #34 Del Skrevet 1. desember 2009 JAA!! [quote name='pøbelsara' date='01.12.2009 (11:22) Men hva er egentlig pulegrøt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 1. desember 2009 #35 Del Skrevet 1. desember 2009 sjikkli heldig med den siteringa. *gidder ikke fikse* Pulehysteri? Når alle egentlig har mer enn nok men stresser dagen lang for å få mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #36 Del Skrevet 1. desember 2009 Fantatisk! Lurer veldig på hvordan du googlet deg frem til det der. Du, Hønan Agda er viden kjent for dem som har vært på jevnlige harryturer de siste tiårene, altså. Jeg vet dette bare blir fryktelig teit og feil å si nå, men jeg har faktisk aldri vært der! Helt sant! JAA!! Ja, og de er noen pulenek, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. desember 2009 #37 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg har også bare hørt om Hönan Agda. Det er jo (visstnok) et pulehus med lange tradisjoner. Puleoratiorium. Et musikkverk for kor, orkester og solister som handler om det glade pulebudskap. Endret 1. desember 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #38 Del Skrevet 1. desember 2009 Puleoverraskelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 1. desember 2009 #39 Del Skrevet 1. desember 2009 Bare hørt om, ikke sett. Selvfølgelig. Solid bør det jaffal være. Absolutt. Og det hjelper jo ikke akkurat med sukker og kanel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananasen Skrevet 1. desember 2009 #40 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Reisen til pulestjernen: diverse googling for å finne pulefilmer Puletreselger: en som aktivt oppsøker andre par for å få litt puleglede? Endret 1. desember 2009 av Ananasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå