Malum Skrevet 1. desember 2009 #1 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Den opprinnelige tanken var å gjenåpne fjorårets puledagbok, som jeg ba om å få stengt da sesongen var ugjenkallelig slutt, men det lar seg ikke gjøre Jeg har skiftet brukernavn et par ganger siden dengang, og moderator kan visst da ikke vite om det faktisk er den opprinnelige dagbokeieren som ber om gjenåpning. Og sånt kan vi jo ikke ha noe av, eller hva?? Vel, nå er i hvert fall sesongen over oss igjen, og åpner for (vel)lystige ordspill, samt folkelig tolkning av begreper, gjenstander, sangtitler, gjøremål osv som hører høytiden til. Legg for all del ikke bånd på dere, vær frie! Vulgærkulturen lenge leve! For nye lesere, eller den som trenger en oppfriskning fra fjorårets eskapader: her er den første versjonen av Pulekvad. Endret 3. desember 2010 av Bodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 1. desember 2009 #2 Del Skrevet 1. desember 2009 Kom jeg først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg kom forresten over en reklame i går: Pulekupp! Min første tanke var at det må være en ONS med en man man plukker opp på byen som viser seg å være dritbra, selv om det var sent og det som egentlig var mest fristende hadde tatt kvelden for lengst? Andre idéer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 1. desember 2009 Kom jeg først? Ajaj, ivrig, Aricia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 1. desember 2009 #5 Del Skrevet 1. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 1. desember 2009 #6 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg kom forresten over en reklame i går: Pulekupp! Min første tanke var at det må være en ONS med en man man plukker opp på byen som viser seg å være dritbra, selv om det var sent og det som egentlig var mest fristende hadde tatt kvelden for lengst? Andre idéer? En særdeles vellykket åpning forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 1. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 1. desember 2009 #8 Del Skrevet 1. desember 2009 Nå kom jeg i sjikkeli pulestemning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 1. desember 2009 #9 Del Skrevet 1. desember 2009 Så koselig, Fresi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 1. desember 2009 #10 Del Skrevet 1. desember 2009 Pulekupp! Dette lover godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 1. desember 2009 Pulefristelser: Flørting med langt yngre og yppigere mennesker enn den man faktisk er i et fast forhold/gift med. Tvi vøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 1. desember 2009 #12 Del Skrevet 1. desember 2009 Pulefristelser: Flørting med langt yngre og yppigere mennesker enn den man faktisk er i et fast forhold/gift med. Tvi vøre! Pulekaker: Kjønnsvorter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 1. desember 2009 #13 Del Skrevet 1. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 1. desember 2009 #14 Del Skrevet 1. desember 2009 Så koselig, Fresi! Veldig. Heldigvis ikke en eneste pulenisse i sikte, og godt er det siden jeg er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #15 Del Skrevet 1. desember 2009 Sitat: "Pulens gleder finner du ikke under treet, men dypt i ditt hjerte..." Må det værra så avansert, a'? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. desember 2009 #16 Del Skrevet 1. desember 2009 Åpningen av 2009-sesongens pulebok! Siden dette er en ny bok, så lanserer jeg det selvforklarende begrepet puleglede. : Men hva er egentlig pulegrøt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 1. desember 2009 #17 Del Skrevet 1. desember 2009 Veldig. Heldigvis ikke en eneste pulenisse i sikte, og godt er det siden jeg er på jobb. For mye *ulekos på jobb blir fort feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #18 Del Skrevet 1. desember 2009 Pulekaker: Kjønnsvorter. Du er et naturtalent, elglefjes! Veldig. Heldigvis ikke en eneste pulenisse i sikte, og godt er det siden jeg er på jobb. Litt pulekos på jobben er da ikke så uvanlig? Nei, la nå folk få kose seg i høytiden, sier jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 1. desember 2009 #19 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Men hva er egentlig pulegrøt? :klø: Jeg mener vi kom frem til det pulestjernene har vakkert dandert på magen/i ansiktet på slutten av pulefilmen. Endret 1. desember 2009 av -Englefjes- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #20 Del Skrevet 1. desember 2009 Åpningen av 2009-sesongens pulebok! Siden dette er en ny bok, så lanserer jeg det selvforklarende begrepet puleglede. : Men hva er egentlig pulegrøt? :klø: Puleglede! Pulegrøt mener jeg må være det som gjerne etterlates på damenes mage, bryster eller ansikt i slike pulefilemer (som jeg selvsagt kun har hørt om) dere vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå