Anglofil Skrevet 9. oktober 2012 #41 Skrevet 9. oktober 2012 Har mensen ca hver måned. Dvs jeg går tre uker på og en uke av. Mvh Yvonne
Anoia Skrevet 9. oktober 2012 #42 Skrevet 9. oktober 2012 Ca. hver 3-4 mnd, da begynner kroppen min å hinte til at det er på tide med en runde
Dolly-Duck Skrevet 9. oktober 2012 #43 Skrevet 9. oktober 2012 Bare så dere vet det så er det fullt mulig å ha mensen i 9 -10 dager. Jeg hadde mensen i alt fra 10 - 14 dager når jeg ikke gikk på p piller. Fikk noen piller av legen før det, husker ikke hva det var, som kortet det ned noe. Men blødde fremdeles i 9 - 10 dager. Og ja, det er synd på oss:P
Gjest Uteliggerbruker Skrevet 9. oktober 2012 #44 Skrevet 9. oktober 2012 Når man er gravid har man ikke mensen. Noen kvinner opplever å ha blødninger under graviditeten som kan forveksles med mensen, men dette er heller unntaket enn regelen. Det som er synd er om man blir gravid mens man går på pillen og ikke merker det fordi man er vant til å hoppe over den pillefrie uka og dermed ikke har noen blødning. Hvis man f.eks ikke ønsker seg baby kan man være så uheldig å ikke oppdage at man er gravid før det er for sent å vurdere abort. Det er som det blir sagt ovenfor ikke påvist skade på foster som følge av at mor har brukt p-piller under svangerskapet.
Noteknekk Skrevet 10. oktober 2012 #45 Skrevet 10. oktober 2012 Med p-piller pleier jeg å ta tre brett om gangen, så har da mensen hver 10. uke. Fungerer fint for meg og legen min sa at det var helt greit og ganske vanlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå