Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

kristian82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke::klem:

:fnise:

:vinke::kyss:

Halllooooo :vinke:

:hallo: Skjer a virrevappster? :nigo:

Jeg har vært å sett Avatar :nigo:

Dødsbra !

:vinke: Det er notert. Syns dicaprio er kul jeg. :snurt:

Ja sønnen min gleder seg veldig til jul :nigo: Jeg gleder meg jeg også.

:tommelopp: Samme her.

:fise: innom og sier :hallo:

Så hyggelig. :fnise::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ene elsker å leke i vannet, så det går bare fint. Han andre er heller litt i tvil, men står i ro til jeg er ferdig å dusje og shampoonere han :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ene elsker å leke i vannet, så det går bare fint. Han andre er heller litt i tvil, men står i ro til jeg er ferdig å dusje og shampoonere han :nigo:

:ler: Det hadde ikke gått med min katt :fnise: Føner du dem også?

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det Mia? Er sønnen din blitt bedre?

:jepp: sønnen min er frisk igjen. Og jeg har det også bare bra! Hva med deg da? :)

Jeg kunne ikke badet mine katter jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det hadde ikke gått med min katt :fnise: Føner du dem også?

Han som ikke liker å bade, liker å bli fønet. Han nyter det. Jeg har rare katter, bare å innse det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som ikke liker å bade, liker å bli fønet. Han nyter det. Jeg har rare katter, bare å innse det :fnise:

:fnise: det hørtes litt rart ut ja.. Svigermor hadde en hund en gang som elsket å bli støvsugd.. Men så var hun livredd for f.eks tordenvær og sånn.. og svigermors støvsuger bråker SKIKKELIG!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: sønnen min er frisk igjen. Og jeg har det også bare bra! Hva med deg da? :)

Jeg kunne ikke badet mine katter jeg heller.

Så bra :tommelopp: Jeg har det også bare bra :fnise:

:ler:

:fnise: det hørtes litt rart ut ja.. Svigermor hadde en hund en gang som elsket å bli støvsugd.. Men så var hun livredd for f.eks tordenvær og sånn.. og svigermors støvsuger bråker SKIKKELIG!! :fnise:

:skratte: Støvsugd?! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det digger min pus og. Elsker støvsugeren! Kunne sikkert ha støvsuget han i timesvis, han blir aldri lei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det digger min pus og. Elsker støvsugeren! Kunne sikkert ha støvsuget han i timesvis, han blir aldri lei :fnise:

:dåne: Min løper og gjemmer seg under sofaen med en gang jeg bare tar i støvsugeren :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av kattene er redd støvsugeren, men han andre er kanskje litt skeptisk og vil helst ikke at den skal komme innen 30 cm fra han. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen av kattene er redd støvsugeren, men han andre er kanskje litt skeptisk og vil helst ikke at den skal komme innen 30 cm fra han. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Min løper og gjemmer seg under sofaen med en gang jeg bare tar i støvsugeren :fnise:

Sånn er den ene av mine også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

:vinke: fra :nissegutt:

:vinke:

:vinke: fra :nissegutt:

Nå har jeg badet begge kattene til jul. Nå vasker dem seg helt fortvilt! :fnise:

:skratte:

:ler:

:fnise: Det gjør jeg også. :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...