Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?


kristian82

Anbefalte innlegg

Han har vært borte i fem og et halvt år, og profilen sier at den siste besøkende-blokkering er deaktivert. Var den sånn før han forsvant? Utrolig at dagboka hans fortsatt er oppe, og det samme med profilen... Trodde det ble slettet etter et par års inaktivitet...? 

Men hvor han enn er, jeg håper han har det bra og er lykkelig 🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er fordi vi holder den i gang at den ikke er slettet? Ikke vet jeg, men savner Kristian gjør jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Ja. :sukk: ...men vi holder tråden i gang. I tilfelle han en dag husker på at han har glemt oss, da skal han komme
tilbake til et oppvarmet rom med ulmende peisglør. :) Vi er trofaste sånn...

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er det det som skal til for at tråden får leve...ja, da fortsetter jeg å svinse innom og rydde og vaske
og sette friske blomster i vinduet, ved siden av diger led-lykt så han finner veien hjem. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 måneder senere...

                                                  Nå får vi pynte til påske. Vi leter fremdeles. :goodbye: Hvor er du Kristian!

8b09d51392a8e629924852dc02e18215.jpg

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vært borte i seks og et halvt år... Det er jo helt utrolig at folk venter fortsatt... Kommer han tilbake?

See the source image

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Han var...er...en veldig, veldig trivelig kar, så det er en selvfølge at jeg og vi som forum-kjente ham,
venter på en god persons tilbakekomst. :jepp: Velkomstlapskausen skal stå klar, for å si det sånn. 

Kanskje er det slik at om sjakkens verden først får tak i en, så kan den sluke en med hud og hår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Jeg viderefører en rosa dagboks fløyelsmyke hilsen til vår alles Kristian. Godt nytt år til deg fra meg. :) 🌹 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Nå er det sommer og en liten venn overtar som hunden i tråden og jeg har fortalt den alt om
alle dobermenns godbit. God sommer Kristian...et sted der ute i galaksen.  :)  *venter trofast* 
NNIO73JISJF6I5EHCMWCBZKROU.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...