Gå til innhold

Tips til julefilmer?


Snop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Home alone 1 og 2

Astrid Lindgrens jul

Jeg skal selv ha "Nissene på låven"-maraton, men hele serien tar jo timesvis i seg selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julenissen 1: Nå er det jul - igjen

Tre nøtter til askepott

Reisen til Julestjernen

Hjemme alene 1 og 2

Og juletegnefilmer av Donald, Mikke og Pluto

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Family Stone

The Holiday

Julenissen 1-3

Love Actually

Eight Crazy Nights

Mirakel

Polarekspressen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Misstiles har tatt den med, men det er den viktigste julefilmen av de alle:

POLAREKSPRESSEN!

I går ble det pyntet til jul, pakkekalenderene hengt opp, første lys i adventsstaken tent, og vi så på polarekspressen med hjemmelaged kakao. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grinchen, eller hvordan det nå staves. Fantastisk søt film som gir julestemning.

Dickens En julefortelling med gjerrige Scrooge som hater jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dickens En julefortelling med gjerrige Scrooge som hater jula.

Har du sett den nye versjonen? Gleder meg til å se den, har ikke fått sett den enda. Håper ikke de har "hollywoodisert" den altfor mye...

Venter fortsatt på den dagen de skal lage film av piken med svovelstikkene. Må jo fylles ut litt for å lage en hel film men. Er nok stygt redd for at om de lager film av den så vil det bli happy ending og at den blir ødealgt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett den nye versjonen? Gleder meg til å se den, har ikke fått sett den enda. Håper ikke de har "hollywoodisert" den altfor mye...

Venter fortsatt på den dagen de skal lage film av piken med svovelstikkene. Må jo fylles ut litt for å lage en hel film men. Er nok stygt redd for at om de lager film av den så vil det bli happy ending og at den blir ødealgt...

Takk for tipset! Har ikke fått med meg den nye versjonen med Carrey før nå nettopp. Har forventninger til den, med ham som Scrooge, ja.

Men huff, leste nettopp at det er en animasjonsfilm. Jeg liker ikke high-tech animasjonsfilmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ha julebonanza med venninnene i kveld, og da er det "A Nightmare before Christmas" og "Muppets Christmas Carol" som står på menyen =) Selvsagt sammen med uhensiktsmessig store mengder marsipan, julebrus og pepperkaker siden det ENDELIG er lov :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for tipset! Har ikke fått med meg den nye versjonen med Carrey før nå nettopp. Har forventninger til den, med ham som Scrooge, ja.

Men huff, leste nettopp at det er en animasjonsfilm. Jeg liker ikke high-tech animasjonsfilmer.

Stemmer det ja, men har sett noen klipp og den ser ut til å være veldig bra laget! Den beste julefilmen, polarekspressen er jo og animasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...