Gå til innhold

Barbert nedentil

Gjest Gjest_Kåre_*

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet
Det holder ikke - du må nok vise meg :)

:ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Maja_*
Skrevet

Jeg liker best glattbarbert - både på meg og ham. :nigo: Jeg må innrømme at jeg er blitt litt sløvere etter at jeg ble sammen med mannen, men om bare jeg får mannet meg opp til å ta brasiliansk skal det bli andre boller. :5:

Skrevet

Jeg er i 20-årene og barberer helt glatt. Foretrekker det :)

Gjest Gjest_Kåre_*
Skrevet
Men spør du meg om jeg barberer meg nedentil svarer jeg ja, men det betyr ikke at jeg ikke har et hårstrå der nede. Skjønner du?

Da er vi jo enige! Helt eller delvis barbert er det som menes i denne tråden. Akkurat som jeg skrev i mitt forrige innlegg.

Skrevet

Og om jeg barberer bikinilinjen, så barberer jeg meg også. Mener jeg.

De vennene jeg har som jeg snakker om slikt med, så har jeg ingen som ikke fjerner hår nedentil på ett eller annet nivå.

Og av menn så har jeg bare opplevd en som ikke har trimmet i det hele tatt, og han kunne med hell gjort det, da hårene var lenger enn penisen hans.

Skrevet

Noen som har mye hår i rompa her? Trimmer dere det også?

Er vrient å komme til der :sukk:

Gjest Gjest_Kåre_*
Skrevet
Og om jeg barberer bikinilinjen, så barberer jeg meg også. Mener jeg.

De vennene jeg har som jeg snakker om slikt med, så har jeg ingen som ikke fjerner hår nedentil på ett eller annet nivå.

Og av menn så har jeg bare opplevd en som ikke har trimmet i det hele tatt, og han kunne med hell gjort det, da hårene var lenger enn penisen hans.

Så var vi ikke enige alikevel. Men skal jeg følge din logikk, så er jeg barbert på hodet. Som en analogi til bikinilinjen. Frisørern fjerner nemlig hårene i nakken.

Jeg tror også det er få (med hel behåring) som aldri justerer på noe, i hvert fall blant kvinner. Og det er ikke disse jeg tenkte på i denne tråden.

Gjest Purple Haze
Skrevet
Noen som har mye hår i rompa her? Trimmer dere det også?

Er vrient å komme til der :sukk:

*Utleverende innlegg følger* :

Her er det kjæresten som er min personlige frisør. Elsker at han barberer meg ;)

Et pluss i så måte, er jo at han kommer til over alt :lur:

Gjest MikeWaters
Skrevet
Kødder du? Snakker du med kompiser om slikt??

Yupp, ikke med alle - men med utvalgte. Har en kompis jeg kan snakke med alt om, en fantastisk bra mann, helt uten fordommer.

Skrevet
Så var vi ikke enige alikevel. Men skal jeg følge din logikk, så er jeg barbert på hodet. Som en analogi til bikinilinjen. Frisørern fjerner nemlig hårene i nakken.

Jeg tror også det er få (med hel behåring) som aldri justerer på noe, i hvert fall blant kvinner. Og det er ikke disse jeg tenkte på i denne tråden.

Og hvor mye må man da barbere for å være barbert i din verden?

Gjest Gjest_Kåre_*
Skrevet
Og hvor mye må man da barbere for å være barbert i din verden?

Som sagt regner jeg en dame som har hel behåring, men justerer bikinijinjen og evnt lengden, til IKKE å være barbert. Jmf at jeg med min tradisjonelle korte herreklipp ikke er barbert selv om håret er aldri så mye formet.

Hvis man barberer seg innenfor den vanlige bikinilinjen og har "stripe" eller "trekant", så er man barbert. Da er man riktignok ikke "helt" glattbarbert, men alikevel (delvis) barbert.

Skal man følge din definisjon, så tror jeg nesten alle kvinner plasserte seg i gruppen barbert.

Skrevet

Hm... SÅ om jeg kun har behåring på venusberget, og ikke bakover og trimmer bikinilinjen, men er naturlig glatt ellers, så er jeg ikke barbert?

Jeg mener som sagt at det er mange kategorier, aldri klippet eller barbert, trimmet eller barbert, barberte lepper, glattbarbert.

JEg tror de fleste kvinner vil befinne seg i de tre siste kategoriene, også de som ikke frekventerer KG:

(da stemmer parallellen med hår på hodet også, ser du)

Skrevet

Leste i en avis om en undersøkelse fra RFSU som fastslo at de fleste kvinner (9 av 10) har besøk av saks eller høvel der nede - i motsetning til at behåringen er helt viltvoksende. Dette betyr dog ikke at 90 % av kvinnene er barberte - helt eller delvis. Hvor mange dette er aner jeg ikke.

Gjest Gjest_Kåre_*
Skrevet
Hm... SÅ om jeg kun har behåring på venusberget, og ikke bakover og trimmer bikinilinjen, men er naturlig glatt ellers, så er jeg ikke barbert?

Jeg mener som sagt at det er mange kategorier, aldri klippet eller barbert, trimmet eller barbert, barberte lepper, glattbarbert.

JEg tror de fleste kvinner vil befinne seg i de tre siste kategoriene, også de som ikke frekventerer KG:

(da stemmer parallellen med hår på hodet også, ser du)

Svar på spørsmålet er definitivt et JA. Hvis kjønnsleppene er barbert, så er man også barbert nedentil selv om noe hår beholdes på venusberget. Dette også i henhold til mine tidligere beskrivelser:

"Hvis man barberer seg innenfor den vanlige bikinilinjen og har "stripe" eller "trekant", så er man barbert. Da er man riktignok ikke "helt" glattbarbert, men alikevel (delvis) barbert."

Skrevet (endret)
Men må man ikke ha ca 1 cm med hår før man tar ny voksing? Kan vel ikke være så særlig fint i "mellomfasen"?

Nei - det er kun før første voksing. Etterpå holder det med en halv cm. Det er passe til omtrent hver fjerde uke for de fleste.

Ellers - barebering er SELVSAGT ikke enten alt eller ingenting. Hvor dum må man være for å komme med en slik uttalelse? Så lenge man barberer et sted mellom bare litt eller alt, så er man barbert. Åpenbart. Tar man alt er man glattbarbert. Tar man mindre enn alt så er man i en eller annen grad barbert.

Slike selvfølgeligheter som dette burde være unødvendig å presisere for normalt oppegående mennesker. Det er like toskete som å si at sex uten samleie ikke er sex.

Endret av Rimmern
Skrevet

Jeg var glattbarbert i mange år, men sluttet med det ikke lenge etter jeg traff mannen min. Ikke fordi jeg er sløv, men fordi han foretrekker hårete, men trimmet, fitte. Han synes det kan være spennende at jeg tar alt innimellom, men da blir det ofte problemer med kløe osv., som man blir kvitt etter noen ganger når man gjør det på fast basis, derfor gjør jeg det ikke særlig ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...