Gå til innhold

Barbert nedentil

Gjest Gjest_Kåre_*

Fremhevede innlegg

Skrevet
Da jeg var singel pleide jeg barbere helt, og bare spare igjen en liten stripe foran. Jeg er 42.

Når du har igjen en stripe foran så har du ikke barbert helt. Det blir som å si "Jeg barberer meg helt bortsett fra at jeg ikke barberer meg helt."

Det er forøvrig ikke noe galt med stripen :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet
Når du har igjen en stripe foran så har du ikke barbert helt. Det blir som å si "Jeg barberer meg helt bortsett fra at jeg ikke barberer meg helt."

Det er forøvrig ikke noe galt med stripen :-)

Din flisespikker ;) Du skjønte vel hva jeg mente, eller skal jeg tegne det for deg? :fnise:

Stripa viser jo bare vei da :lur:

Skrevet
Utrolig at dere snakker om sånt, grøss! Skulle tatt seg ut om jeg hadde luftet slike tema overfor kameratene, tror de ville blitt rystet eller noe. Men ellers er det fornuft i innlegget ditt.

Vi (voksne jenter) snakker vel om "sånt, grøss", fordi vi liker levende menn (mennesker) bedre enn de androgyne som barberer bort det meste som heter mannlige kjennetegn på kroppen. Det vil du kanskje forstå når du blir voksen selv... Kansje ikke kamerater er de rette til å svare på hva (vi) voksne kvinner liker...Grøss, eller noe...

Skrevet

Tok alt en gang fordi kjæresten min ville prøve det. Jeg var skeptisk og sa jeg kunne ville gjøre det om han gjorde det.

Etter den gangen har jeg fortsatt - det er herlig! Bare positive sider ved det =)

Men bruker epilator, da. Barbering bare klør :frustrert:

Skrevet
Vi (voksne jenter) snakker vel om "sånt, grøss", fordi vi liker levende menn (mennesker) bedre enn de androgyne som barberer bort det meste som heter mannlige kjennetegn på kroppen. Det vil du kanskje forstå når du blir voksen selv... Kansje ikke kamerater er de rette til å svare på hva (vi) voksne kvinner liker...Grøss, eller noe...

Haha .. godt sagt!:fnise:

Lurer på hvordan i all verden dagens unge vil takle de skrekkinngydende mengder med hår både på egen og ektefelles kropp etter ... la oss si 25 års ekteskap!

For ikke pokker om jeg tror at begge vil fortsette dette hårfjerningsnaziregimet for all framtid.

Og det blir ikke akkurat mindre hår med årene, heller! :)

Gjest Gjest_Stinelin_*
Skrevet
Tok alt en gang fordi kjæresten min ville prøve det. Jeg var skeptisk og sa jeg kunne ville gjøre det om han gjorde det.

Etter den gangen har jeg fortsatt - det er herlig! Bare positive sider ved det =)

Men bruker epilator, da. Barbering bare klør :frustrert:

Hvordan klarer du å bruke epilator? Jeg bruker det på leggene og bikinilinjen, men jo nærmere jeg kommer "sentrum" jo verre blir det.

Har hatt min en stund, kanskje det finnes nye typer som er mindre smertefulle?

En dag, når motet blir stort nok må jeg prøve brasiliansk voksing.

Skrevet (endret)

Jeg er 23, og alle venninnene mine(20-27år)fjerner hårene nedentil. De fleste tar alt, men noen liker å ha en stripe.

Personlig liker jeg å variere litt mellom helt glatt, stripe, og en velfrissert "trekant" over klitten mens alt under er fjernet.

Jeg har også ved et tilfelle barbert vekk det meste, men laget forbokstaven til kjæresten av det gjenværende. Dette var bursdagen hans, og han syntes det var kjempestas :fnise:

Endret av MissCoverdale
Skrevet

Jeg er 21, og alle venninnene mine på omtrent samme alder barberer seg nedentil. I hvert fall som jeg vet om :)

Skrevet

Du misforstår. Dette har ikke med preferanser på barberingsfronten å gjøre, men om å brette ut privatlivet sitt for andre. Nå er jeg en voksen mann, og nettopp derfor ville jeg aldri delt slike intime opplysninger med andre. I mitt univers snakker nemlig ikke voksne mennesker med andre om underlivet sitt. Kanskje de voksne jenter ennå ikke har vokst opp?

Gjest MikeWaters
Skrevet
I mitt univers snakker nemlig ikke voksne mennesker med andre om underlivet sitt.

I melkeveien er det dog litt vanligere, selv blant voksne!

Gjest Fernando Torres
Skrevet

Mitt synspunkt er at helt barberte jenter er aller deiligst, og vanligst. Spesielt litt lubne modne damer kler glattbarbert.

Skrevet
Mine egne erfaringer de siste årene fra samme aldersgruppe er at ingen har tatt mer enn bikinilinjen.

Og her på KG virker det som om nesten alle barberer seg. Forvirrende.

Men i min bok så barberer man seg når man tar bikinilinjen også. Skjønner?

Egentlig burde du laget en undersøkelse på de som ALDRI har hatt en saks eller en høvel i nærheten av kjønnet, kontra de som gjør det til en viss grad.

Selv har jeg braziliansket meg de siste fem årene, beholder som regel en stripe, med mindre partner har andre ønsker. Har ingen ting å si om jeg er singel eller i forhold.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Denne tråden får over 30 svar, tror jeg :)

Du vant :)

Skrevet
I melkeveien er det dog litt vanligere, selv blant voksne!

Kødder du? Snakker du med kompiser om slikt??

Skrevet

Er ikke det ganske vanlig? Hvem hudpleier går du til, tar hun underlivet også? Hvor mye koster det? Tar hun bare bikini? Osv. Det er rimelig vanlig i min melkevei.

Gjest Gjest_Kåre_*
Skrevet

Egentlig burde du laget en undersøkelse på de som ALDRI har hatt en saks eller en høvel i nærheten av kjønnet, kontra de som gjør det til en viss grad.

Selv har jeg braziliansket meg de siste fem årene, beholder som regel en stripe, med mindre partner har andre ønsker. Har ingen ting å si om jeg er singel eller i forhold.

For det første, jeg lager ikke en undersøkelse om hva brukere av KG (og spesifikt de som benytter dette underfora)har av preferanser når det gjelder barbering. Mitt spørsmål gikk mer på hva som er vanlig i befolkningen forøvrig i MOTSETNIMG til hva man i utallige tråder får inntrykk av her på KG.

For det andre, så tror jeg at det er få kvinner med full behåring som aldri justerer dotten. Når jeg bruker begrepet "barbert nedentil", så regner jeg ikke med de som f eks bare justerer bikinilinjen.

Jeg kunne selvfølgelig vært mer spesifikk og si at jeg med barbering mener helt eller delvis. Dvs. at de som beholder en stripe regner jeg som barbert - likeså de som har trekant og er barbert under.

Skrevet
Du skjønte vel hva jeg mente, eller skal jeg tegne det for deg? :fnise:

Det holder ikke - du må nok vise meg :)

Skrevet

La nå de anonyme drittungetrollene krangle seg imellom.

Skrevet

Men spør du meg om jeg barberer meg nedentil svarer jeg ja, men det betyr ikke at jeg ikke har et hårstrå der nede. Skjønner du?

Gjest målfid
Skrevet

Men må man ikke ha ca 1 cm med hår før man tar ny voksing? Kan vel ikke være så særlig fint i "mellomfasen"?

Selv har jeg bare fjernet bikinikanten med voks en eneste gang, og da hylte jeg sånn at jeg skremte sikkert hele salongen. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...