Zinnia Skrevet 26. desember 2009 #301 Del Skrevet 26. desember 2009 Må si jeg synes det ble litt ironisk med den signaturen din Haha, men jeg har da hele setningen min på engelsk, ikke noe blanding. Og hvis du tenkte på "shopping"-linken min, så heter dagboken min faktisk Dansepikens handledagbok hvis du går inn og ser. Ser poenget ditt, men føler likevel jeg har mitt på det tørre. Sånn nesten i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 26. desember 2009 #302 Del Skrevet 26. desember 2009 haha enig! "han sa d liksom og eg bare hallo liksom..tre ord i èn setning som jeg haaaater!!! høres så utrooolig inteligent ut! Jeg overhørte en fantastisk samtale over lunsjen på universitet en dag: "Eg va ude i går, liksom. Også traff eg en fyr, og han spurte om eg ville ver med han hjem. Eg bare, nei, liksom. Han bare, jo, liksom. Eg bare, nei, liksom. Han bare, jo, liksom. Også ble eg med han hjem, liksom." Jeg visste ikke om jeg skulle eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #303 Del Skrevet 26. desember 2009 Skriveleif, har sett det lenge på forskjellige forum. En gang opplevde jeg at min kontormedarbeider klarte å redigere et kort møtereferat med "skrifeleif" i margen på kladden sin som hun senere skulle skrive et fullverdig skriv av. Jeg stirret bare lenge på henne, hun rødmet og skravlet fort over det. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 26. desember 2009 #304 Del Skrevet 26. desember 2009 Folk som tror at "hvem" kan erstatte ordet "hvilken". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss daisy Skrevet 26. desember 2009 #305 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg overhørte en fantastisk samtale over lunsjen på universitet en dag: "Eg va ude i går, liksom. Også traff eg en fyr, og han spurte om eg ville ver med han hjem. Eg bare, nei, liksom. Han bare, jo, liksom. Eg bare, nei, liksom. Han bare, jo, liksom. Også ble eg med han hjem, liksom." Jeg visste ikke om jeg skulle eller Hehe, er det ikke flott! hørtes ut som ei Stavanger jente :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #306 Del Skrevet 27. desember 2009 Folk som tror at "hvem" kan erstatte ordet "hvilken". Ja, fysh, det er så irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest k_32 Skrevet 31. desember 2009 #307 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg er en jente på 35 år (f.eks.) For meg er man ikke jente lenger når man har passert 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holar Skrevet 31. desember 2009 #308 Del Skrevet 31. desember 2009 Ord jeg ikke liker: Fotball Sport Tennis Langrenn OL VM Eller (her brukt som: Skal vi ha pizza eller?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #309 Del Skrevet 31. desember 2009 Å ja, blanding av norsk og engelsk er helt gresselig irriterende. Holdt på å gå på veggen når jeg så noen episoder av den norske versjonen av "Top Model" (det starter allerede i tittelen...). Alle fjortisjentene blandet engelske ord inn hele tiden! Og programlederne var ikke bedre. De hadde "challenge", ikke "utfordring" eller "oppgave". Forøvrig synes jeg det programmet burde ta på seg den verdige oppgaven å fremme ordet "motemolo" i stedet for "catwalk". Det er et kult ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #310 Del Skrevet 31. desember 2009 Hater uttrykket Hater du meg nå? eller Ikke hat meg for det. HVOR stor er sannsynligheten for at to som elsker hverandre, plutselig hater hverandre etter en liten krangel, eller diskusjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 31. desember 2009 #311 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg er en jente på 35 år (f.eks.) For meg er man ikke jente lenger når man har passert 20. Enig med deg, men kan strekke alderen til 25 ;-). Derimot lurer jeg på om det er noe alvorlig galt i hodene på dem som skriver i kontaktannonser at "Jeg er en jente/gutt på 55 år..." . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 31. desember 2009 #312 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg overhørte en fantastisk samtale over lunsjen på universitet en dag: "Eg va ude i går, liksom. Også traff eg en fyr, og han spurte om eg ville ver med han hjem. Eg bare, nei, liksom. Han bare, jo, liksom. Eg bare, nei, liksom. Han bare, jo, liksom. Også ble eg med han hjem, liksom." Jeg visste ikke om jeg skulle eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 31. desember 2009 #313 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg hater uttrykket bolle i ovnen og vi er gravidE! Grrrrrrrrr!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #314 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg hater uttrykket bolle i ovnen og vi er gravidE! Grrrrrrrrr!!! Legg til Nybakt mamma.. Nybakt pappa... Åh, får faktisk grøssninger når jeg hører noen si det. Det eneste som er nybakt, er bakevarer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KinderMaxi Skrevet 31. desember 2009 #315 Del Skrevet 31. desember 2009 Folk som tror at "hvem" kan erstatte ordet "hvilken". Det er noe av det verste jeg leser/hører! Hvorfor kan ikke folk som ikke er ordblinde lære seg ordentlig norsk? Tenker da spesielt på de slappe fjortisene som knapt bryr seg om det norske språk- hverken uttale eller skrivemåte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 31. desember 2009 #316 Del Skrevet 31. desember 2009 Legg til Nybakt mamma.. Nybakt pappa... Åh, får faktisk grøssninger når jeg hører noen si det. Det eneste som er nybakt, er bakevarer!! Helt enig! Hvor kommer egentlig det nybakt greiene fra? Blir helt dårlig jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 1. januar 2010 #317 Del Skrevet 1. januar 2010 Folk som tror at "hvem" kan erstatte ordet "hvilken". Ja! Og siden vi er på det; folk som ikke kan forskjellen på hun/henne og de/dem. Må bite meg i leppen for ikke å rette på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest-Olsen Skrevet 1. januar 2010 #318 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg er enig med dere som hater ordet "nybakt" om alt annet enn bakevarer. Jeg liker ikke uttrykket "kjærlighet på pinne" eller bare "en kjærlighet". Der jeg kommer fra heter det slikkepinne. Det er sikkert noen som synes det er merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 1. januar 2010 #319 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg er enig med dere som hater ordet "nybakt" om alt annet enn bakevarer. Jeg liker ikke uttrykket "kjærlighet på pinne" eller bare "en kjærlighet". Der jeg kommer fra heter det slikkepinne. Det er sikkert noen som synes det er merkelig. Hvor jeg kommer fra heter det rett og slett klubbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest-Olsen Skrevet 1. januar 2010 #320 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvor jeg kommer fra heter det rett og slett klubbe "Klubbe" var et bra ord for slikkepinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå