Gå til innhold

Er det noe ord eller setninger du bare hater å høre

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Mye er nevnt fra før, men min hatliste er:

"Hvem bukse er finest?"

"Vi har tenkt TIL å...." Hvorfor i svarte sier folk TIL der? Det klarer seg lenge å si "Vi har tenkt å..."

Kj-lyden som blir til sch: "Jeg har kjøpt gullschede til mamma". Javel...håper hun får et bedre sexliv nå, da! :fnise:

"Carpe diem" og andre teite, oppbrukte "jeg er så glad i livet" ytringer.

Folk som ikke klarer å uttale å uttale "r", så alle ord som har bokstaven r i seg blir uttalt med en merkelig g-lyd..."jeg tgoggh ikke det" (altså "jeg tror ikke det").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har skikkelig problemer med ordet "innmari". Da tenker jeg på platinablonde tyggistyggende oslojenter med silikon. Men det er da bare mine fordommer. Hørte en gang en langhåret metalkar bruke ordet og da holdt jeg på å dø av latter(inni meg). :fnise:

*Skriveleif

Endret av Sanasol.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye er nevnt fra før, men min hatliste er:

"Hvem bukse er finest?"

"Vi har tenkt TIL å...." Hvorfor i svarte sier folk TIL der? Det klarer seg lenge å si "Vi har tenkt å..."

Kj-lyden som blir til sch: "Jeg har kjøpt gullschede til mamma". Javel...håper hun får et bedre sexliv nå, da! :fnise:

"Carpe diem" og andre teite, oppbrukte "jeg er så glad i livet" ytringer.

Folk som ikke klarer å uttale å uttale "r", så alle ord som har bokstaven r i seg blir uttalt med en merkelig g-lyd..."jeg tgoggh ikke det" (altså "jeg tror ikke det").

Den skal jeg huske, håper jeg får bruk for den en gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater ord som er påfunnet av media, som "kompiskrasje" og som noen andre skrev: homolykke.

:roll:

Husker ikke om jeg skrev det, men fornorskede ord som "gaid", "kårner", "sørvis" og lignende står heller ikke så høyt i kurs hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Alle må få". Hvorfor går alle rundt og sier dette for tiden?

Og jeg får angst av alle de som kaller samboeren sin for SAMBO. :sinnatagg:

Synes sambo er veldig greit å skrive jeg. Siden man ikke vil si navnet til samboeren, så er jo på en måte "sambo" et annet ord for fks. Per. :jepp:

Jeg liker IKKE at engelske/amerikanske ungdommer og til dels voksne sier "like" HELE tiden. Flaut å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mer hva folk skriver enn sier, forkofortelser. Hater forkortelser, spesielt på nettet der man har ALLE bokstavene tilgjengelig og spredt rundt på et tastatur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Eller denne i fødselsannonser: Det ble en keiser.

Tuller du? ER det noen som virkelig skriver slikt? grøss.

Liker forøvrig ikke ordet RASS om rumpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Tuller du? ER det noen som virkelig skriver slikt? grøss.

Liker forøvrig ikke ordet RASS om rumpe.

Nei, det er ikke tull. Det betyr at barnet er tatt med keisersnitt, men det forstod du vel. Det er ofte ikke skrevet med anførselstegn engang.

Noe jeg får grøsninger av, er at enkelte omtaler dyrene sine, spesielt hunder, for barna sine. "Komme til mamma, da, jenta mi/gutten min". Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...