Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #181 Del Skrevet 5. desember 2009 Mye er nevnt fra før, men min hatliste er: "Hvem bukse er finest?" "Vi har tenkt TIL å...." Hvorfor i svarte sier folk TIL der? Det klarer seg lenge å si "Vi har tenkt å..." Kj-lyden som blir til sch: "Jeg har kjøpt gullschede til mamma". Javel...håper hun får et bedre sexliv nå, da! "Carpe diem" og andre teite, oppbrukte "jeg er så glad i livet" ytringer. Folk som ikke klarer å uttale å uttale "r", så alle ord som har bokstaven r i seg blir uttalt med en merkelig g-lyd..."jeg tgoggh ikke det" (altså "jeg tror ikke det"). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol. Skrevet 5. desember 2009 #182 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Jeg har skikkelig problemer med ordet "innmari". Da tenker jeg på platinablonde tyggistyggende oslojenter med silikon. Men det er da bare mine fordommer. Hørte en gang en langhåret metalkar bruke ordet og da holdt jeg på å dø av latter(inni meg). *Skriveleif Endret 5. desember 2009 av Sanasol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SouthernStar Skrevet 5. desember 2009 #183 Del Skrevet 5. desember 2009 Mye er nevnt fra før, men min hatliste er: "Hvem bukse er finest?" "Vi har tenkt TIL å...." Hvorfor i svarte sier folk TIL der? Det klarer seg lenge å si "Vi har tenkt å..." Kj-lyden som blir til sch: "Jeg har kjøpt gullschede til mamma". Javel...håper hun får et bedre sexliv nå, da! "Carpe diem" og andre teite, oppbrukte "jeg er så glad i livet" ytringer. Folk som ikke klarer å uttale å uttale "r", så alle ord som har bokstaven r i seg blir uttalt med en merkelig g-lyd..."jeg tgoggh ikke det" (altså "jeg tror ikke det"). Den skal jeg huske, håper jeg får bruk for den en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SouthernStar Skrevet 5. desember 2009 #184 Del Skrevet 5. desember 2009 Misliker sterkt når folk sier "ja gud bevare meg vel" helt ut av det blå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. desember 2009 #185 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg hater ord som er påfunnet av media, som "kompiskrasje" og som noen andre skrev: homolykke. Husker ikke om jeg skrev det, men fornorskede ord som "gaid", "kårner", "sørvis" og lignende står heller ikke så høyt i kurs hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #186 Del Skrevet 6. desember 2009 Skriveleif. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #187 Del Skrevet 6. desember 2009 Kroner = kronasjer. Nei, nei, nei å jg hater det ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 6. desember 2009 #188 Del Skrevet 6. desember 2009 "Hva skjer'a Bagheera" "Ingenting Tingeling" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #189 Del Skrevet 6. desember 2009 "Hva skjer'a Bagheera" "Ingenting Tingeling" .. Hade bra, Shere Ka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #190 Del Skrevet 6. desember 2009 "Alle må få". Hvorfor går alle rundt og sier dette for tiden? Og jeg får angst av alle de som kaller samboeren sin for SAMBO. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. desember 2009 #191 Del Skrevet 6. desember 2009 "Alle må få". Hvorfor går alle rundt og sier dette for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 6. desember 2009 #192 Del Skrevet 6. desember 2009 "Alle må få". Hvorfor går alle rundt og sier dette for tiden? Og jeg får angst av alle de som kaller samboeren sin for SAMBO. Synes sambo er veldig greit å skrive jeg. Siden man ikke vil si navnet til samboeren, så er jo på en måte "sambo" et annet ord for fks. Per. Jeg liker IKKE at engelske/amerikanske ungdommer og til dels voksne sier "like" HELE tiden. Flaut å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #193 Del Skrevet 6. desember 2009 Dette er mer hva folk skriver enn sier, forkofortelser. Hater forkortelser, spesielt på nettet der man har ALLE bokstavene tilgjengelig og spredt rundt på et tastatur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. desember 2009 #194 Del Skrevet 6. desember 2009 svigerbror/svigersøster! det heter da svoger/svigerinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 6. desember 2009 #195 Del Skrevet 6. desember 2009 Begynner å bli ganske lei av "du naila den" Syns det høres ufattelig teit og wannabe kul ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest jente Skrevet 6. desember 2009 #196 Del Skrevet 6. desember 2009 Prinsen om sønnen og prinsessen om datteren....SPY!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 6. desember 2009 #197 Del Skrevet 6. desember 2009 Huff, denne tråden gir meg grøsninger. "Lepje puppejuice" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 6. desember 2009 #198 Del Skrevet 6. desember 2009 Prinsen om sønnen og prinsessen om datteren....SPY!!! Eller denne i fødselsannonser: Det ble en keiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #199 Del Skrevet 6. desember 2009 Eller denne i fødselsannonser: Det ble en keiser. Tuller du? ER det noen som virkelig skriver slikt? grøss. Liker forøvrig ikke ordet RASS om rumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 6. desember 2009 #200 Del Skrevet 6. desember 2009 Tuller du? ER det noen som virkelig skriver slikt? grøss. Liker forøvrig ikke ordet RASS om rumpe. Nei, det er ikke tull. Det betyr at barnet er tatt med keisersnitt, men det forstod du vel. Det er ofte ikke skrevet med anførselstegn engang. Noe jeg får grøsninger av, er at enkelte omtaler dyrene sine, spesielt hunder, for barna sine. "Komme til mamma, da, jenta mi/gutten min". Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå